دنیای وب

در 10 دقیقه یک ساز موسیقی اجرا کنید – و صدای خوبی داشته باشید!

اگر همیشه می خواهید یک ساز بازی کنید اما وقت ، صبر و / یا پول ندارید که سال ها را در دروس گران موسیقی صرف کنید ، یاد بگیرید که چگونه موسیقی بخوانید ، و ساعت ها و ساعت ها تمرین خسته کننده را بخوانید … بخوانید.

ساز جدید موسیقی کشف شد … این ساز موسیقی جادویی بسیار آسان است ، هر کسی می تواند در 10 دقیقه موسیقی زیبا بسازد! هرکسی می تواند ترانه ای زیبا و اصلی را با آکورد ایجاد کند که در مدت زمان 10 دقیقه از انتخاب این ساز موسیقی برای اولین بار با هم هماهنگ باشد!

به نظر می رسد مانند یک رویا ، درست است؟ خوب ، با توجه به آنچه دکتر هیو تریسی توسعه داده است ، اکنون یک رویا تحقق یافته است! دکتر هیو تریسی مردی است که کالیمبا را اختراع کرده است. Kalimba یک ساز موسیقی است که منشأ آن در آفریقای جنوبی است. هیو تریسی انگلیسی بود از دونشایر ، انگلیس. چگونه یک مرد انگلیسی می تواند یک ساز موسیقی از آفریقای جنوبی اختراع کند؟ در جوانی ، به جای رفتن به کمبریج یا آکسفورد برای تحصیلات ، هیو تریسی تصمیم گرفت در دهه 1920 به آفریقای جنوبی نقل مکان کند تا ثروت خود را در مزرعه تنباکو یکی از اعضای خانواده در رودزیا (اکنون زیمبابوه) پیدا کند.

هیو مجذوب فرهنگ موسیقی محلی شد و خصوصاً شیفته خانواده ای از سازهای معروف به مبرا – (ehm-BEE-rah) بود. مربا که به عنوان “Thumb-Piano” نیز شناخته می شود ، اهل زیمبابوه است. در میان ابزارهای مختلف در خانواده مابیرا مقدس ترین و مقدس ترین دستگاه عبارتند از: مابیرا دیزا وادزیمو – گفتار (ehm-BEE-rah-zah-وحد-ZEE-moo) …

هیو تریسی Wibera را اصلاح و دوباره طراحی کرد. طراحی مجدد درخشان او از لمپیرا در دهه 1960 به یک ابزار موسیقی “جدید” آفریقایی تبدیل شد … “Kalimba”. اگرچه به بخشی از زبانهای ملی ما تبدیل شده است ، کلمه “Kalimba (TM)” در واقع یک نام تجاری ثبت شده ثبت شده است (ثبت اختراع شماره 22،565 ، 60/3777 ، 900،796 ، 68/7040).

به دلیل ترکیب منحصر به فرد هیو تریسی “Kalimba” ، هر دو لحن مجاور وتر ملودیک ایجاد می کنند. طناب ها به خوبی هماهنگ شده و با هم مخلوط می شوند. هر کسی می تواند بلافاصله صدای خوب را شروع کند!

Kalimba در یادداشتهای مجاور که تمام ابزارهای دیگر حاوی آنهاست ، الگوهای رشته متناقض ندارد. همیشه آکورد ها را به یک یادداشت همسایه تبدیل می کند که با هم هماهنگ باشد. این بدان معنی است که هر ترکیبی از دو نت مجاور تنها با یک استثناء خوب به نظر می رسد – نت پایینی … اما … فقط نت زیر را به خودی خود انتخاب کنید و به نظر می رسد G-R-E-A-T باشد و با هر وتر دوتایی ترکیب شود. در حقیقت ، اگر انگشت شست خود را در هر ترکیب یادداشت برانگیز 2 ، 3 یا 4 منتقل کنید ، آنها وترهایی زیبا و سرگرم کننده ایجاد می کنند که با هم می آمیزند.

هیچ دستگاه دیگری این پیکربندی منحصر به فرد را ندارد. حالا هر کسی می تواند ساز خود را اجرا کند و از همان ابتدا موسیقی زیبا بسازد. مبتدی می تواند بلافاصله شروع به ساخت آهنگ های زنگ صوتی زیبا کند … – فقط با کلیک کردن روی هر دو یادداشت مجاور با ریز عکسها ، فقط هر نوع ریتم را نگه دارید و با گرفتن نت اصلی (یا سمت راست یا پایین) ایجاد خود را به پایان برسانید.

در کمتر از 10 دقیقه می توانید اولین قطعه موسیقی خود را در Kalimba بسازید … و فوراً خوب به نظر می رسد! بدون یادداشت های مدعی ترش. نت ها با هم هماهنگ شده و باعث زیبایی طناب ها می شوند. حالا هر کسی می تواند فوراً موسیقی زیبا بسازد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا