دنیای وب

دسترسی به اینترنت در Jos ، ایالت فلات نیجریه

دسترسی به اینترنت در استان های در حال توسعه و توسعه نیافته معمولاً از نظر زیرساخت ها از جمله کابل های فیبر نوری ، اتصالات کابل عقب ، عدم ارائه دهنده خدمات اینترنت قابل اطمینان (ISP) ، سرعت کند یا خیلی سریع اتصال به اینترنت (خدمات بد) با چالش های قابل توجهی روبرو است. ، و دسترسی محدود به اینترنت برای عموم مردم ، و هزینه بالای دسترسی / اتصال به اینترنت.

نیجریه نیز از این مشکلات مستثنی نیست. اگرچه به نظر می رسد اخیراً پیشرفت های عمده ای صورت گرفته و برنامه های بزرگی برای آینده وجود دارد ، اما مشکلات هنوز هم وجود دارند و به عنوان یک چالش باقی مانده اند که هنوز برطرف نشده اند. ایالت فلات با پایتخت خود جوس در نیجریه واقع شده و از وضعیت نیجریه معاف نیستند.

دسترسی به اینترنت در جوس ، در واقع ایالت فلات و حتی نیجریه به عنوان یک کشور ، با استفاده از ماهواره (VSAT) حاصل شد و این یک روش بسیار گران قیمت برای دسترسی به اینترنت است. افرادی که توانایی پرداخت هزینه بالای مالکیت یا نگهداری یک کافی نت عمومی را ندارند ، معمولاً از کافی نت های عمومی حمایت مالی می کنند یا به خدمات دسترسی به اینترنت که توسط شرکت های ارتباط از راه دور تلفن همراه واقع در ایالت ارائه می شود مراجعه می کنند.

از نظر محلی حدود 1.00 تا 2.00 دلار (از 150.00 تا 300.00 N در مارس 2010) یا بیشتر برای هر ساعت دسترسی به اینترنت در کافی نت های عمومی در Jos هزینه دارد. کافی نت های محلی و ISP های قابل توجهی در Jos ، اگرچه برخی از آنها فعالیت خود را متوقف کرده اند از جمله. 24 ساعته Net-link (مدرسه تجارت Jos) ، کافی نت Bethnan ، Rabjib ، Zecon ، Afrione ، Zebeh ، Logic Systems ، کافی نت UCL ، پیوندهای سیستم ، کافی نت ، Metro Cybercaf ، کافی نت MD و … همچنین لازم به ذکر است که اکثر ارائه دهندگان خدمات اینترنت محلی (ISP های ترجمه شده به Jos-Plateau) از فناوری Wi-Fi (وفاداری بی سیم) ، MMDS (سرویس توزیع مایکروویو چند نقطه ای) و گاهی WiMax ثابت (قابلیت همکاری جهانی برای دسترسی به مایکروویو) از طریق باندهای ISM برای اتصال مشتریان با تجهیزات VSAT (دسترسی به اینترنت ماهواره ای) برای دسترسی به اینترنت. این شامل استفاده از تجهیزات اولیه مشتری مانند آنتن ها (گیرنده ها) ، روترهای بی سیم و فرستنده های قطب / دکل Telco-Office است که عمدتا در راستای دید (LOS) و گاهی اوقات غیر دید (NLOS) کار می کنند.

با تمام سرعت های ارائه شده توسط شبکه محلی بی سیم (WLAN) و شبکه پایتخت بی سیم شبکه (WMAN) ؛ نرخ دسترسی در پایان روز مشتری به سرعت واقعی دسترسی به اینترنت مشترک که در اختیار سرویس دهنده اینترنت (ISP) مشتری خود قرار دارد و هر روز بیش از 5-7 کیلوبیت بر ثانیه (kbps) نیست ، هر روز بسیار پایین می آید.

با این حال ، دسترسی به اینترنت امروز در Jos و در ایالت Plateau عموماً تحت تأثیر اپراتورهای تلفن همراه است که عمدتاً خدمات رادیویی بسته ای عمومی (GPRS) ، خدمات رادیویی عمومی پیشرفته (EGPRS) و نسل سوم دسترسی به اینترنت همراه (GPRS) را ارائه می دهند. 3G) ، و EV – فناوری های دسترسی به اینترنت DO RevA با استفاده از مودم های منحصر به فرد اختصاصی برای هر شرکت مخابراتی تلفن همراه که به عنوان ISP فعالیت می کند و در موارد کمی بهتر از آن است که گزینه محلی ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) ارائه می دهد. این شرکت های تلفن همراه و مخابراتی مانند MTN (MTN Fast Link) ، Zain Mobile ، Starcoms ، Zoom ، Visafone ، Multi-Links Telkom و Glo Mobile هستند.

به طور کلی ، اینترنت در Jos و در ایالت Plateau به راحتی قابل دسترسی است ، اگرچه سرعت پهنای باند واقعی ندارد ، اما بسته به اینکه از کدام سرویس دهنده اینترنت (ISP) استفاده می کنید ، همچنان قابل استفاده است. بهترین موردی که ما تاکنون آزمایش کرده ایم ، اگرچه بدون مشکلات خرابی آن نیست ، مودم های ترکیبی چند لینک EV-DO Rev A دسترسی اینترنتی به تلكام است. ما از نظر سرعت و قابلیت اطمینان بهترین را برای خود رتبه بندی می کنیم ، علی رغم عدم موفقیت در دسترسی (در برخی از مناطق روستایی قابل استفاده نیست) ، نصب (نصب برای اولین بار) و مقرون به صرفه بودن (در مقایسه با هزینه سایر شرکتهای مخابراتی تلفن همراه) .

در میان همه اینها ، یک چیز قطعی است. هر زمان که خود را در شهر زیبای جوس یا بیشتر مناطق ایالت فلات یافتید ، برای برقراری ارتباط با خانواده ، دوستان و همکاران یا وبگردی و انجام برخی از بارگیری ها یا هرگونه استفاده آنلاین ، مشعل اینترنتی خود را از دست نخواهید داد.

بازارها و مکانهای دیدنی Jos Plateau؛ بازار مصالح ساختمانی و سبزیجات ، بازار گادا بیو ، بازار گوجه فرنگیادا ، خیابان لانگتانگ ، جاده جاده روکوبا ، جاده احمدو بلو ، تقاطع جاما ، بازار مانگو ، بازار ژنگره و غیره

Jos-Plateau در نیجریه همچنین محلی برای یافتن کالاهای زیر به وفور با قیمت های عمده و خرده فروشی مناسب است. کالاهایی مانند سبزیجات (از جمله سیب زمینی ایرلندی ، خیار ، کلم ، گوجه فرنگی ، فلفل سبز ، نخود سبز ، خربزه ، آب ، پیاز و هویج) ، غلات (شامل ذرت بو ، سورگوم ، ارزن ، ذرت زرد ، ذرت سفید ، لوبیا ، برنج ، سویا ، کنجد) دانه ها) ، میوه ها (شامل پرتقال ، موز) ، انبه ، آناناس ، توت فرنگی ، انگور) ، (شامل گاو ، گوساله ، بز ، گوسفند ، بز ، تخم مرغ ، مرغ گوشتی) و سنگ های قیمتی (از جمله توپاز ، یاقوت ، آبی تورمالین ، تورمالین صورتی ، آکوامارین ، کوارتز ، یاقوت کبود) و بسیاری دیگر.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا