دنیای وب

دسترسی به بازاریابی ویدیویی آنلاین از طریق رسانه های اجتماعی را افزایش دهید

بازاریابی ویدئویی آنلاین به طور فزاینده ای به گزینه انتخاب شرکت ها برای حضور آنلاین خود تبدیل می شود. یکی از م strategiesثرترین استراتژی های بازاریابی ویدئویی استفاده از شبکه های اجتماعی برای گسترش و متنوع سازی مخاطبان است. روش های زیادی برای ایجاد حضور در شبکه های اجتماعی وجود دارد ، اما آمار نشان می دهد استفاده از فیلم محبوب ترین روش است. در حال حاضر در مورد محبوبیت ویدئو شکی نیست زیرا ادعای محبوبیت آن توسط آمار چشمگیر کاملاً پشتیبانی می شود.

نکته مهم دیگری که باید در مورد ویدیوها به خاطر بسپارید این است که آنها می توانند با اشکال مختلف رسانه های اجتماعی به خوبی کار کنند. به عنوان مثال ، ویدیوی YouTube که توسط بیننده پسندیده می شود می تواند با سایر حساب های فیس بوک و وبلاگ ها و همچنین سایر سایت های رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. بینندگان خودشان هستند که به دلایل زیر ویدیو را ویروسی می کنند:

1. سهولت در مشارکت

اگر یک ویدیوی سرگرم کننده ، مهیج و آموزنده داشته باشید ، بینندگان شما نه تنها “لایک” می کنند یا روی علامت شست کلیک می کنند ، بلکه آن را با افراد دیگر به اشتراک می گذارند تا بعداً در مورد آن صحبت کنند. این یک گرایش طبیعی برای به اشتراک گذاشتن چیزی است که شما را هیجان زده ، غمگین ، خوشحال یا الهام بخش می کند. این اتفاق برای کسانی که تحت تأثیر ویدیوی مشترک قرار گرفته اند نیز خواهد افتاد زیرا اشتراک آن فقط به یک کلیک نیاز دارد.

اکنون حتی فیلم های خبری پیوندهایی برای اشتراک گذاری با سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی دارند. بینندگان معمولاً می خواهند ویدیوهایی را با موضوعات بحث برانگیز به اشتراک بگذارند. در نهایت ، اگر گیرندگان بیشتری دوست دارند ویدئو را به اشتراک بگذارند ، به سرعت پخش می شود. به اشتراک گذاری فیلم ها نه تنها آسان است ، بلکه نوع محتوایی است که افراد می خواهند به اشتراک بگذارند. به طور کلی ، درک فیلم ها از متن آسان تر است.

2. میلیاردها بیننده بالقوه ویدیو

اگر شخص دیگری اشتراک نگذارد ، نمی توانید اشتراک گذاری کنید ، درست است؟ اما صدها میلیون کاربر در بهترین سایت های رسانه های اجتماعی وجود دارد. فیس بوک به تنهایی بیش از یک میلیارد کاربر دارد. در سال 2013 ، eMarketer پیش بینی می کند تعداد کاربران شبکه های اجتماعی به 1.43 میلیارد نفر برسد که 19.2 درصد نسبت به سال 2012 افزایش دارد.

هدف قرار دادن کاربر در شبکه های اجتماعی مشابه هدف قرار دادن مخاطب درگیر در فیلم های شما است. به همین دلیل است که یکی از مهمترین روشهای بازاریابی ویدیویی برای افزایش آگاهی از نام تجاری است.

3. دسترسی گسترده

تبلیغات تلویزیونی فقط براساس زمان پخش شما انجام می شود. اگر بخواهید آن را ببینید چیزی در دسترس نیست. به عنوان مثال ، یک دوست فقط می تواند در مورد یک تبلیغ تلویزیونی چشمگیر به شما بگوید. شما باید تلویزیون تماشا کنید و امیدوار باشید که نمایش داده شود. از طرف دیگر ، ویدیوهای آنلاین دائماً در دسترس هستند ، مگر اینکه آنها را حذف کنید.

به عنوان مثال ، موزیک ویدیوی “عزیزم” از جاستین بیبر که بیش از 756.4 میلیون بازدید داشته است ، از 25 آوریل 2010 به طور مداوم در YouTube در دسترس است. حتی اکنون نیز بینندگان بدون نیاز به خرید زمان پخش بیشتر هستند. این مورد در مورد تبلیغات محبوب فولکس واگن با بیش از 53 میلیون بازدید و شمارش وجود دارد. اگر ویدیوی جاستین بیبر فقط در یک سایت موسیقی مانند MTV نمایش داده شود ، پس از چند ماه حذف می شود تا جایی برای انتشار جدیدتر ایجاد شود. حداقل 756.4 میلیون بار نمی توان آن را مشاهده کرد.

اگر از استراتژی های بازاریابی ویدئویی اینترنتی برای ایجاد حضور خود در رسانه های اجتماعی استفاده نمی کنید ، ممکن است دسترسی به تلاش های بازاریابی آنلاین خود را محدود کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا