دنیای وب

دستیابی به آزادی مالی – طرز فکر پولی را آزاد کنید

بسیاری از افراد در طول زندگی خود سخت کار کرده اند اما خود را در رسیدن به اهدافشان در دستیابی به آزادی مالی ناتوان دانسته اند. بسیاری از افرادی که من می شناسم وقت شخصی یا خانوادگی خود را فدا می کنند تا این مقدار موفقیت یا پول اضافی را جبران کنند و با این وجود هنوز در رسیدن به هدف موفق نیستند. چرا؟ پاسخ ممکن است سخت کار کرده باشد! چه زمانی؟ آیا این چیزی نیست که والدین و معلمین همیشه از روز اول به ما یاد داده اند ، یعنی سخت کوشی برای امرار معاش و پولدار شدن ؟؟ !! این جایی است که مشکل وجود دارد … کلمه کلیدی “سخت کار کنید” و اینکه چگونه تفکر ما اغلب از این طریق تنظیم می شود.

اول از همه ، بیایید درست منظور از “آزادی مالی” را درست کنیم. از آنجا که تعاریف زیادی می تواند وجود داشته باشد ، من تصمیم گرفتم آن را از محبوب ترین رسانه پذیرفته شده ، ویکی پدیا ، بگیرم. در اینجا نحوه تعریف آن در ویکی پدیا آورده شده است:Freedom Freedom یک سبک زندگی کاملاً برنامه ریزی شده را توصیف می کند که در آن دیگر نیازی به کار برای درآمد برای تأمین مخارج زندگی خود نداریددر یک وضعیت آزادی مالی قرار بگیرند این بدان معنا نیست که شخصی از بدهی لازم است! معنای آن این است که فرد دیگر مجبور نیست برای پول کار کند فقط به این دلیل که پول برای خود فرد مفید است و همینطور هم هست به طور مداوم بیش از اندازه کافی برای تأمین هزینه ها از جمله بدهی. در نهایت ، می توان بدون نگرانی از پول ، سبک زندگی مورد نظر را زندگی کرد!

برخی ممکن است بگویند: “چگونه بدون کار درآمد کسب می کنید؟ امکان پذیر نیست!” در واقع ، این یک تغییر عمده در ذهنیت را نشان می دهد. ابتدا باید از شر واژه بد “کار” خلاص شد و آن را با “سیستمبه عنوان مثال ، حق رای دادن ، بازاریابی شبکه ای … اینها همه سیستم هستند. این سیستم اغلب با همراه است اتوماسیون. ایده اصلی این است که خود را از انجام کارهای بیشتر آزاد کنید ارزش افزوده چیزهایی به جای اینکه دائماً از خود بخواهید که شخصاً درگیر همه امور اصلی یا جزئی شوید.

با “سیستم” ، پس باید کلمه را درک کنیداثرشخصی به دلیل توانایی خود از نظر منابع محدود است ، بنابراین برای شخص مهم است که چگونه افزایش یابد! به عنوان مثال ، بازاریابی شبکه ای یکی از بهترین اشکال اهرم است به دلیل این واقعیت که شما می توانید به طور موثر از پایین تر خود استفاده کنید خطوطی برای حمایت از مشاغل شما (و البته برای آن) و کسب درآمد همچنین برای شما در هنگام درآمدزایی. ایده بگیرید؟ هنگامی که سیستم را راه اندازی کردید ، نکته بعدی که متوجه خواهید شد تولید ثابت پول نقد است. اگرچه مقدار جریان پول نقد در ابتدا غالباً کم است ، مقدار جریان وجوه نقدینگی به مرور زمان به دلیل اثر ترکیبی افزایش می یابد! تصور کنید در سازمان بازاریابی شبکه خود 5 خط اصلی دارید و همین 5 نفر 5 ماه دیگر هر ماه مانند یک ماه دیگر دریافت می کنند در کل حداکثر 25 نفر است! دریافت کنید؟ به طور سیستماتیک تماس گرفته می شود درآمد منفعل(یا درآمد باقیمانده). اساساً ، وقتی فرد دائماً درآمد منفعلانه تری نسبت به هزینه ها دارد ، در مسیر درستی برای دستیابی به آزادی مالی قرار دارد!

سرمایه گذاری هایی مانند مغازه ها و خواص همچنین منبع بسیار خوبی از درآمد منفعل است. به عنوان مثال ، سود سهام از سهام ، درآمد اجاره از اموال. من می دانم که سالانه تعدادی از افراد ثروتمند سود زیادی می دهند که در واقع می توانند بدون نگرانی در مورد پول بازنشسته شوند.

فراموش نکنیم که در مورد ذکر کنیم اینترنت! ایجاد اینترنت واقعاً دروازه ای قدرتمند را برای تقریباً همه افراد روی این کره خاکی باز کرده است تا بتوانند بدون داشتن واقعاً درآمد واقعی ، درآمد کسب کنند! از همه مهمتر ، اینترنت به عنوان یک سیستم عالی به عنوان یک موتور 24 x 7 برای کسب درآمد عمل می کند که حتی هنگام خواب هرگز متوقف نمی شود!

نکته آخر ، مهمترین تغییر در نحوه تفکر وی است تمایل به ریسک کردن! منطقه راحتی خود را برای دنیای مالی بهتر ترک کنید! با ریسک کردن ، شخص به شخص بهتر و رقابتی تری تبدیل می شود که ذهن خود را برای دستیابی به موفقیت به فکر موثرتر می اندازد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا