دنیای وب

دستیابی به ثروتمندان در رسانه های اجتماعی 7 استراتژی برای استفاده در بخش منابع انسانی


رسانه های اجتماعی عبارتی است که همه آن را می شناسند یا شنیده اند و مطمئناً همه بر بیماری های قلبی و سکته مغزی استرس دارند ، اما گاهی اوقات پاسخ دادن به سوالات در شبکه های اجتماعی دشوار است. اگر فیس بوک ، مای اسپیس و ویکی پدیا سایت های رسانه های اجتماعی هستند ، رسانه های اجتماعی چیست؟ شاید بهترین راه برای تعریف شبکه های اجتماعی خواندن آن باشد. رسانه ابزاری است که برای ارتباطات مانند رادیو ، روزنامه ها ، تلویزیون و رسانه های اجتماعی استفاده می شود. در وب 2.0 اطلاعات تا زمانی که به شما مربوط باشد در اختیار شما قرار می گیرد. بحثها می تواند از نظرات گرفته تا تجزیه و تحلیل محصول یا مقاله و در نتیجه کیفیت رسانه های اجتماعی-یک خیابان دو طرفه که به شما زمان می دهد تا در سراسر سایت متصل شوید ، متفاوت باشد. زمانی تصور می شد که هیچ کس نمی تواند کالاهای گران قیمت یا چیزهای با ارزش واقعی را در اینترنت بفروشد – اما زمان آن فرا رسیده است. بیش از سه چهارم بزرگسالان آمریکایی به صورت آنلاین خرید می کنند. چهار نفر از هر 10 خریدار از یک فروشگاه خرید می کنند و بیش از یک سوم بدهی ها یا حساب بانکی آنلاین را مدیریت می کنند. American Express و Harrison Group ، دومین بررسی ثروت و ثروت در ایالات متحده ، دریافتند که 70 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی 100،000 دلار داوطلبانه دریافت می کنند. خانه های مورد بررسی به دلیل تجربه ای که در بازار دارند ترجیح می دهند به صورت آنلاین خرید کنند. همین تعداد (70٪) نیز برای جستجوی محصولات ، مقایسه فروش و خرید به اینترنت مراجعه می کنند. به طور دقیق تر ، تجربه بازاریابی ماهیت متفاوتی دارد. برای مثال معرفی خرده فروشی آنلاین ، تجربه کلی خرید را کاملاً تغییر داده است. اصطلاح e-tail بسیاری از تجربیات مختلف مانند بازاریابی e-tail ، بازاریابی e-tail یا e-tail special و بسیاری دیگر را در بر می گیرد. اما اکنون یک آزمایش جدید در حال ظهور است و علاوه بر خرید آنلاین ، که ظهور تجملات الکترونیکی در اینترنت است. بنابراین چه چیزی باعث افزایش ناگهانی تجمل در اینترنت شده است؟ این رشد جدید بسیار مهم است زیرا اکثر کاربران ثروتمند اینترنت در ایالات متحده انتظار دارند اقتصاد Ipsos مندلسون بهبود یابد و هزینه اینترنت از حد متوسط ​​فراتر رود. این باید همه را خوشحال کند و فروشندگان را جذب کند ، که توجه خود را در رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری افزایش داده اند. اما آیا این بدان معناست که ثروتمندان مانند سایر کاربران وب سایت افراد ثروتمند اجتماعی را می پذیرند؟ پاسخ به این سوال بستگی به شخصی دارد که از او می پرسید. این ایده با نظرسنجی بازاریابی یونیتی متفاوت است. اما با افزایش اعتماد بین ثروتمندان اقتصادی ، ثروتمندان هزینه اینترنت خود را کاهش می دهند. باور کنید یا نه ، ثروتمندان در احیای تجارت الکترونیکی پیشرو هستند و این به نکته جالب دیگری منجر می شود که می خواهم به آن بپردازم ، در گذشته ، اکثر تیم های ارتباطی شرکت ها مسئول حفاظت و حفظ شهرت شرکت بودند.با این حال ، با گسترش رسانه های اجتماعی ، هر بخش از شرکت شما می تواند نقش مهمی در نامگذاری ، نظارت و حفاظت از شهرت شرکت شما داشته باشد ، با شروع “بخش” صنایع دستی “. یکی از بزرگترین چالش های مدیران منابع انسانی خواندن دیوارهای ایجاد شده توسط برخی از شرکت ها است زیرا اعتقادات یا سیاست هایی وجود دارد که به بخش ارتباطات اجازه می دهد نماینده شرکت و نام تجاری باشد. در برخی از شرکت ها ، دیوارها بزرگ هستند. اما اگر کسی ابزار مناسبی داشته باشد ، راهی برای خلاص شدن از شر آن وجود دارد. به استثنای چند مورد ، اکثر شرکت ها محصولات و خدماتی را ارائه می دهند که تفاوت زیادی با اکثر آنها دارد. به عنوان مثال ، خطوط هوایی اغلب با هواپیماهای خود پرواز می کنند ، حتی اگر یک وعده غذا ارائه دهند ، و فروشگاه های خرده فروشی تنها یک وعده غذایی ارائه می دهند. از بسیاری جهات ، استراتژی نام تجاری فقط استراتژی آنها است. به زبان ساده ، یک نام تجاری وعده ای است به مشتری برای ارائه خدمات ، ارزش و کیفیت قابل انتظار و پذیرفته شده. یک مارک را قراردادی بین یک شرکت و مشتریان آن بدانید. مارتین لیندستروم ، یکی از کارشناسان برند می گوید: “برندها و ادیان اصلی وجه مشترکی دارند: ایده غلبه بر دشمن مشترک.” یک چیز قطعی است – اگر به قول خود عمل نکند ، مشتری فرار می کند و به جای دیگری می رود. یک نمونه معمولی شرق ایرلاین است که قول داد “هر روز بال خواهد گرفت” با ارائه خدمات عالی به مشتریان و لغو پروازها ، از دست دادن چمدان و ارائه غذاهای وحشتناک به مسافران. در نتیجه ، اعتماد بین مشتریان و شرکت هواپیمایی کاملاً از بین رفت ، مسافران از بین رفتند و سرانجام خطوط هوایی شرقی فعالیت خود را متوقف کرد و برای همیشه به برند آسیب رساند. چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ شرکت هواپیمایی شرقی نتوانسته رفتار کارکنان خود را با وعده برند مطابقت دهد و این منجر به اولین نکته برای تولید کنندگان برند می شود. توجه داشته باشید که محتوای تبلیغاتی شما مطابق با نام تجاری شما یا حتی وعده های شما نیست – قدردانی از برند شما توسط افراد شما انجام می شود. و افراد کوچک در صنعت هر روز با استراتژی نام تجاری هماهنگ می شوند. در نهایت ، از این هفت نکته برای بهبود موقعیت خود و تعامل بیشتر با نمایه کسب و کار خود استفاده کنید ، مطمئن شوید که شرکت و نام تجاری شما سالها دوام داشته باشد و سالها کار کند. عمیق فکر کنید و س theالاتی را مطرح کنید که منجر به پاسخ بعدی می شود.
در طول مصاحبه ، به تصویر کلی فکر کنید – تأثیر شهرت یک شرکت را در تمام جنبه های فعالیت شرکت ، از جمله روند حقوق و خاتمه ، شرح دهید.
یک سیاست شرکتی متمرکز بر رفتار و افشاگری ایجاد کنید و بخش ارتباطات را برای استفاده خارج از دفتر و بخش خود تهیه کنید.بدانید که اطلاعات آنلاین سریع و آماده پاسخگویی سریع در صورت وجود مشکل در اینترنت است.
قبل از مصاحبه ، سایتهای رسانه های اجتماعی را بررسی کنید و قبل از استفاده از رفتار افرادی که به دنبال موقعیت در شرکت هستند ، متوجه شوید.
عصبانیت خود را کنترل کنید و به افرادی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند فحش ندهید و اگر کارمند جدید این کار را انجام داده است ، آنها را ملاقات نکنید. فراموش نکنید که نظرات منفی خشم شما را تجربه خواهند کرد.
به آینده فکر کنید. سعی کنید تأثیر اعلان ها ، تغییرات سیاست ها ، کمپین های تبلیغاتی و اقدامات جهانی را بر سازمان خود پیش بینی کنید ، حتی اگر درگیر یک بحران عمومی هستید. استراتژی نام تجاری زیادی وجود خواهد داشت. ده سال پیش ، راه اندازی این نوع ارتباط ماهر غیرممکن بود. به عنوان مدیر منابع انسانی ، می توانید با ادغام رسانه های اجتماعی و نظارت بر برنامه ارتباطی خود از آن زمان برای دسترسی به مشتریان ثروتمند استفاده کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا