دنیای وب

دفترچه راهنمای بازاریابی وابسته – پست هایی از کارآفرین نوظهور اینترنتی

بازاریابی کمیسیون آنلاین یکی از بزرگترین سخنان وزوز امروز است. در سرتاسر جهان ، مردم به دنبال راه هایی برای درآمدزایی در اینترنت هستند. مانند بسیاری از دارندگان مشاغل ، بسیاری نیز تلاش کرده اند ، اکثر آنها شکست خورده و تسلیم شده اند. این داستان یک کارآفرین اینترنتی است که در تلاش خود برای آزادی مالی و بررسی اشکال مختلف بازاریابی وابسته است.

دنیای بازاریابی اینترنتی گسترده است. همه علاقه مندان به دنبال همین کار هستند – برای کسب درآمد و آزادی مالی. بعضی ها کمی صبر دارند ، برخی دیگر زیاد. فرصت هایی برای انواع شخصیت ها وجود دارد.

در زیر نمونه هایی از برخی از این فرصت ها آورده شده است.

Google Adsense

با قرار دادن تبلیغات Google محبوب در وب سایتهای توسعه یافته ، بازاریاب های وابسته ، هر بار بازدید کننده بر روی تبلیغ ، آنچه را “PPC” می نامند ، یا درآمد “پرداخت هر کلیک” را دریافت می کنند. این یکی از ساده ترین راه ها برای کسب درآمد آنلاین است اما مبالغ به صورت جداگانه کوچک هستند بنابراین اندازه اصلی است. هدف در اینجا افزایش تعداد بازدید کنندگان و “نرخ کلیک” است.

محصولات آمازون

آمازون ، بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان ، به پیشگامان آنلاین این امکان را می دهد تا آگهی های کتاب ، دی وی دی و سایر محصولات مصرفی را در وب سایت های خود قرار دهند. اگر بازدید کننده کالای پریمیوم را در وب سایت بازاریاب شرکتهای وابسته مشاهده کند و سپس تصمیم به خرید آن بگیرد ، صاحب سایت کمیسیون فروش را بدست می آورد. فروشندگان دیگر نیز در حال ساختن طرح مشابه آمازون هستند اما ایده همان است – برای هدف قرار دادن محصولات بلیط بزرگ.

سایت های بزرگسالان

آنها می گویند: “رابطه جنسی می فروشد.” حتی در مواقع رکود اقتصادی در اقتصاد عمومی ، این کار را کرده است و همچنان ادامه دارد. در حالی که بیشتر بازدید کنندگان سایت بزرگسالان به دنبال هدایای رایگان هستند ، پتانسیل ترافیک به سایت بزرگسالان به حدی است که حتی تبدیل جزئی بازدید از فروش می تواند منجر به درآمد قابل توجهی برای بازاریاب شرکت های وابسته شود. وبلاگ نویسی یک سایت جدید و موضوعی است که در دنیای بزرگسالان وب سایت های بازاریاب شرکت های وابسته محبوب است و امکانات جدید و سودآوری را ارائه می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا