دنیای وب

دلایل خرید قطعات اتومبیل دست دوم

خرید قطعات اتومبیل دست دوم هزینه کمتری نسبت به خرید قطعات کاملاً جدید دارد ، اما مزیت خرید قطعات خودرویی که به آرامی استفاده می شود از بازپرداخت های پولی بیشتر است. وسایل نقلیه موتوری با 95٪ از وسایل نقلیه بازنشسته ، فرآوری مجدد و عمر دوم می گیرند ، بیشترین کالای مصرفی در دوران مدرن است. بازیافت خودکار یک صنعت 25 میلیارد دلار در سال است و یک جز component اصلی استفاده مجدد از قطعات با کیفیت بالا و بدون آسیب است. چرا باید به قطعات استفاده شده به عنوان یک راه حل مناسب برای تعمیر خودرو اعتماد کنید؟

آگاه باش که چه چیزی می خری

وقتی برای خرید یک قطعه خودکار جدید یا بازسازی شده وارد اینترنت می شوید ، اعتماد زیادی به خرده فروش دارید. شما در حال پرداخت و حمل و نقل هستید ، اما راهی ندارید که بفهمید قطعه همانطور که تبلیغ شده تحویل داده می شود یا اینکه قطعه در واقع از سازنده اصلی موتور است. دست انداختن تولیدکنندگان هرگز بهترین انتخاب هنگام تعویض قطعات حیاتی خودرو نیست. بعلاوه ، قطعات ساخته شده همیشه ایده آل نیستند و یا به نظر مثبت می رسند. در بسیاری از مواقع ، قطعه برچیده می شود و یکی از اجزای سازنده مشکل جایگزین می شود ، اما سایر اجزای قدیمی در قطعه ساخته می شوند ، آماده خراب شدن هستند و در آینده نزدیک شما را با مشکلات بیشتری روبرو می کنند.

هنگام خرید قطعات فرسوده از یک فروشگاه محلی ، شماره VIN اتومبیل را با هم مطابقت می دهید و قطعات واقعی و معتبر را دریافت می کنید که از تولید کننده اصلی موتور صادر می شود.

محیط زیست را حفظ کنید

طبق شورای تحقیقات خودرویی ایالات متحده ، تقریباً 80 درصد مواد یک ماشین قابل بازیافت است. در حالی که حداکثر 50 درصد از هزینه را پس انداز می کنید ، از صنعتی که سالانه 25 میلیون تن مواد بازیافت می کند نیز حمایت خواهید کرد. وسعت گسترده بازیافت تا حد زیادی به دور نگه داشتن مواد اتومبیل از محل دفن زباله و حفظ محیط زیست می رود.

تعمیر خودرو خود را تسریع کنید

شما برای حمل و نقل به محل کار و مدرسه به ماشین خود وابسته هستید. هنگامی که سواری شما از کار افتاد ، می توانید از دست دادن کار خود را از دست دهید و از کلاس عقب باشید. شاید خوش شانس باشید که دوستان سخاوتمند چرخ دار دارید ، اما آنها نمی توانند برای همیشه راننده شما باشند. انتظار برای رسیدن قطعه سفارش شده می تواند هفته ها به روند کار اضافه کند. یافتن یک قطعه مورد استفاده محلی می تواند به زمان بیشتری برای بازگشت چرخ های شما به جاده سرعت ببخشد.

مشاوره تخصصی دریافت کنید

اگر قطعات کارکرده را از فروشگاه قطعات محلی خریداری کنید ، اطلاعات قابل اعتماد را مستقیماً از دست اندركاران قسمت برداشت می كنید. این احتمال وجود دارد که اگر صاحبان یک فروشگاه قطعات موفق را اداره کنند ، آنها راه خود را در اطراف یک ماشین می دانند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا قطعه مناسب را پیدا کنید ، در مورد اتومبیل خاص خود راهنمایی های مفصلی به شما می دهند و در مورد نصب پیشنهاداتی ارائه می دهند.

هنگامی که وسیله نقلیه شما نیاز به تعمیر اضطراری دارد و عوامل بیرونی علیه شما کار می کنند ، در وقت ، هزینه و محیط خود صرفه جویی کرده و به خرده فروش قطعات خودکار محلی خود مراجعه کنید. با وجود دلایل بسیار زیاد برای خرید قطعات اتومبیل دست دوم ، دلیلی ندارد که اکنون خرید خود را شروع نکنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا