دنیای وب

ده راه برتر برای ایجاد و ارتقاء موفقیت مقاله شما – قسمت اول

شما می خواهید هزاران نفر روزانه متوجه مشاغل خود شوند. ناشران Ezine آنلاین و وب مسترها دائما در جستجوی محتوای اصلی جدید هستند. آنها مقالات شما را می خواهند و به آنها احتیاج دارند. این یک ازدواج تبلیغاتی در بهشت ​​است. اما اگر مقاله ای بنویسید که مشکل مخاطبان خود را حل کند ، فرصت بسیار بهتری خواهید داشت. به هر مقاله گوشه ای بدهید.

فرض کنید که آنها تجار مانند شما هستند که باید یک مشکل را حل کنند – برای متوقف کردن تعلل ، نوشتن کتاب ، ارتقاء مشاغل خود و ایجاد یک رابطه عاشقانه.

کدام شکل برای شما مناسب است؟

1. مقاله ای در مورد نحوه مشارکت بنویسید.

افراد گرسنه این اطلاعات را می خواهند! ابتدا با قلاب باز کنید – چیزی که خواننده را به ادامه خواندن فریب دهد. در مرحله بعد ، مقدمه ای کوتاه برای پیش زمینه مشکل و نیاز به راه حل های خود بنویسید. راه حل ها را در پاراگراف جدید دنبال کنید. در صورت تمایل می توانید این شماره ها را شماره گذاری کنید.

نگران ترک فروشگاه نباشید. خوانندگان با سبک و محتوای کوتاه شما قضاوت می کنند ، و ترسیم می کنند تا آنچه را که شما ارائه می دهید نیز مشاهده کنند.

موضوعاتی را که می شناسید یا مربوط به شغل خود هستید لیست کنید. یک بار یکی را بگیرید و یک قطعه کوتاه روی آن بنویسید. در صورت تمایل می توانید یک مقاله کوتاه را زیر 500 کلمه یا یک کلمه دیگر بنویسید.

برای یافتن راه حل برای مشکل ، اطلاعات و منابعی را ارائه دهید که به مخاطبان شما کمک کند. در اینجا چند عنوان مقاله از مراجعین من آورده شده است: چگونه خواسته های قلب خود را به تعویق بیندازید. چگونه کارمندانی را ایجاد کنیم که هر روز به سختی منتظر کار هستند. و ارتقاء کار آموزش و صحبت از طریق مقالات رایگان.

2. نکات مربوط به نوشتن.

این نوع مقاله کوتاهترین زمان نوشتن را می گیرد و همچنین ساده ترین قالب بندی است. حتی اگر فکر می کنید نمی توانید بنویسید ، می توانید این نوع مقاله را بنویسید.

همیشه مقدمه ای برای پایان نامه خود را وارد کنید – نکته ای که می خواهید اثبات کنید یا مشکلی که می خواهید آن را حل کنید. معمولاً یک یا دو جمله کافی است. نتیجه گیری یا دو نتیجه را در نظر بگیرید که یک راه قدرتمندتر برای ایجاد انگیزه در خواننده برای اقدام ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که فایل امضاء بسته بندی شده در زیر را در زیر هر مقاله یا توصیه قرار دهید.

برای نوشتن یک نکته:

1. با کاری مانند “این کار را انجام دهید” شروع کنید.

2. به دلیل عدم پیروی از توصیه ، این کار را دنبال کنید. یا از پیروی از توصیه بهره مند شوید.

3. برای حل مسئله و مثال ها از منابع یا مثالها استفاده کنید.

مقاله ای بنویسید که حاوی 3 ، 5 ، 7 یا 10 نکته است. بهتر است به جای لیست فقط توصیه های کاملی را که در بالا توضیح داده شد ارائه دهید. افرادی را که دارای لیست طولانی هستند ، حمل نکنید.

مثالهای مربوط به آموزش مشتری: “هفت خطایی که افراد هنگام ایجاد وب سایت مرتکب می شوند” یا “10 راه برای سازماندهی دفتر خود به صورت آنلاین”.

3. نوشتن مقاله ، اسطوره و راه حل ها.

این نوع مقاله یکی از موارد مورد علاقه من است زیرا افسانه های زیادی برای انتشار کتاب و تبلیغ آنلاین وجود دارد. این نویسندگان از ابراز درخشش خودداری می کنند. نویسندگان جوانه زنی معتقدند ناشران سنتی در واقع آنها را تبلیغ می کنند. در مورد این افسانه چطور؟ “كتابخانه ها مکان مناسبی برای فروش كتاب هستند” یا “برای نوشتن و انتشار كتابی كه بسیار مورد احترام باشد ، به یك نماینده یا ناشر نیاز دارید” ، “برای انتشار محصولات یا خدمات خود به رسانه های چاپی احتیاج دارید” یا “برای انتشار خود به 5000 دلار نیاز دارید – 10،000 دلار.”

در یکی از مقالات افسانه ای پذیرفته شده از آدرس الکترونیکی که برای بیش از 29000 مشترک ارسال شده است ، آنگاه مربی کتاب حقیقت واقعی را به اشتراک می گذارد و اینکه یک کتاب مشتاق چه می تواند در مورد موفقیت انجام دهد.

4- مصاحبه بنویسید.

یک متخصص آنلاین معتبر یا پویا را برای مصاحبه انتخاب کنید ، نه تنها راهکارهایی برای چگونگی برخورد با آن ارائه دهید ، بلکه بگذارید مخاطب طرف شخصی شخص را ببیند. من در بسیاری از اینها نقش داشته ام. این یک راه عالی برای هزاران نفر است که هر بار که مقاله را اجرا می کنند ، آن را آنلاین تماشا کنند. مصاحبه ها معمولاً در قالب سوال و جواب از طریق ایمیل هستند. همیشه از سوالات خاص استفاده کنید تا پاسخ جالب تری بگیرید. همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر در وب سایت خود یا در مجله الکترونیکی خود ، این اطلاعات را بازیافت کنید.

5- داستان موفقیت خود را بنویسید.

نویسنده دبی آلن از من خواست که داستان موفقیت بازاریابی آنلاین خود را برای کتاب جدیدش بنویسم. من این را به اشتراک گذاشتم: دو دوست من را به وب کشیدند – یکی از آنها اصرار داشت که من یک وب سایت راه اندازی کنم & # 151؛ مورد دیگر من را با مفهوم آموزش تلفن و استفاده از نامه الکترونیکی به عنوان روزنامه آنلاین برای جذب مشتری جدید و ارتباط با دیگران آشنا کرد.

صرف نظر و مایل ، من وقت خود را صرف گسترش تجارت آنلاین و کتابهای الکترونیکی کردم. با آموختن از مقالات آموزنده ، من نه کتاب جدید را برای کمک به دیگران در موفقیت در اینترنت نوشتم و هرگز نگاهی به عقب نکشیدم.

دومین فروش سایت من در طی پنج ماه از 75 دلار به 2265 دلار رسید. در هشت ماه ، فروش به 3000 دلار به علاوه افزایش یافته است. فقط در سال 2004 تأیید شده ، فروش بیش از 4000 دلار است. فروش مداوم هرماه بیش از نیمی از درآمد من را تشکیل می دهد.

فکر کردم ، باید این طلا را با دیگران به اشتراک بگذارم! بنابراین یک داستان موفقیت آمیز در هر مکانی از 1000 تا 500،000 خواننده ایمیل در فضای مجازی هر بار که این مقاله را می خوانند به اشتراک گذاشته شده است. همچنین در کتاب چاپی دبی “مروج آنلاین برزیل” منتشر شده در 2002 ، 2004 گنجانده شده است. من از سه مقاله خود استفاده کرده ام.

شما ایده هایی برای تهیه مقاله خود دارید. اکنون یک عنوان را انتخاب کنید و بزرگترین فایده برای حل چالش در عنوان را شامل شوید. صرف نظر از هدف مقاله شما ، به خوبی می تواند یکی از بهترین تبلیغات آنلاین و آفلاین برای شما باشد. بخش دوم این مقاله به آدرس www.bookcoaching.com/freearticles/article-87.shtml در دسترس است [http://www.bookcoaching.com/freearticles/article-87.shtml].

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا