دنیای وب

ده سایت برتر برای بارگیری کتابهای الکترونیکی رایگان

بسته به تجربه و مهارت کاربر در وبگردی ، هر زمان هدایای رایگان بی شماری را می توانید بصورت آنلاین بارگیری کنید. بیشتر افراد به کتابهای الکترونیکی رایگان علاقه مند هستند تا بتوانند خود را به انواع مختلف دانش مجهز کنند. اگرچه این کتابهای الکترونیکی به طور آزاد در بین خوانندگان در سراسر جهان به اشتراک گذاشته می شود ، برخی از آنها واجد شرایط مراجعه به دانشگاه هستند. بارگیری رایگان نرم افزار برنامه eBook reader نیز برای اکثر آنها موجود است. لیست زیر از وب سایت ها برای کسانی که مشتاق جستجوی کتاب های الکترونیکی رایگان هستند مفید خواهد بود.

(1) کتاب الکترونیکی رایگان. شبکه

در این سایت می توان انواع مختلفی از پیوندها را به اطلاعات مورد نیاز پیدا کرد. هرکسی می تواند به این سایت بپیوندد و به صورت رایگان ثبت نام کند. برای شروع می توانید یک دسته را انتخاب کنید یا عنوان کتاب را مرور کنید.

(2) freebookspot. با

FreeBookSpot یک منبع آنلاین برای بارگیری رایگان کتابهای الکترونیکی است. 4،485 کتاب الکترونیکی رایگان در 96 دسته با فضای ذخیره سازی 71 ، 97 گیگابایت وجود دارد. جستجو و بارگیری برای کتابهای رایگان در دسته های مختلف مانند علوم ، مهندسی ، برنامه نویسی ، داستان و بسیاری از کتابهای دیگر در دسترس است. برای بارگیری کتابهای الکترونیکی رایگان نیازی به ثبت نام نیست.

(3) گوتنبرگ. گوزن

در پروژه گوتنبرگ نزدیک به 30000 کتاب رایگان وجود دارد که به نام پیشگام چاپ آلمانی گوتنبرگ نامگذاری شده است. نه تنها خوانندگان عادی بلکه محققان و محققان نیز می توانند به منبع مرجع موجود در این سایت اعتماد کنند.

(4) کتاب الکترونیکی. با. au / کتابهای رایگان

کتابخانه عمومی اینترنت بیش از 20،000 کتاب رایگان را که به صورت آنلاین در دسترس است فراهم می کند. پیوند دیگر به این وب سایت http: // www است. IPL گوزن [http://www.%20ipl.%20org]. روزنامه های روزانه یا مجلات هفتگی و ماهانه نیز می توانند در سراسر جهان به صورت رایگان خوانده شوند.

(5) دفتر رایگان. با

دفترهای رایگان com یک سایت رایگان کتاب الکترونیکی است که می توان کتاب های رایگان را به صورت رایگان در آن بارگیری کرد. کتابهای الکترونیکی موجود در این وب سایت از سراسر جهان جمع آوری شده است. هزاران کتاب الکترونیکی داستانی و غیر داستانی برای انتخاب هر خواننده وجود دارد.

6) راهنمای کتاب الکترونیکی. با

این سایت پیوندهای مفید و متنوعی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد. مبلغ قابل بارگیری 20،000 کتاب الکترونیکی رایگان را شامل می شود که شامل رایانه ، خودسازی ، ادبیات ، تجارت ، انتشارات ، کودکان و موارد دیگر است. هر یابنده کتاب الکترونیکی رایگان نباید مطالب راهنما را در آنجا از دست بدهد.

(7) کتاب آنلاین بصورت رایگان. شبکه

OnlineFreeEBooks پیوندهایی را به چندین کتاب الکترونیکی (غالباً با فرمت PDF) در 9 گروه بزرگ فراهم می کند: کتابهای الکترونیکی خودرو ، کتابهای الکترونیکی تجاری ، کتابهای الکترونیکی مهندسی ، کتابهای الکترونیکی ابزار ، کتابهای الکترونیکی دستگاه ها ، و کتاب های الکترونیکی بهداشت و پزشکی. کتاب ، کتاب الکترونیکی سرگرمی ، کتاب الکترونیکی برنامه نویسی و فناوری ، کتاب الکترونیکی ورزش و ورزش های رزمی.

(8) کتاب الکترونیکی. با

کتابهای الکترونیکی رایگان در eBookLobby به دسته های مختلفی از کسب و کار ، هنر ، محاسبات ، آموزش فنی و غیره تقسیم می شوند. هر دسته مناسب از کتاب های الکترونیکی را می توان در صورت نیاز جستجو و بارگیری کرد.

(9) کتابهای آنلاین رایانه ای. با

OnlineComputerBooks شامل جزئیات کتابهای رایانه ای رایگان ، کتابهای الکترونیکی رایگان ، کتابهای آنلاین رایگان و نمونه فصل هایی در زمینه فناوری اطلاعات ، علوم کامپیوتر ، اینترنت ، تجارت ، بازاریابی ، ریاضیات ، فیزیک و علوم است که توسط ناشران یا نویسندگان ارائه شده است.

(10) کتابهای رایگان فناوری. با

FreeTechBooks کتابهای آنلاین علوم کامپیوتر ، مهندسی و برنامه نویسی ، کتابهای درسی و یادداشتهای سخنرانی را که همه بصورت رایگان و قانونی بصورت آنلاین در دسترس هستند لیست می کند. در طول FreeTechBooks ، اصطلاحات دیگری برای اشاره به کتاب استفاده می شود ، مانند کتاب الکترونیکی ، متن ، سند ، مونوگرام یا یادداشت ها.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا