دنیای وب

ده نکته سریع بازاریابی دیجیتال برای شروع تجارت الکترونیکی در سال 2018

در حال حاضر روش های زیادی برای ارتقا راه اندازی تجارت الکترونیکی شما وجود دارد ، اما وقتی تنگنا و هر منبع مهم وجود دارد ، بهتر است در هر قدم برداشتن مراقب باشید. در اینجا چند نکته ، ترفند و پیشنهاد برای بازاریابی دیجیتال تجارت الکترونیکی سریع آورده شده است که قرار است به شما کمک کنند با بازاریابی دیجیتال تبلیغات بهتری داشته باشید تا تجارت الکترونیکی خود را شروع کنید.

1. نمایه فیس بوک به عنوان ابزاری برای ارتقا راه اندازی تجارت الکترونیکی

هنگامی که تجارت الکترونیکی آغاز شد ، وقت آن بود که در مورد آن به جهانیان بگوییم. فروشنده مورد نیاز خود شوید و بفروشید. هیچ جایی بهتر از خانه برای فروش وجود ندارد و هیچکس بهتر از دوستان برای فروش وجود ندارد. آنها اولین کسانی نخواهند بود که خرید می کنند ، این داستان متفاوت است ، اما شما باید در مورد پروپایل خود در پروفایل خود صحبت کنید. محصولات را مستقیم بفروشید ، بلکه تجربه مشتری ، توصیفات و آنچه شما و شرکت می خواهید را بفروشید.

2. اتلاف وقت و پول برای افزایش لایک در صفحه فیس بوک خود را متوقف کنید.

محصولات ارگانیک به پایین ترین سطح از گذشته رسیده اند. بله ، ممکن است امیدوار باشید که بیشتر مشتریان شما از فیس بوک آمده اند ، اما این روزها صرف هزینه برای لایک های فیس بوک فایده ای ندارد. کمتر پسندیدن و بازدید بیشتر از وب سایت منجر به تبدیل بیشتر می شود ، تمرکز شما بر افزایش مخاطبان وب سایت تجارت الکترونیکی شما است.

3. از ویژگی تقویت شده ارسال شده در صفحه فیس بوک خود استفاده نکنید

وسوسه بعدی کلیک کردن روی پست تقویت کننده است زیرا فیس بوک می گوید این به شما کمک می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این است ، اما دارای نقص است. روش صحیح برای ادامه ارسال پست ها این است که به Ad Manager بروید و تا آنجا که ممکن است به طور گسترده هدف گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که علایق ، اطلاعات جمعیتی و همچنین رفتار با توجه به مخاطب مورد نظر را انتخاب کرده اید.

4. از Twitter فقط برای تبلیغ استفاده نکنید. از آن برای جستجوی مشتری استفاده کنید.

ابزاری در توییتر وجود دارد که به نظر می رسد بیشتر افراد از آن استفاده نمی کنند. جستجوی پیشرفته. با استفاده از آن مشتریانی را پیدا کنید که به دنبال کالاهایی که می فروشید می گردند و سپس آنها را به روشی که ممکن است شخصی باشد ، توییت کنید. بسیاری از شرکت ها همان کار را می کنند ، شما نیز باید آن را امتحان کنید.

5. اینستاگرام باید در بالای ذهن شما باشد.

تصاویر هزار کلمه است و می تواند درخواست های اینستاگرام شما را نیز جبران کند. عکسهای همه محصولات و مشتریان خود ، عکسهای مرتبط ، بنرها و تقریباً همه موارد را یکی یکی بارگذاری کنید. تمام هشتگ های جهان راجع به محصول خود اضافه کنید. در صورت وجود آدرس وب و شماره تلفن را اضافه کنید. مردم به آرامی کشف می کنند. فروش به آرامی اتفاق خواهد افتاد.

6. درباره راه اندازی خود بنویسید و تجربه خود را به اشتراک بگذارید

اکنون این یک روش ظریف اما نه چندان دقیق است تا بتوانید استارتاپ خود را به مخاطبان خود برسانید. مقاله ای که اخیراً خواندم باعث شد یک تی شرت سقراط سفارش دهم. داستان های مربوط به استارتاپ شما می تواند شما را به دست بیاورد ، وبلاگهایی که تجربه خود را به اشتراک می گذارید و پست هایی در LinkedIn که در مورد مشاغل شما – مشارکت ها ، طرفداران و مشتریان صحبت می کنند.

7. بازاریابی از طریق ایمیل

مهمترین چیزی که این روزها بیشتر مردم از دست می دهند. اکنون ایمیل های انبوه را به لیست هایی که بصورت آنلاین خریداری کرده اید شروع نکنید ، اما این کار را با دقت و صحیح انجام دهید. وقتی کسی با شما تماس گرفت ، وظیفه شما این است که او را درگیر کنید و مطمئن شوید که دوباره برگشته است.

8. شریک زندگی

کاری که به تنهایی نمی توانید انجام دهید ، می توانید با هم انجام دهید. سعی کنید به دنبال فرصت های مشارکت باشید ، سعی کنید ببینید چگونه می توانید با مشارکت با کسی به طور متقابل سود ببرید. این اغلب نادیده گرفته شده ترین جنبه همه آنهاست ، اما موثرترین است.

9. در رویدادها شرکت کنید

اکنون فقط در هر رویدادی شرکت نکنید بلکه به دنبال رویدادهایی باشید که در نهایت می توانید افراد مرتبط با دامنه خود را پیدا کنید. من طی این سال ها دوستان زیادی پیدا کرده ام و بسیاری از آنها با گذشت زمان به برخی از افراد مفیدتر تبدیل شده اند. این در مورد تعداد افرادی نیست که یک فرد با آنها ارتباط برقرار می کند ، اما این که چه کسی آنها را ملاقات می کند مهم است. با افراد در حالت آفلاین ملاقات کنید ، با آنها بصورت آنلاین ارتباط برقرار کرده و برای یک عمر روابط برقرار کنید.

10. فروش را متوقف کنید

بله درست است. بفروشید فقط فوق العاده سرگرم کننده باشید. خوب جالب است که با آن شروع کنیم. بنابراین خوشبختانه مجرد ، چومباک یا اشیا Daily روزانه بسیار بزرگ شدند. آنها با گذشت زمان با محصولات ، تبلیغات و موارد دیگر بسیار سرگرم شده اند. این کار وقت زیادی از آنها گرفت و ممکن است از شما هم زیاد بگیرد. اما اگر تمرکز شما بر این است که به مرور به محصولات خود و به عنوان یک شرکت بیشتر علاقه مند شوید ، مدت زمان کمتری صرف فروش محصولات خود در طول زمان خواهید کرد. جالب باشید ، مردم مایل به خرید خود هستند.

امیدواریم این 10 نکته مقرون به صرفه در زمینه بازاریابی دیجیتال برای بدست آوردن یک استارتاپ تجارت الکترونیکی به شما کمک کند تا این پورتال تجارت الکترونیکی را به خوبی اجرا کنید و بازار خود را بازاریابی کنید و استارتاپ خود را بهتر ارتقا دهید. بهترین ها!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا