دنیای وب

دوره بازاریابی دیجیتال افق های جدیدی را برای موفقیت در بازاریابی باز می کند

چرا به دوره بازاریابی دیجیتال بروید؟

بودجه به سرعت از بازاریابی سنتی به سمت سیستم عامل های دیجیتال دور می شود ، با این حال ، نیاز متخصصان بازاریابی برای به دست آوردن دانش خوب فن آوری های دیجیتال و مبانی تحلیلی افزایش یافته است.

در دوره بازاریابی دیجیتال چه کسی یاد می گیرد؟

سئو: بهینه سازی موتور جستجو به یک کانال مهم بازاریابی تبدیل شده است و با ایجاد ترافیک بیشتر با مدیریت کلید واژه ها ، بهبود در و خارج کردن صفحه ، ایجاد URL ، ایجاد لینک ها و بسیاری از این جنبه ها ، به رده بندی وب سایت شما کمک می کند. دانشجویان با استفاده از افزونه Yoast SEO فرصتی برای انجام این کار در وب سایت وردپرس خواهند داشت.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی: استراتژی تبلیغات رسانه ای اجتماعی برای یک محصول یا خدمات بر روی سیستم عامل های مختلف مانند فیس بوک و یوتیوب تنظیم و اجرا می شود. علاوه بر این ، موفقیت استراتژی در بین مخاطبان هدف برای نرخ تبدیل و تقویت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. همچنین این بینش در مورد چگونگی نقش رسانه های اجتماعی می تواند در ساخت یک برند نقش اساسی داشته باشد و آیا رسانه های اجتماعی واقعاً دوست دارند به بهبود فروش کمک کند.

وب آنالیتیک: در این بخش فرصتی برای تعامل با داده های واقعی به منظور تأیید یا تأیید فرضیه های واقعی هر فروشگاه تجارت الکترونیکی فراهم شده است. Google Analytics ابزاری بسیار مفید و اثبات شده با گذشت زمان است و بنابراین پرکاربردترین ابزار است. دانش آموزان می توانند برای به دست آوردن اطلاعات خوب ، برنامه تلفن همراه Google Analytics را بارگیری کنند.

تبلیغات آنلاین: این فرصتی برای کسب روشنایی در سیستم عامل های آنلاین پرداخت شده مانند Google AdWords ، تبلیغات فیس بوک و تبلیغات YouTube برای هدف قرار دادن خریداران بالقوه و یافتن هزینه کسب و هزینه های کمپین است. یک صفحه گسترده برای ارزیابی حاشیه سود و مقایسه کامل CPC با قیمت متوسط ​​سفارش و ارزش دائمی مشتری آماده شده است.

نمایش بصری اطلاعات: در این بخش به تبدیل داده های خام به اطلاعات مفید برای ساخت داشبورد کمک می شود تا ذینفعان به روز شوند و با شماره های مهم و تغییرات در طول زمان به روز شوند.

فرصتی برای همکاری با شرکتهای واقعی تجارت الکترونیکی: موسسات از طراحان ، استراتژیستهای مبارزات انتخاباتی و بازاریاب های متخصص دعوت می کنند تا سخنرانی های ویژه ای را در مورد موضوعات مختلف مانند جوانب مثبت و منفی ابزارهای مختلف بازاریابی ، بازاریابی ایمیل ، ساخت وب ، بهینه سازی موتور جستجو ، طراحی تجربه کاربر ، بازاریابی موبایل و غیره ارائه دهند. دانشجویان همچنین می توانند با انجام گروه ها و همچنین پروژه های فردی و ساخت سایت وردپرس شخصی خود ، مستقیماً با این ابزارها درگیر شوند. همچنین این کار ساخته شده است که یک بار دیگر با داشتن دانش در زمینه های مختلف بازاریابی دیجیتال ، با شرکتهای تجارت الکترونیکی در زمان واقعی کار کنید.

چشم انداز شغلی بعد از دوره

پس از پاکسازی تستهای مختلفی که هر از گاهی انجام می شود ، دانش آموزان درک کاملی از کلیه روش ها ، ابزارها و منابع مختلف بازاریابی دیجیتال کسب می کنند. همچنین به آنها کمکهای جابجایی با کیفیت بالا ارائه می شود. این یکی از بخش های پردرآمد در هر شرکتی است. شما این گزینه را دارید که به عنوان کارمند آزاد کار کنید ، یا به شرکت ها پیوند دهید و در یک محیط ساختار یافته تر کار کنید. در زیر شغل هایی برای فارغ التحصیلان بازاریابی که در بازاریابی دیجیتال تخصص دارند ، در دسترس است:

  • مدیر بازاریابی دیجیتال

  • مدیر بازاریابی محتوا

  • متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی

  • مدیران سئو

  • کپی رایت

  • کتاب محتوا

  • بهینه سازهای نرخ تبدیل

  • بازاریابان موتور جستجو

  • کارشناسان بازاریابی داخلی

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا