دنیای وب

دوره صدور گواهینامه بازاریابی آنلاین دیجیتال – گواهی گوگل را دریافت کنید

آیا می دانید که می توانید از Google مجوز بگیرید؟ گوگل تعدادی از دوره ها را در بازاریابی دیجیتال برای کمک به بهبود مهارت های بازاریابی ارائه می دهد ، که برخی از آنها کاملاً رایگان است! دوره های بازاریابی دیجیتال نه تنها برای افرادی که در این زمینه کار می کنند سودمند است بلکه برای کارآفرینانی که سعی در ساختن آنها در یک محیط تجاری سریع دارند نیز فوق العاده مفید است. در مورد تجارت امروز ، داشتن دانش عملی از هر جنبه ای از تجارت ضروری است ، و در حالی که دوره ها به طور گسترده برای بسیاری از حوزه های دیگر در دسترس است ، بازاریابی دیجیتال موضوعی است که به ندرت مورد بحث قرار گرفته است.

با این حال ، گوگل با ارائه این دوره های رایگان ، به میلیون ها نفر از افراد هم فکر در سراسر جهان که علاقه ای به موضوع دارند ، کمک می کند. ما امروز با گوگل به 5 دوره برتر که می توانید ثبت نام کنید ، اشاره کردیم!

دوره اصلی AdWords

جنبه های اساسی و متوسط ​​AdWords و تبلیغات آنلاین را بیاموزید. دوره شامل نحوه تنظیم AdWords ، مدیریت یک کمپین و همچنین به شما می آموزد که چگونه کمپین AdWords خود را اندازه بگیرید و بهبود دهید. شما می توانید پس از بررسی مطالب مطالعه در ارزیابی شرکت کرده و گواهی را از Google دریافت کنید. ارزیابی شامل 65 سؤال است که باید طی یک ساعت و نیم تکمیل شود. برای دریافت گواهینامه ، باید بیش از 80٪ امتیاز کسب کنید. همچنین در صورت عدم انجام اولین بار برش ، این تست در دسترس است.

میدان آنلاین

این برنامه یک دوره آموزشی 5 ماهه و 6 ساعته در هفته است. Squared Online یک دوره رهبری بازاریابی دیجیتال است که توسط Google و با همکاری کالج یادگیری خانگی ایجاد شده است. شما توسط متخصصان صنعت راهنمایی خواهید شد و دوره از رویکرد منحصر به فرد و عملی برای آموزش پیروی می کند. این یک دوره عالی برای هرکسی است که به دنبال افزایش مهارت های آموزشی خود در بازاریابی دیجیتال است. این دوره بر ارزیابی رابطه بین نوآوری دیجیتال و تغییر رفتار مصرف کننده متمرکز است و ادامه می دهد که چگونه این رابطه در آینده توسعه می یابد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک پیشنهاد را ارائه دهید که چگونه یک سازمان می تواند یک حضور دیجیتالی مؤثر و متمرکز بر تعامل مصرف کننده و اهداف سازمانی و چگونگی استفاده از داده ها از منابع مختلف برای ایجاد بینش و تحسین استراتژیک از دیگر مهارتهای مهم ایجاد کند.

شبکه نمایش گواهی AdWords

این دوره آنلاین به شما می آموزد که کمپین های Display Network را ایجاد ، مدیریت و بهینه کنید. همچنین به شما کمک می کند تا از تنظیمات کمپین در شبکه نمایش ، از Google Display Network استفاده کنید. با این حال ، یک پیش شرط لازم برای شرکت در این دوره ، گذراندن دوره تبلیغات آنلاین مبانی AdWords است. برای کسب گواهی می توانید ارزیابی کنید. این یک دوره مبتدی است و این دوره همیشه بصورت آنلاین در دسترس است ، به این معنی که می توانید وقت خود را صرف مطالعه و گرفتن ارزیابی کنید که دوست دارید.

صلاحیت فردی Google Analytics

این دوره Google شامل مفاهیم اساسی و پیشرفته Analytics ، از جمله برنامه ریزی ، اصول تحلیلی ، اجرا ، جمع آوری داده ها ، ترکیب ، مدیریت ، تبدیل ، مراجعه ، گزارش ها ، معیارها و ابعاد است. پس از مطالعه مطالب ارائه شده ، می توانید آن را به وقت خود و به صورت رایگان انجام دهید ، می توانید ارزیابی 70 سؤالی Google Analytics را انجام دهید تا طی مدت 90 دقیقه تکمیل شود. برای اخذ گواهینامه برای این دوره ، به نمره 80٪ و بالاتر نیاز دارید.

Google Digital قفل نشده است

با همکاری دانشکده بازرگانی هند در حیدرآباد و FICCI ، محتوای تحت پوشش در این دوره پایه و اساس مهارت های دیجیتالی اصلی را فراهم می کند. این دوره به طور مستقیم از مقدمات با معرفی و درک رسانه های دیجیتال آغاز می شود. شما یاد می گیرید که چگونه استراتژی ها را بصورت آنلاین برنامه ریزی کنید ، بینشی در مورد تحولات جدید در دنیای دیجیتال کسب کنید ، حضور آنلاین داشته باشید و از طریق تبلیغات ، کار با Analytics و موارد دیگر متوجه این موضوع خواهید شد. این یک دوره کامل است و می توانید وقت خود را برای بررسی مطالب بگذرانید. برای هر موضوع ارزیابی های کمی انجام می شود ، پس از گذراندن آن می توانید به مبحث بعدی بروید و دوره را برای کسب مدرک خود تکمیل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا