دنیای وب

دو راه واقعی برای کسب درآمد آنلاین – راز ناگفته

هنگامی که مردم به اصطلاح “واقعی” خود راه های کسب درآمد اینترنتی را به شما می آموزند ، آنچه اغلب دریافت می کنید درست نیست. آنها عمداً به شما دروغ نمی گویند. من این را می دانم ، زیرا من خودم گناه کردم که همان دروغ را گفتم ، حتی بدون آنکه خودم بدانم.

با این حال ، یک بار که گل و لای چشمانم را شستم ، و به وضوح دیدم ، احساس کردم کاملاً ضروری است که در این مورد به شما بگویم.

و وقتی گفتم آنها به شما دروغ گفتند ، این هم واقعیت نبود. این احتمالاً بهترین راه برای انجام کارها نیست.

همه آنها می گویند: خود را در یک نقطه تنگ پیدا کنید

وقتی آنها به شما یاد می دهند چگونه از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، همه می گویند: خود را در یک نقطه تنگ پیدا کنید. “حیوانات خانگی” را انتخاب نکنید ، اما “آموزش گربه ها برای بچه گربه ها” یا چیزهای خیلی تنگ را انتخاب کنید.

خوب بله ، اگر زیر دامنه به اندازه کافی بزرگ باشد ، این ممکن است کارساز باشد ، اما اغلب اوقات ، در حالی که تلاش زیادی می کنید ، خواهید دید که درآمد کمی کسب می کنید.

من می توانم ادله آنها را درک کنم و خودم به آنها می آموزم. به جای انتخاب مکان بزرگی مانند “حیوانات خانگی” یا “همسریابی” یا حتی “بازاریابی اینترنتی” ، جایی که ماهی بسیار کوچکی در یک سد بزرگ قرار خواهد گرفت ، شما باید یک گودال کوچک پیدا کنید و ماهی تن بزرگ آنجا باشید.

بله ، ساختن نام و شهرت در یک فضای محدود آسان تر است ، اما اگر پول در آن نیست ، آیا این به شما کمک می کند؟

مراکز فروش پول من گسترده بود

گاهی اوقات مفید است که یک قدم به عقب برگردید و یک دید کلی خوب داشته باشید. چندی پیش این کار را کردم. من درآمد را بررسی کردم و فکر کردم: سایت های پولساز چه چیزهای مشترکی دارند؟

و من چیز بسیار تعجب آور برای من کشف کردم. آنها یک چیز مشترک داشتند: آنها تو رفتگی در دیوار بسیار جادار بودند.

بهترین سایت در مورد اینترنت یا مشاوره رایانه است. به سختی می تواند گسترده تر از آن باشد. یکی دیگر از سایت های خوب انجام شده همه چیز در مورد نوشتن است. در مورد چگونگی نویسنده شدن و نوشتن پول. دقیقاً قامت تنگ هم نیست.

چرا معلمان به شما نمی گویند گسترش دهید؟

چون معلمان می دانند که شما الان پول می خواهید! نه فردا ، نه یک هفته دیگر و مطمئناً فقط چهار سال بعد.

بنابراین آنها آنچه را که فکر می کنید می خواهید به شما می دهند: درآمد سریع.

با این حال ، این یک درآمد پایدار و بلند مدت نیست. بنابراین ما دو روش واقعی برای کسب درآمد اینترنتی داریم: انتخاب یک زمینه محدود یا گسترده. اگر می خواهید از طریق اینترنت زندگی خود را تأمین کنید ، انتخاب یک مکان کاملاً تنگ ، ممکن است راهی برای پیش بردن باشد ، حتی اگر هک شدن آن بیشتر طول بکشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا