دنیای وب

دیدن یک وب سایت به چه معنی است؟

بدون دیدن وب سایت ، افرادی که در اینترنت یا خزنده های موتور جستجو جستجو می کنند ، قادر نخواهند بود محتوای مهم منتشر شده را کشف کنند. شرکت ها باید برای پیشبرد آسان تر و قابل توجه مطالب خود به صورت آنلاین اقداماتی خاص انجام دهند. بهینه سازی وب یک شیوه پیشنهادی سئو است و در توصیه های SEO بهترین تمرین گوگل مورد تشویق قرار می گیرد ، زیرا به ساخت وب سایت بهتر که بازدید کنندگان را جذب می کند و تجربه آنها را بهبود می بخشد ، کمک می کند.

از طرف دیگر ، به روشهایی توجه کنید که منجر به ضعف در دیدن وب سایت شود. مبحث افزایش دید وب سایت به کار با انواع اسناد مختلف وب مربوط می شود که آیا این یک وب سایت کامل ، یک صفحه وب شخصی ، انتشار مطبوعات ، پست وبلاگ یا فایل پی دی اف منتشر شده است. پرونده یا محتوای رسانه های اجتماعی و غیره مشاهده وب سایت ارتباط زیادی با پیوندها و پیوند دادن اسناد وب و نحوه ایجاد پیوند بین اسناد وب دارد. چگونگی سازماندهی ، برجسته سازی ، تبلیغ و تمرکز مطالب وب در صفحات بسیار مهم است. لینک های ارتباطی که به هر سند خاص منجر می شوند یا منجر می شوند ، پیوند یا آب پیوند را از یک صفحه به صفحه دیگر به صفحه هدف افزایش می دهند. تعیین میزان دید وب سایت شما یک مجموعه مهارت مهم برای مشاوران SEO است.

عوامل مثبت برای افزایش دید وب سایت

  • شیوه های پیوند داخلی خوب در وب سایت ها باعث بهبود جستجو می شوند.
  • از لینکهای مطلق در مقابل پیوندهای نسبی استفاده کنید ، اگرچه این موضوع هنوز توسط بازاریابان آنلاین مورد بحث است.
  • سیستم عاملهای انتشار سایت که مطابق با روشهای کدگذاری html سازگار با W3c هستند (به عنوان مثال – وردپرس که از تگ ها ، دسته ها و برچسب های تگ برای افزایش دید استفاده می کند) ترجیح و مفید هستند.
  • صفحات به خوبی ایجاد شده را بنویسید که محتوای شما را در بخش های اولویت قرار می دهد و شامل گرافیک یا تصاویر می شود.
  • مهمترین محتوا را باید “بالاتر از برابر” در نزدیکی بالای صفحه وب قرار دهید. فاکتورهای وزنی یا خصوصیات را اضافه کنید تا آنها را مانند برجسته یا جسورانه ، خطوط واقعی از نوع متفاوت ، فونت های بزرگتر ، و غیره یا نشان های سر برجسته کنید.
  • ایجاد برچسبهای عنوان جالب ، دوستانه ، توصیفی و توصیفی که می توانند منجر به کلیک از طریق نرخ در نتایج صفحه نتایج موتور جستجو (SERPS) شوند.
  • مراحل فراخوانی تماس با عمل طراحی شده به شما کمک می کند تا بازدید کنندگان وب سایت را به مناطق صفحه فروش وب سایت خود هدایت کنید.
  • با نگه داشتن تگ های عنوان در بین اسناد وب ، از مجازات های محتوا یا کاهش صفحات جلوگیری کنید.
  • استفاده صحیح از نقشه های نقشه ، مانند نقشه سایت html علاوه بر ارسال نقشه نقشه XML به ابزارهای وب مستر گوگل ، محتوای موجود و جدید را برای موتورهای جستجو باز می کند. (برخی از برنامه های نرم افزاری نقشه سایت هنگام انتشار اسناد جدید موتورهای جستجو را به صورت خودکار آزمایش می کنند.)
  • توصیه های یک متخصص سئو را در مورد بهترین شیوه های سئو که برای ایجاد یک وب سایت بهتر ، از ده ها اصول صحیح پیروی می کند ، اجرا کنید.
  • حداقل ، برخی از بهترین حساب های رسانه های اجتماعی مانند Google + ، Facebook.com ، Twitter.com و LinkedIn را برای ایجاد فرصت های جدید شبکه ای اجرا کنید.
  • Google Markup Markup را برای ادعای مقالات خود که در سایت های دیگر نوشته و ارسال شده اند ، پیاده کنید.
  • گام های روشنی را برای ترغیب کاربر به ایجاد انگیزه بازدید کننده با تصاویر جذاب یا گرافیک سایت اضافه کنید.
  • برای ایجاد برخی پیوندها به صفحه اصلی وب سایت و صفحات وب داخلی که به آن لینک عمیق گفته می شود ، با سازنده لینک تماس بگیرید.
  • فقط به دایرکتوری های وب با کیفیت بالا ، مانند Business.com و BOTW.com ارسال کنید. همچنین دایرکتوری های با اقتدار بالا و ویژه برای صنعت یا زمینه رقابتی و راهنماهای شهر خود تهیه کنید.
  • محتوای قانع کننده ایجاد کنید تا افراد دیگر بتوانند به طور طبیعی به سایت شما پیوند دهند.
  • از دکمه ها یا نشان های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی استفاده کنید.
  • اگر به صورت محلی می فروشید ، از Google Maps و Google Places (به Google+ Local) بروید و آنها را در نتایج جستجوی 7 پکیج محلی خود قرار دهید.
  • محتوای غنی با سطح پیچیدگی بالایی را ارسال کنید که به موضوعی می پردازد که با خواندن نقاط گلوله سازگار باشد.
  • محتوای خود را مرتباً به روز کنید تا اطلاعات بیشتری را برای خزنده موتورهای جستجو بدست آورید.
  • محتوای خود را به دایرکتوریهای خوراک RSS ارسال کنید.
  • Google Analytics را پیاده سازی کنید تا با موفقیت ببینید آنچه مشاهده می شود و تبلیغ می شود.
  • توجه زیادی به حرکت در ترکیب کلمات کلیدی خاص کنید ، سپس از این حرکت استفاده کنید که آسانتر از ایجاد حرکت جدید است.
  • با استفاده از روش سیلو با گروه بندی مطالب به بخش ها و سپس پیوند دادن از درون این بخش ، که ممکن است به پیوندهای Google Site منجر شود ، از این روش استفاده کنید.
  • برای جذب محققان از طریق تلفن همراه از بازاریابی موبایل و تبلیغات پیامکی استفاده کنید.
  • برای دعوت موتورهای جستجو به محتوای خاص ، یک فایل robots.txt را منتشر کنید و محتوای محدود شده ای را که نمی خواهید پیدا کنید مسدود کنید.
  • اگر وب سایت شما جدید است ، منطقی است تا زمانی که رتبه بندی ارگانیک شما شروع به جمع شدن کند ، از تبلیغات جستجوی پرداخت شده به عنوان راه حل استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کلیک ها به یک صفحه فرود حرفه ای می روند.
  • اگر از قبل ترافیک خوبی دارید ، از نرخ تبدیل خود بهینه استفاده کنید تا مطمئن شوید افراد به درستی و هوشمندانه هدف قرار گرفته اند.
  • استفاده از ناوبری Flash ، Javascript و Frames را در انتشار وب کاهش دهید.
  • با ارسال مطالب جدید ، چه در سایت و چه در خارج از سایت ، هماهنگ باشید.
  • برخی از فیلم ها را در YouTube.com ایجاد و ارسال کنید و متن و عنوان پیرامون آن را بهبود ببخشید.

چه چیزی به عدم ضعف در وب کمک می کند؟

  • عدم وجود پیوندهای دریافتی به سایت شما باعث ضعف دید موتور جستجوگر می شود.
  • از اقدامات ضعیف ورودی مانند راهنماهای محله های بد بدون حرکت و حرکت روزانه واقعی خودداری کنید.
  • در پیوند طرح هایی که به طور مصنوعی محتوای شما را تبلیغ می کنند شرکت نکنید.
  • میله های ناوبری یا ابزارهای پیچیده که تقریباً غیرممکن برای حرکت انسانها بدون از دست دادن آنها می تواند باعث از دست رفتن ترافیک شود.
  • شرایط صحیح را که یک سایت یا صفحه به دلیل قرار گرفتن در یک محله بد از طرف همسایگان سایت بد روی سرور ، زمان خرابی را به دلیل خرابی سرور یا سرور تجربه می کند ، انجام دهید.
  • پیوندهایی از صفحات وجود دارد که به طور متناسب با محتوای صفحه هدف ارتباط ندارند.

این عناصر به طور کلی برای ایجاد و ایجاد یک وب سایت بسیار بصری بسیار مهم هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا