دنیای وب

دین هلند “شروع بازاریابی”

اگر مثل من باشید ، در جستجوی راهی برای موفقیت آنلاین هستید. به کی اعتماد داری؟ شما احتمالاً کتابهای الکترونیکی و برنامه های بی شماری را خریداری کرده اید که ادعا می کنند چگونه می توانید با استفاده از اینترنت درآمد کسب کنید ، فقط بدانید که در حال بدست آوردن پول هستید با آنها افراد ثروتمند نرم افزار خود را خریداری می کنند.

خوب من اکنون یک مربی دارم که به من یاد بدهد که چگونه بتوانم آنلاین موفق باشم. نام او دین هلند است و من می خواهم مواردی را که در مورد دین به عنوان یک شخص به آنها توجه کرده ام در میان بگذارم.

وقتی اولین کنفرانس “یک ساعته” ما را برگزار کردید ، می توانستید بشنوید که چقدر ما هیجان زده بودیم ، دانشجویان او. تماس “یک ساعته” در واقع به تماس تلفنی تبدیل شد که حدود سه ساعت به طول انجامید. بله ، این در حال بودن چندی پیش ، اما آنچه من را در طی اولین تماس مقدماتی بیشتر از من تحت تأثیر قرار داد این بود که او به هر سؤالی که داشتیم پاسخ می داد. منظور من این است که هر سؤالی! او وزن سوالات ما جذاب! من فکر می کنم این موضوع در مورد اینکه چه مربی متعلق به اوست و واقعاً چقدر به ما اهمیت می دهد ، می گوید.

اوه ، و به هر حال ، من در کالیفرنیا در ایالات متحده هستم. دین در انگلستان زندگی می کند و در آنجا ساعت 10 بعد از ظهر به وقت انگلستان فراخوانی را برای اسکان دانش آموزانش آغاز کرد. این بدان معنی است که تماس تا حدود ساعت 1 بامداد UKT پایان نیافته است. باز هم ، این نشان می دهد که وی چقدر علاقه مند است.

اگر سعی داشتید این مورد بازاریابی آنلاین را کشف کنید ، احتمالاً شما تماس تلفنی در کنفرانس برقرار کرده اید که وقتی می گویند تماس برای یک ساعت دوام می آورد ، منظور آنها یک ساعت است. نه بیشتر نه کمتر. حتی اگر هنوز سوالی دارید ممکن است آنها شما را کاهش دهند. چقدر آزار دهنده است؟

من بسیار خوش شانس هستم که در اولین بدهی که از آکادمی بازاریابی شروع می شود ، هستم. من قبلاً برخی از ایمیل های تبلیغ کننده دین را حذف کرده ام. در واقع ، من همه آنها را حذف کردم. من آن را خوانده ام ، اما آن را حذف کردم. گذشته از این حرفها چیزی در روده من وجود داشت که به من می گفت من نمی توانم این فرصت را از دست بدهم. خوشحالم که هستم عمل کن تصمیم به پیوستن گرفت. من او را دوست دارم ، چیزهای زیادی یاد بگیرم!

وقتی دفعه دیگر این فرصت می چرخد شما باید روی آن پرش کنید. شک نکن! افراد زیادی هستند که به محض بسته شدن درب درهای کلاس خود ، و اگر چنین است ، بسیار متاسفم. دین از نظر فروتنانه “قفسه برتر” است و ما با کمک او موفق خواهیم شد.

با تشکر از دین ، ​​برای این فرصت عالی تو بهترینی!

اد

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا