دنیای وب

رابرت کیوساکی می گوید برای دستیابی به موفقیت مالی ، سه نوع آموزش وجود دارد

به گفته رابرت کیوساکی ، سه نوع آموزش وجود دارد که برای موفقیت مالی در زندگی اساسی است.

آموزش مدرسه: این آموزش به ما خواندن ، نوشتن و ریاضیات می آموزد. این آموزش در دنیای امروز بسیار مهم است.

– آموزش حرفه ای: این آموزش به شما می آموزد که چگونه برای پول کار کنید و اگر هوش شما به عنوان پزشک ، وکالت ، حسابدار یا سایر مشاغل حرفه ای مانند پیمانکاران ، ماسون ها ، مکانیک خودرو و برق کار می کند. این کشور مملو از مدارس است که این آموزش را برای شما فراهم می کند تا به شما در اشتغالزایی بیشتر کمک کنند.

آموزش مالی: این تحصیلات است که در آن یاد می گیرید به جای اینکه برای پول کار کنید ، برای شما پول کار کند. این آموزش در اکثر مدارس ما تدریس نمی شود.

بسیاری از والدین ما ذهنیت “پدر ضعیف” را به ما یاد دادند که در آنجا مجبور شدیم تحصیلاتمان را بگیریم تا به شخص دیگری برویم و کار کنیم. خوب ، با توجه به اقتصادی که اکنون وجود دارد ، داشتن شغل در شرکت نسبت به کار در خانه پایدارتر است. اما همانطور که “پدر ثروتمند” کیوساکی به او آموخت ، “اگر تحصیلات مالی ضعیفی داشته باشید ، همیشه برای ثروتمندان کار خواهید کرد.”

من در مورد شما نمی دانم ، اما من بعد از کسب دانش در مورد آموزش مالی از طریق سیستم بین المللی ثروت من ، بیکار روانی هستم. من دیگر نمی توانم برای پول کار کنم. من باید برای خودم کار کنم و پول خود را برای من کار کنم. هیچ چیز دیگری معنی ندارد ، حتی اگر من شکست خورده باشم ، آیا می توانم برای کارمزد به کار بازگردم. وقتی فرصت های آنلاین وجود داشته باشد که بتوانید از خانه کار کنید ، وقت کمتری صرف کنید و به جای پرداخت سود کسب کنید ، آسمان حد مجاز است.

فهمیدم که سیستم فروش مستقیم راهی است برای هر کس که بتواند ثروت زیادی کسب کند. این سیستم با رهبری ، عزم و پشتکار برای هر کسی باز است. یا همانطور که من می خواهم آن را طبقه بندی کنم ، طرز فکر درست ، بازاریابی و پیام. این سن ، جنس ، نژاد یا محبوبیت شما مهم نیست. صنعت فروش مستقیم حول محور بودن شما برای یادگیری ، مشارکت و رشد است.

تجربه من در زمینه فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای این است که مردم بسیار مایل به اشتراک گذاری سیستم های تازه خریداری شده خود برای کسب درآمد هستند. آنها معلمان تجارت خود می شوند و اقتصاد را به روشی مثبت بازیابی می کنند.

بنابراین بیایید همه ما آنچه را که خودمان در مورد آموزش مالی آموخته ایم به اشتراک بگذاریم تا همه بتوانیم ثروت ایجاد کنیم و دیگر برای فرد ثروتمند کار نکنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا