دنیای وب

راز تولید بازدیدهای سایت فاش شد

این یک واقعیت است که برای دریافت هزاران بازدید کننده وب سایت شما ، سایت شما باید در اولین صفحه Google ظاهر شود. اگر واقعاً درمورد کسب درآمد آنلاین جدی هستید ، داشتن مالک نام دامنه شخصی خود ضروری است. به این ترتیب راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی بزرگ و تبادل لینک با دارندگان سایت برای شما بسیار آسان خواهد بود. ارسال به موتور جستجوی تبادل لینک در رتبه بندی بالای صفحات جستجوی گوگل تأثیر زیادی دارد.

روش دیگر استفاده از یک متخصص برای انجام دستی آن است. این کار را می توانید با تماس با موتورهای جستجو و دایرکتوری های اینترنتی انجام دهید. برای اطمینان از نتیجه مثبت ، اطمینان حاصل کنید که سایت شما به صورت حرفه ای ایجاد شده است. این کار با کلمات کلیدی مناسب یا عبارات کلیدی ، گرافیک خوب ، تصاویر با کیفیت بالا و محتوای مربوطه انجام می شود.

از ارزشمندترین کلمات کلیدی در عنوان وب سایت و برچسب های H1 استفاده کنید. مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که کلمه کلیدی اصلی خود را در بند اول مقاله خود بگنجانید. با این حال ، باید آن را با مراجعه به کلمات کلیدی خود از 2٪ به 4٪ محدود کنید.

فقط سایتهای مربوطه ارسال کنید. حتماً نام و اطلاعات تماس را برای بازار خود وارد کنید. انتظار نداشته باشید که با مراجعه به سایت های موتور جستجو در اینترنت ، سایت شما بلافاصله لیست شده و نتیجه نجومی خواهد بود. این به این دلیل است که روزانه هزاران وب سایت جدید ظاهر می شود و ممکن است گاهی پیش از آنکه وب سایت شما را برای ارزیابی ویراستاران انسانی ببرند ، طول بکشد.

یکی دیگر از عواملی که باید در خاطر داشته باشید اگرچه بارگذاری وب سایت است ، این است که از یک نقشه سایت از صفحه وب شما تشکیل شده است که می تواند انتقال را به وب ربات ها واضح کند. موتورهای جستجوی برتر مانند Google و Yahoo همیشه موارد ارسالی را با نقشه سایت در نظر می گیرند.

در نتیجه ، اثربخشی ارسال پیوندها آن را برای همه افراد در تجارت بسیار توصیه می کند. از عضویت در سایت های ارسال لینک به صورت خودکار خودداری کنید زیرا از تجربه گذشته من به هیچ وجه به پیشرفت قابل توجهی در رتبه بندی SEO شما کمک نمی کند.

اگر وقت این کار را ندارید ، کار را به یک مبدل لینک حرفه ای واگذار کنید. هنگام ایجاد برچسب عنوان برای صفحه وب خود ، از با ارزش ترین عبارت کلمه کلیدی مرتبط استفاده کنید و آن را در 50 کلمه اول محتوای بدن خود قرار دهید. هرچند از آن زیاد استفاده نکنید زیرا گوگل با مجازاتی به شما سیلی می زند.

در آخر ، حتماً یک نقشه سایت برای وب سایت خود قرار دهید. با در نظر داشتن همه این دستورالعمل ها ، مطمئن هستم که سایت شما صدها بازدید کننده خواهد داشت و درعین حال آن را به فروش بیشتری برای شما تبدیل می کند.

حق چاپ (ج) 2010 Orlando Racelis

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا