دنیای وب

راهنمایی و آموزش Paydotcom برای مبتدیان

آیا قصد استفاده از Paydotcom را دارید؟ انتخاب عالی اگر می خواهید کتاب های الکترونیکی بفروشید ، چه وابسته باشید و چه یک فروشنده ، Paydotcom باید اولین انتخاب شما باشد. اینها مزایای Paydotcom در Clickbank است

  1. مشکلی در سرقت کمیسیون وجود ندارد. کلیه شرکت های وابسته Paydotcom باید پس از ثبت نام ، حساب پی پال خود را وارد کنند. اگر یک شرکت فرعی سعی در خرید از لینک خود داشته باشد ، سیستم بطور خودکار از این کمیسیون کسر می کند و این باعث می شود فروشنده 100٪ سود کسب کند.
  2. منتظر پرداخت نباشید. همه پرداخت ها از طریق حساب PayPal انجام می شود. روشی آسان برای دریافت پرداخت برای وابستگان غیر آمریکایی.
  3. هزینه راه اندازی برای فروشنده صفر است. این یکی دیگر از دلایلی است که Paydotcom راهی بدون ریسک برای پرداخت هزینه ها و شرکت های وابسته است. برخلاف Clickbank و 2Checkout که فروشنده برای شروع آن باید 49،00 دلار بپردازد ، این هزینه برای Paydotcom لازم نیست.

نکاتی در مورد استفاده و تبلیغ محصولات Paydotcom.

  1. برای حساب PayPal و Paydotcom ثبت نام کنید. برخلاف Clickbank که فقط به یک آدرس ایمیل نیاز دارید ، Paydotcom از شما نیاز به داشتن حساب PayPal دارد. لطفاً حساب PayPal خود را در اسرع وقت ثبت و تأیید کنید. شما نمی خواهید پی پال دسترسی به حساب خصوصی خود را محدود کند.
  2. جستجوی بازارهایی با تقاضای زیاد. بدون تحقیق مناسب ، همه تلاش های شما به زودی از بین می روند. روشهای زیادی برای انجام تحقیقات بازار وجود دارد. با این حال ، من برای شروع کار ، ابتدا توصیه می کنم Checkbank را چک کنید. Clickbank و Paydotcom یکسان هستند. هر آنچه در Clickbank به فروش می رسد ، با درجه گرانشی 1 یا بالاتر ، مطمئناً یک بازار بزرگ برای محصولات Paydotcom خواهد بود. پس از یافتن یک محصول بسیار جذاب در Clickbank ، از محصولات Paydotcom برای محصولات با مضامین مشابه دیدن کنید.
  3. کلمات کلیدی مربوط به بازار را با ابزار Google Keyword پیدا کنید. شما بدون این ابزار قادر به فروش آنلاین نخواهید بود. از نظر من ابزار Google Keyword هنوز بهترین است ، نه تنها به این دلیل که بزرگترین پایگاه داده کلمات کلیدی را شامل می شود ، بلکه همچنین به دلیل رایگان بودن آن است. به یاد داشته باشید ، صرفنظر از استراتژی ترافیک شما ، پرداخت هزینه هر کلیک ، سئو ، بازاریابی مقاله یا بازاریابی ویدیویی ، هدف قرار دادن فقط عبارات طولانی مدت است.
  4. ابتدا انتشار مقالات را شروع کنید. بازاریابی مقاله منبع خوبی برای ترافیک است. نه تنها رایگان ، بلکه سریع نیز هست. برخلاف سئو یا وبلاگ نویسی که در آن باید ماه ها منتظر بمانید ، در برخی موارد سال ها برای دیدن نتیجه. تعداد دایرکتوری مقاله به صورت آنلاین وجود دارد ، اما در ابتدا من مقاله های Ezine یا HubPages را به شدت توصیه می کنم. این دو راهنما به بهترین مقالات ، با رتبه صفحه بالاتر و شهرت خوبی از Google است.
  5. ترافیک را با استفاده از Google AdWords ارسال کنید. برای موفقیت آنلاین ، به ترافیک رایگان و پولی نیاز دارید. چرا؟ خوب ، زیرا همه استراتژی های ترافیکی محدودیت های خود را دارند. اگر از بازاریابی رایگان مانند مقاله یا سئو استفاده می کنید ، هیچ تضمینی وجود ندارد که مقاله شما در صفحه اول نتیجه جستجوی Google باقی بماند. با AdWords ، حداقل می توانید این مسئله را حل کنید.
  6. وبلاگ خود را شروع کنید. ایجاد وب سایت را فراموش کنید. وبلاگ جایگزین بهتری برای وب سایت ها است ، نه تنها به این دلیل که می تواند در عرض چند دقیقه تنظیم و اجرا شود ، بلکه به این دلیل که گوگل عاشق وبلاگ ها است. موتورهای جستجو عاشق وبلاگ هستند زیرا این اسکریپت مربوط به موتور جستجو است و اکثر وبلاگ ها همیشه با محتوای جدید به روز می شوند. علاوه بر این ، خوانندگان می توانند نظرات خود را ارسال کرده و افکار خود را به اشتراک بگذارند که باعث ایجاد محتوای با کیفیت بهتر می شود. اگر بودجه شما کم است ، می توانید یک بلاگ بلاگر رایگان ایجاد کنید. با این حال ، من شما را برای ثبت دامنه خود و میزبانی وبلاگ خود بسیار تشویق می کنم. یک وبلاگ وردپرس ایجاد کنید. وبلاگ نویسی وردپرس نه تنها زیباست ، بلکه شامل بسیاری از ویژگی های تعاملی مانند ابزار ، SEO و فیلتر اسپم نیز می باشد.
  7. فروم مربوطه را مرور کنید بازاریابی انجمن در واقع یک استراتژی پیشرفته ترافیک است. این یک ضرورت نیست. با این حال ، اگر دوست دارید با گروهی که علاقه های شما را به اشتراک می گذارد چت کنید ، چرا سعی در تالار گفتگو ندارید؟ حتما قوانین انجمن را بخوانید. برخی از تالارها امضا را مجاز می دانند و برخی دیگر نه.
  8. لیست پستی خود را رشد دهید. اگر لیست پستی ندارید ، صاحب مشاغل خود نیستید. در اینترنت اگر لیست پستی ندارید ، همیشه برای ترافیک و مشتریان به Google اعتماد خواهید کرد. اگر Google رتبه اول وب سایت شما را از صفحه اول پایین بیاورد ، همه بازدیدها و مشتریان شما یک شبه ناپدید می شوند. با داشتن یک لیست ایمیل ، همیشه خریداران بالقوه ای برای زندگی خواهید داشت.

برخی توصیه ها و هشدارها

  1. در صورت امکان از کارت بدهی پی پال درخواست کنید. استفاده از PayPal به عنوان روش پرداخت می تواند خوب و بد باشد. نزولی ، بنا به دلایل خاص ، ممکن است PayPal بعضی اوقات دسترسی به حساب شما را محدود کند. اگر می توانید از این محدودیت خودداری کنید. یک راه این است که برای کارت بدهی پی پال اقدام کنید.
  2. تعداد زیادی استراتژی ترافیکی را به یکباره انتخاب نکنید. برای شش ماه اول ، فقط بر روی ترافیک موتورهای جستجو تمرکز کنید ، رایگان یا پرداخت کنید. یادگیری و دیدن درآمد پایدار از یک منبع ترافیکی مدتی طول خواهد کشید.
  3. به بازارهای پرجمعیت پرش نکنید مانند بازاریابی اینترنتی ، SEO ، AdSense و کسب درآمد آنلاین. تعداد زیادی از محل های رقابت کمتر مانند فروشگاه های حیوانات اهلی و باغبانی با ترافیک و پول زیادی برای دستیابی به آنجا وجود دارد. پس چرا به سمت سوله های پرشور پرش می کنیم؟
  4. یاد بگیرید ، یاد بگیرید و یاد بگیرید. بازاریابی اینترنتی یک بازی ساده نیست. مثل تجارت روزانه یا تجارت خرده فروشی شماست. سالها طول می کشد تا یاد بگیرید که یک پزشک ، مهندس ، معلم ، محقق یا هر کار روزانه شما باشید. همین موضوع در مورد تجارت آنلاین نیز صدق می کند. هرچه بیشتر یاد بگیرید ، تجربه بیشتری خواهید داشت.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا