دنیای وب

راهنمای آنلاین وکیل – نحوه ارزیابی شواهد قانونی آنلاین

تعدادی از وب سایت ها ادعا می کنند که وکلا منتظر کمک هستند. واقعیت این است که اکثر این سایت ها چیزی جز فهرست وکلایی نیستند که توسط تیم های بازاریابی ایجاد شده اند که هیچ درکی از قانون ندارند و یا در بسیاری از موارد هیچ وابستگی به یک وکیل یا شرکت حقوقی واقعی ندارند.

این دایرکتوری های وکلای آنلاین اغلب در بالای نتایج موتور جستجو قرار می گیرند. تیم های بازاریابی به اطمینان از وقوع این امر کمک می کنند. این امر شما را ، مصرف کننده ای که به دنبال یک وکیل هستید ، در مانع ارزیابی یک فهرست آنلاین از وکلا قرار می دهد. در اینجا چند نکته برای ارزیابی راهنماهای وکیل آنلاین در هنگام جستجوی وکیل مناسب آورده شده است.

  • تعیین کنید که آیا شواهد یک فهرست پرداخت شده است.
  • دایرکتوری های پولی به آن دسته از مواردی گفته می شود که وکلا برای پرداختن به آنها در فهرست باید هزینه ای را پرداخت کنند. دایرکتوری های پولی معمولاً شامل دقیق ترین اطلاعات و روش های مربوط به منطقه تماس هستند. وکلائی که برای درج در فهرست راهنما هزینه می کنند ، می خواهند از صحت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند.

    نکته منفی این فهرست ها این است که ممکن است فهرست های وکلا بسیار کمی داشته باشند. این س theال در مورد انواع وکلائی که برای درج در راهنمای حقوقی آنلاین پرداخت می کنند ایجاد می کند. بسیاری از وکلای موفق برای انجام تجارت خود مجبور به انجام این هزینه ها نیستند. وکلای خوب دیگری این هزینه ها را متحمل می شوند ، اما اکثر آنها مرتباً این کار را انجام نمی دهند. به عنوان مثال ، وكلائی كه تازه كار خود را شروع می كنند ، حوزه های عملیاتی خود را تغییر می دهند یا به ایالت دیگری نقل مکان می كنند ، می توانند در حین ایجاد اقدامات قانونی جدید خود ، ابتدا از این راهنماها استفاده كنند. آیا این نوع وکالتی است که می خواهید استخدام کنید؟ در این صورت ، یک راهنمای حقوقی پولی دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.

  • بررسی راهنماهای وکالت رایگان.
  • همه راهنماهای رایگان وکیل آنلاین بد نیستند. موارد بسیار خوبی وجود دارد. معمولاً بهترین راهنماهای حقوقی آنلاین مشارکت مستقیم وکلا را دارند. به عنوان مثال ، بسیاری از راهنماهای وکیل آنلاین رایگان دارای انجمن هایی هستند که وکلا به سوالات حقوقی رایگان پاسخ می دهند. این به وکلا اجازه می دهد تا در مورد روش ها و تجربیات خود صحبت کنند ، در حالی که به مردم در مسیر درست کمک می کنند.

    برخی دیگر از راهنماهای رایگان وکالت آنلاین بر روی جمع آوری اطلاعات تماس برای وکلا تمرکز دارند. اکثر این راهنماها اطلاعات را بدون هیچگونه جهت یا ورودی وکلای گنجانده شده در فهرست ، جمع می کنند. این دایرکتوری ها برجسته هستند زیرا معمولاً فقط لیستی از وکلا را ارائه می دهند. غالباً این دایرکتوری ها اطلاعات را از وب سایت های قانونی با هدف تولید دلارهای تبلیغاتی برای خود می تراشند.

    روند اخیر این است که این سایت ها دارای صفحه نمایه وکالت هستند که می تواند توسط وکیل “ادعا شود”. هدف در اینجا آوردن بازدیدکنندگان به فهرست با استفاده از موتورهای جستجو و در نتیجه درآمد تبلیغاتی برای پوشه است. این راهنما همچنین ممکن است امیدوار باشد که وکیل پروفایل را مشاهده کرده و آنها را “ملزم” می کند تا اطلاعات خود را وارد کنند. تعداد کمی از وکلا از این طریق پروفایل را ادعا می کنند. در واقع ، بسیاری از آنها مورد نیاز است با دایرکتوری های حقوقی تماس بگیرید و درخواست کنید که نام آنها از فهرست حذف شود. در نتیجه ، از هرگونه مدرکی برای وکلا که نشان می دهد وکلا باید “ادعای” پرونده شخصی خود را داشته باشند ، باید اجتناب شود.

  • از سایت های رتبه بندی وکلا پرهیز کنید.
  • وکلا در بسیاری از پرونده های حقوقی به مشتریان کمک می کنند و واقعیت های هر پرونده متفاوت است. کار وکلا را نمی توان به تعداد یا طبقه بندی دیگری تقلیل داد. این سیستم های رتبه بندی معمولاً سعی می کنند وكیل را با توجه به سالهایی كه وكیل در عمل سپری كرده است اندازه گیری كنند. قدیمی تر ، همیشه بهتر نیست آمار نشان می دهد که بیشتر شکایات وارده به کانون های وکلای دادگستری ایالت علیه وکلائی است که چندین سال سابقه فعالیت دارند این شکایات مربوط به عدم ارائه خدمات با کیفیت به مشتری و عدم رعایت قانون است. اگرچه دیدن موارد مشابه شکایات علیه وکلای جوان تا حدودی نادر است ، اما این هیچ ارتباطی با نحوه رسیدگی وکیل به امور حقوقی خصوصی شما ندارد. شما باید از راهنماهای وکالت که وکلا را از این طریق امتیاز می دهند ، خودداری کنید.

  • از راهنمای وکالت که شامل قیمت است خودداری کنید.
  • وکلا بسیار منظم هستند. قوانینی برای حرفه ای بودن وکلا در هر ایالت ایالتی که وکلا باید هزینه های معقولی را دریافت کنند. آنچه برای یک مسئله خاص منطقی است به عوامل زیادی بستگی دارد. تا زمانی که کلیه این اطلاعات را به فهرست وکلا ارائه ندهید ، نباید قیمت ذکر شود. این به نظر عقل سلیم می رسد ، اما باید گفت. از راهنماهای وکالت که شامل اطلاعات قیمت گذاری هستند خودداری کنید.

    این مراحل باید به شما کمک کند راهنماهای آنلاین وکالت را که در نتایج موتور جستجو می یابید بررسی کنید.

    نمایش بیشتر

    مجله خانواده هیلی بیلی

    مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دکمه بازگشت به بالا