بازرگانیبرترین های کسب و کار

راهنمای خرید دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک یک ابزار بسیار مهم است که با استفاده از آن می‌توانید بسته بندی مواد مختلف را انجام دهید. این ابزار مهم با نام دستگاه پرس پلاستیک نیز شناخته می شود. در صورتی که شما به دنبال انجام بسته بندی محصولات مختلف در پلاستیک هستید، به طور قطع این محصول می تواند انتخاب بی نظیری برای شما باشد. بر همین اساس شما با مطالعه راهنمای خرید این دستگاه بهترین انتخاب ممکن را برای خود خواهید داشت.

ابزار | افزایش

بررسی انواع دستگاه پرس پلاستیک

به طور کلی دستگاه پرس پلاستیک در انواع مختلفی عرضه می شود که به همین علت می توانید که با توجه به نیاز خود بهترین مورد را انتخاب کنید. در واقع نوع کاربرد شما باعث می شود که بهترین مدل را برای خود خریداری نمایید. با توجه به اهمیت بالای این موضوع، در ادامه انواع این دستگاه را برای شما معرفی خواهیم کرد.

دستگاه پرس پدالی

یکی از مهم ترین دستگاه هایی که تا به حال در این زمینه عرضه شده است دستگاه دوخت پدالی می باشد. این وسیله بیشتر در کارخانه هایی استفاده می شود که حجم کار بسیار بالایی را دارند. همچنین اگر وزن محصول شما زیاد است، بهتر است که خرید این دستگاه را در برنامه های خود بگنجانید.

بزرگترین مزیتی که در این دستگاه دیده می شود قدرت دوخت بالای آن است. شما با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود که تعداد بالایی از بسته بندی را در بازه زمانی کوتاه انجام دهید. البته این دستگاه در عرض دوخت دارای محدودیت است که یکی از عیب های اصلی آن است.

دستگاه پرس رومیزی

یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما که باید به آن دقت داشته باشید دستگاه پرس پلاستیک رومیزی است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، برای موارد جزئی و در تعداد پایین به کار می رود. معمولا در برخی از مغازه ها همچون عطاری می توانید این دستگاه را مشاهده کنید.

یکی از ویژگی‌های مثبت این دستگاه راحت بودن کار با آن است. به همین علت شما می توانید که به راحتی با این دستگاه کار کنید بدون اینکه کار سختی انجام دهید. همچنین قیمت دستگاه پرس پلاستیک رومیزی نیز بسیار مناسب است و افراد بیشتری توان خرید آن را دارند.

دستگاه پرس پلاستیک ریلی

دستگاه ریلی یکی دیگر از نمونه های پرکاربرد است که می توان آن را در قسمت های مختلف صنعت مشاهده کرد. نکته جالب این است که دستگاه پرس ریلی برای عرض دوخت هیچ مشکل خاصی ندارد و در این حالت شما با محدودیت خاصی روبرو نخواهید بود. همچنین این ابزار برای استفاده خانگی و صنعتی کاربرد دارد که شما با توجه به شرایط خود می توانید از آن استفاده کنید.

ابزار | افزایش

جنس سازنده دستگاه پرس پلاستیک

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که باید به آن دقت کنید، جنس دستگاه دوخت پلاستیک است. به طور قطع هر چقدر که جنس دستگاه بهتر باشد، تا مدت زمان بیشتری برای شما کار انجام خواهد داد. دستگاه‌های رومیزی از فلز آلومینیوم ساخته شده اند. به همین علت این دستگاه ها وزن سبکی دارند و به راحتی قابل جابجایی هستند. سبک بودن و استحکام آلومینیوم سبب شده است که این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. دستگاه دوخت پدالی ساختار  متفاوت تری دارد که باید به آن توجه کافی را داشته باشید.

این دستگاه از جنس فولاد یا چدن است. با توجه به استحکام و طول عمر این فلزات، دستگاه نیز بسیار قدرتمند خواهد بود. دستگاه های ریلی نیز از فولاد رنگی و استیل ساخته شده اند. نکته مهم این است که استیل به کار رفته در این دستگاه از نوع زنگ نزن است. به همین علت نگرانی از بابت زنگ زدن دستگاه هم نداشته باشید.آلسایب سآلو لسیب

اهمیت سرعت در دستگاه دوخت پلاستیک

بدون شک زمان یکی از فاکتورهای بسیار مهم در هنگام کار کردن با دستگاه پرس پلاستیک است. هر چقدر که شما بتوانید کار خود را سریع تر پیش ببرید، به طور قطع به نتیجه بهتری نیز دست پیدا خواهید کرد. از همین رو هر دستگاه دارای سرعت خاص خود است. چنانچه شما از دستگاه رومیزی یا پدالی استفاده می کنید، سرعت دستگاه دقیقا به سرعت عمل خودتان بستگی دارد.

هر چقدر که خودتان سریع تر کارتان را انجام دهید، به همان اندازه نیز کار بیشتر در زمان کوتاه تر انجام خواهد شد. با این حال دستگاه دوخت پلاستیک ریلی شرایط متفاوتی دارد. دستگاه دوخت ریلی خوشبختانه دارای قابلیت تنظیم است که به همین علت می توانید به طور ویژه از آن استفاده کنید. بیشترین کارکردی که از این دستگاه ثبت شده است برابر با ۱۶ متر در دقیقه است که یک آمار فوق العاده را نشان می دهد.

بررسی نوع دوخت در دستگاه پرس پلاستیک

نوع و روش دوخت در بسته بندی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که حتما باید به آن دقت کافی را داشته باشید. روش دوخت با توجه به نوع دستگاه متفاوت خواهد بود. در صورتی که شما از دستگاه رومیزی استفاده می کنید، نوع دوخت به شکل تک خط انجام می شود.

دستگاه های پدالی و ریلی بسته بندی را در وزن های سنگین تری انجام می دهند. به همین علت استفاده از دوخت یک خطی برای آن ها مناسب نیست. از همین رو هر کدام از این دستگاه ها دوخت را به صورت پنج خطی انجام می دهند. در واقع این شما هستید که باید در ابتدا نوع نیاز خود را بررسی کرده و سپس برای خرید دستگاه پرس پلاستیک اقدام نمایید.

ابزار | افزایش

ویترین نت؛ فروشنده دستگاه دوخت پلاستیک

با توجه به اهمیت بالای دستگاه دوخت پلاستیک برای صنایع مختلف، باید تامین آن به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. از طرفی میزان درخواست ها برای خرید این محصول نیز افزایش پیدا کرده است. به همین جهت بازار اینترنتی vitrinnet این محصولات را با بهترین قیمت ممکن به مشتریان خود عرضه می کند.

به همین جهت شما می توانید که مدل های مختلف این دستگاه را مشاهده کرده و سپس برای خرید آن اقدام نمایید. خوشبختانه محصولات ارائه شده از ویترین نت دارای یک سال گارانتی هستند که تضمین واقعی به شما داده می شود. خدمات پس از فروش این مجموعه نیز بسیار عالی است و در صورت وجود مشکل سریعا پاسخ خود را دریافت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا