برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

همه چیز در مورد پالت‌های پلاستیکی + مزایا و کاربردهای آن

پالت های پلاستیکی در صنعت های وابسته مانند پتروشیمی و کشاورزی و همچنین در زمینه های مختلف زندگی روز مره افراد بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. و به همین دلیل خرید و فروش پالت پلاستیکی و قیمت پالت پلاستیکی ارزان در زمینه های مختلف صنعت به خصوص صنایع تولید پلاستیک از اهمیت بالایی برخوردار است که  به همین دلیل مصرف پالت های پلاستیکی در این صنایع روز به روز در حال افزایش می باشد.

یکی از پرکاربرد‌ترین و بهترین انواع پالت پلاستیکی در زمینه صنایع پلاستیک، صنایع خودرو سازی، صنایع بسته بندی پالت پلاستیکی سبک است که این محصول با توجه به نیاز بسیار بالا در این صنعت به صورت گسترده و در حجم بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله دیگر انواع پالت پلاستیکی می توان به پالت پلاستیکی دست دوم اشاره نمود که برای فروش مناسب در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. خرید و فروش پالت پلاستیکی در انواع سایز ها و رنگ های مختلف و همچنین پالت پلاستیکی با توجه به نوع استفاده می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

امروزه با توجه به پیشرفت بسیار در زمینه علوم تولیدی و صنعت، هر کدام به نحوی توانسته است در پیشرفت این صنعت موثر باشد، پالت پلاستیکی با توجه به ابعاد و وزن مورد استفاده که در کاتالوگ پالت پلاستیکی سایت شرکت صنعتی شایان اعتماد موجود است، می تواند نقش بسزایی در افزایش فروش و همچنین خرید و فروش محصولات به شکل گسترده و با قیمت مناسب داشته باشد.

پالت های پلاستیکی ضمن داشتن دوام بالا، کاربرد های بسیار زیادی در صنایع دارند و بطور گسترده از آنها برای انبارداری، حمل و نقل و بسته بندی استفاده می شود. در ادامه این مقاله می خواهیم به تمامی نکات در خصوص پالت پلاستیکی در حمل نقل و مزایای استفاده از پالت پلاستیکی و همچنین ویژگی های پالت ها بپردازیم.

افزایش | انواع پالت پلاستیکی

معرفی پالت پلاستیکی متناسب با کسب و کارهای مختلف

هر کسب و کاری به نوع خاصی از پالت نیاز دارد. به عنوان مثال: پالت‌های متناسب با صنایع الکترونیکی باید طوری طراحی شوند که هنگام حمل و نقل کالاهای حساس الکترونیکی، آسیبی به آن‌ها وارد نشود. پالت‌های صنعت الکترونیک باید فاقد هرگونه خراش یا لبه تیز باشند. پالت‌های مخصوص حمل دارو، باید از تکان خوردن برخی مواد دارویی و برخورد نور زیاد به آن‌ها جلوگیری کنند. پالت‌های مورد نیاز برای صنایع هوایی باید خود در وزن‌های سبک طراحی شده و امکان تحمل وزن بالا را داشته باشند. در ادامه این مقاله می خواهیم به معرفی پالت ها با سایز های مختلف برای هر کسب و کار بپردازیم. پس اگر می خواهید بدانید که پالت پلاستیکی مناسب محصول شما چیست؟ همراه ما باشید.

مصارف پالت پلاستیکی در کسب و کار های مختلف

پالت‌ ها در اندازه‌ ها، اشکال و انواع مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آنها برای صنایع یا انواع خاصی از محصولات کاربرد دارند. رایج‌ترین اندازه پالت استاندارد ۱۲۰*۱۰۰ است.

دانستن ابعاد استاندارد پالت و کاربرد آن در لجستیک مزایای زیادی دارد زیرا به حامل‌ ها اجازه می‌دهد تا فضای کامیون‌ های خود را به حداکثر برسانند و انتخاب درستی از پالت ها برای محصولات داشته باشند.

کاربرد پالت‌ های حمل‌ و نقل با سایز های مختلف شامل موارد زیر است:

پالت پلاستیکی سایز ۱۰۰*۱۲۰: این ابعاد به‌ عنوان رایج‌ ترین اندازه پالت اغلب برای ارسال مواد غذایی استفاده می‌شود.

پالت پلاستیکی سایز ۱۱۰*۱۳۰: بزرگ‌ترین پالت استاندارد به‌ اندازه ۱۱۰*۱۳۰ است که اندازه مناسبی برای انتقال روغن و سایر مایعات در بشکه‌ و گالن است.این پالت‌ ها در صنعت خودرو نیز استفاده می‌شوند و به‌ واسطه داشتن ابعاد بزرگ و مستحکم گزینه خوبی برای حمل قطعات ماشین هستند.

پالت پلاستیکی سایز ۱۱۰*۱۲۰: صنایع شیمیایی و نوشیدنی اغلب از این نوع پالت استفاده می‌کنند. این نوع پالت‌ها برای حمل‌ و نقل مواد شیمیایی نیز استفاده می‌شوند. لازم به ذکر است که صنایع لبنی نیز از پالت‌ های ۱۱۰*۱۲۰ استفاده می‌کنند که معمولاً از جنس پلاستیک و برای حفظ سلامت و ایمنی مواد غذایی است. همچنین در صنعت مخابرات برای حمل تجهیزات استفاده می‌شود.

پالت پلاستیکی سایز ۶۰*۹۰: صنعت نوشیدنی اغلب از پالت‌های ۶۰*۹۰ برای حمل نوشابه، آب و سایر نوشیدنی‌های بطری استفاده می‌کند.از آنجایی‌ که پالت فرم معمولی را از طول نصف می‌کند، این اندازه به‌ عنوان نیم پالت شناخته می‌شود. نیم پالت‌ ها برای حمل‌ و نقل از طریق دهانه‌ های کوچک بسیار عالی هستند. آنها اغلب در خرده‌ فروشی برای نمایش محصولات در راهرو های باریک استفاده می‌شوند.

پالت پلاستیکی سایز ۸۰*۱۲۰: یکی دیگر از اندازه‌ های رایج پالت مورد استفاده در صنعت نوشیدنی، پالت‌های ۸۰*۱۲۰ است که برای حمل زونا و کالا های کاغذی استفاده می‌شود.

افزایش | انواع پالت پلاستیکی

مزایا و ویژگی های پالت پلاستیکی

از مزایای پالت های پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حفاظت از محیط زیست
  • خاصیت ضربه گیری و مقاومت بیشتر
  • مقاوم در برابر تغییرات جوی و دما
  • استفاده از رنگ بندی های متنوع به منظور تفکیک مواد، حمل و نگهداری
  • قابلیت شستشو با انواع شوینده ها
  • خوش فرم و زیبا
  • عدم نفوذ و تمرکز حشرات و جوندگان
  • بارگذاری متناسب با ابعاد متغیر
  • مستحکم و با کیفیت
  • قابلیت استرلیزه شدن برای استفاده در صنایع غذایی
  • سبک بودن نسبت به نمونه های فلزی
  • قابلیت جابجایی آسان بواسطه‌ی ویژگی جک‌خور و لیفتراک‌خور بودن

پالت های پلاستیکی در شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد

پالت های پلاستیکی مناسب برای مصارف مختلف تولید انواع کالا از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل خرید و فروش پالت پلاستیکی و پالت پلاستیکی ارزان برای مصارف مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.برای خرید کالای مورد نیاز خود به نمایندگی فروش پالت پلاستیکی نیازمند هستید. خرید از فروشگاه‌ های متعدد برای خرید بهترین جعبه پالت پلاستیکی و قیمت جعبه پالت پلاستیکی مناسب برای مصارف مختلف مهم‌ترین موضوع در خرید انواع کالا از فروشگاه هاست.

پالت های طراحی و تولید شده در شرکت شایان اعتماد نمایندگی فروش انواع پالت پلاستیکی با انواع و اشکال گوناگون به شرح زیر می باشند:

  • پالت پلاستیکی کد ۰۲۲
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۳
  • پالت پلاستیکی کد۲۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۳۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۴۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۶
  • پالت پلاستیکی کد۱۰۴
  • پالت پلاستیکی کد۰۳۷
  • پالت پلاستیکی کد۰۴۷
  • پالت پلاستیکی کد۰۲۷

بررسی نکات ضروری هنگام خرید پالت پلاستیکی

هنگام خرید پالت پلاستیکی مناسب، ممکن است به دلیل تنوع بالای انواع مدل های پالت پلاستیکی و همچنین اسامی مختلفی که برای این پالت ها وجود دارد، کمی سردرگم شوید و نتوانید پالت پلاستیکی مناسب خود را پیدا کنید. در ادامه می خواهیم به بررسی نکات مهم در هنگام خرید پالت پلاستیکی را بررسی کنیم:

  • اولین نکته ای که در خرید پالت پلاستیکی باید در نظر بگیرید، این است که مشخص کنید چه انتظاری از پالت های پلاستیکی دارید، به عنوان مثال ابعاد پالت پلاستیکی انتخابی شما چقدر باشد و یا وزن  و نوع بار شما چگونه است. در این صورت می توانید به راحتی پالتی را پیدا کنید که ویژگی های مورد نظر شما را دارند و می توانند نیاز شما را رفع کنند.
  • نکته بعدی توجه به کیفیت ساخت و مواد اولیه ای است که برای تولید پالت های پلاستیکی استفاده می شوند. اگر چه پلاستیک به خودی خود ماده ای با دوام و ماندگار است، اما اگر کیفیت ساخت و طراحی محصول استاندارد نباشد و یا از مواد اولیه بی کیفیتی استفاده شده باشد، بعد از مدتی استفاده از قفسه های پلاستیکی خواهید دید که این قفسه ها ضعیف می شوند و تحمل بار سنگین را ندارند و به راحتی می شکنند؛ بنابراین سعی کنید تا جای ممکن از خرید پالت های پلاستیکی کم نام و نشان که عموما قیمت بسیار پایین تری نسبت به نمون های مشابه دارند خودداری کنید.

خوشبختانه شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد با در اختیار قرار دادن انواع پالت های پلاستیکی متنوع با مواد اولیه مرغوب برای مشتریان خود، مشکل انتخاب پالت های پلاستیکی را سهل نموده است.

افزایش | انواع پالت پلاستیکی

مرکز فروش پالت پلاستیکی تهران

با توجه به رقابت هایی که بین تولید کنندگان داخلی و کارخانه های پالت سازی وجود دارد،شرکت تولیدی صنعتی شایان اعتماد تولید کننده پالت پلاستیکی کار خود را بر اساس احترام بیشتر به مشتریان خود و با تولید پالت پلاستیکی مستحکم تر و باکیفیت ارائه میدهد و علاوه بر نمایندگی های مختلف خرید اینترنتی را فراهم آورده است تا مشتریان گرامی بتوانند خرید آنلاین و استعلام قیمت و خرید اینترنتی پالت پلاستیکی را بدون واسطه از شرکت شایان اعتماد داشته باشند و با مشاهده کاتالوگ، پالت پلاستیکی  مناسب برای کار خود را سفارش دهند و همراه لوگو تحویل بگیرند.

آدرس:

تهران، شهرک صنعتی عباس آباد، بلوار ابن سینا، خیابان ۵۷، پلاک ۱۳۳۰ 

 قزوین- جاده قدیم تاکستان- خروجی مهدی آباد کیلومتر ۲۰ جاده مهدی آباد

شرکت شایان اعتماد نگین دشتابی:

 ۰۲۸۳۵۵۲۷۶۹۱-۹

دفتر قزوین:

 ۰۲۸۳۳۶۹۴۰۶۳-۶

شرکت تهران:

 ۰۲۱۳۶۴۲۵۵۳۴-۷

دفتر تاکستان:

 ۰۲۸۳۵۲۴۱۷۵۳-۶

وب سایت :  shayanetemad.com

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا