برترین های کسب و کارساختمان و مسکن

راهنمای خرید کاشی بین کابینتی ارزان

نحوه انتخاب کاشی بین کابینتی برای آشپزخانه  

اگر شما هم قصد دارید در دکوراسیون آشپزخانه خود تغییراتی اساسی و متنوع انجام دهید، توصیه می‌کنیم در این مقاله با ما همراه باشید که راهنمایی‌هایی در این خصوص برای شما عزیزان ارائه داده‌ایم. حالا شاید سوالی که ذهن شما را درگیر کرده است چگونگی این تغییرات می‌باشد! در ابتدا با کاشی بین کابینتی می‌خواهیم به دکوراسیون آشپزخانه بپردازیم زیرا نحوه انتخاب کاشی بین کابینتی برای آشپزخانه از مهمترین موارد تاثیرگذار در آشپزخانه‎‌تان هست.

 فروشگاه اینترنتی فلورا استیل مجموعه‌ای مجرب و باتجربه درخصوص کاشی و سرامیک می‌باشد که مشخصات و توضیحات بیشتر و دقیق در سایت اصلی نیز ارائه شده است.

  • آنچه خواهید خواند…
  1. تاثیر کاشی بین کابینتی در دکوراسیون منزل
  2. چه سبک کاشی بین کابینتی انخاب کنیم؟
  3. تاثیر رنگ و جنس کاشی بین کابینتی در آشپزخانه
  4. هماهنگی کاشی بین کابینتی با سرامیک کف آشپزخانه

اینترنت | نوب

تاثیر کاشی بین کابینتی در دکوراسیون منزل

همانطور که می‌دانید بیشتر زمان خانم‌ها مخصوصاً خانم‌های خانه‌دار در آشپزخانه می‌گذرد، پس در ابتدا دکوراسیون آشپزخانه هر چقدر دلنشین‌تر و طبق سیلقه‌تان باشد آن‌قدر هم در روحیه تاثیرگذار خواهد بود.

مهم‌ترین متریال‌های آشپزخانه در ابتدا سرامیک کف، کابینت‌ها و کاشی بین کابینتی می‌باشد. و آنجایی که این موارد به‌صورت طولانی مدت استفاده خواهد شد و عوض کردن آن‌ها در مدت زمان‌کم سخت و پر هزینه می‌باشد، در انتخاب آن‌ها باید دقت فراوانی کرد.

اگر منزل شما نو ساز و یا نیاز به تعمیرات اساسی دارد، در آشپزخانه ابتدا سبک و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس از سرامیک کف شروع کنید. از آنجایی که احتمال ریختن مواد غذایی در آشپزخانه وجود دارد و همچنین آشپزخانه مکانی است که به بهداشت و تمیزی آن باید توجه فراوانی کرد؛ پس نوعی سرامیک چه کف یا بین کابینتی، تمیز کردن آن برای شما آسان باشد انتخاب کنید.

پس از سرامیک کف نوبت به کابینت‌ها می‌رسد که طبق سلیقه و مدل مد نظر خود انتخاب کرده، که حالا به مهمترین قسمت “کاشی بین کابینتی” می‌رسیم، شاید این مورد برای شما زیاد مهم به نظر نیاید ولی کاشی بین کابینتی هست که دید زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان می‌کند، مخصوصاً اگر کاشی بین کابینتی براق انتخاب کنید جذابیت بیشتر و تمیزی راحت‌تری خواهد داشت.

چه سبک کاشی بین کابینتی انتخاب کنیم؟

تنوع بسیاری در میان کاشی‌های بین کابینتی وجود دارد که بسته به سلیقه خودتان می‌توانید انتخاب کنید. شاید بخواهید از کاشی بین کابینتی طرح‌دار و یا ساده، کاشی بین کابینتی با رنگ تیره یا روشن را ترجیح دهید، که این موارد کاملاً سلیقه‌ای هستند.

در ابتدا رنگ کاشی بین کابینتی و سرامیک کف آشپزخانه را به‌صورت هماهنگ انتخاب کنید، زیرا اگر رنگ‌های ضد هم باشند دید خوبی نخواهد داشت. از رنگ‌های مشابه یا مکمل هم سعی کنید انتخاب فرمایید. شاید هم بخواهید از رنگ‌های عین هم انتخاب کنید ولی در این مورد کابینت و وسایل آشپزخانه را هم درنظر بگیرید حتما که یکنواخت یا ضد هم نباشند.

اگر از کاشی بین کابینتی طرح‌دار استفاده می‌کنید توصیه می‌شود کابینت تک رنگ و ساده انتخاب کنید تا از نظر دید خسته کننده و شلوغ نباشد. در این مورد تنها کابینت مد نظرتان نباشد اگر قصد  استفاده از فرش یا دیگر وسایل تزیینی را دارید آن‌ها را هم باید نسبت به رنگ و طرح آشپزخانه انتخاب کنید تا همه چیز درهم نباشد.

بعضی کاشی‌های بین کابینتی در عین حال که ساده هستند اما از رنگ خود دارای طرح هستند مثلاً حالت برجستگی دارند یا در طرح سنگ می‌باشند حتماً این نوع طرح‌ها را هم در مد نظر خود داشته باشید.

در بعضی کاشی‌های بین کابینتی به حالت جزئی طرح‌های طلایی یا نقره‌ای دارند که همراه با جلوه‌ای خاصی هستند و یا حالت براق و آیینه‌ای دارند، اگر از این نوع کاشی بین کابینتی استفاده کنید توصیه می‌شود از ست شیرآلات و سینک ظرفشویی با رنگ هماهنگ نیز نصب کنید، حتماً که آشپزخانه‌تان را بسیار جذاب و شیک خواهند کرد.

 تاثیر رنگ و جنس کاشی بین کابینتی در آشپزخانه

در ابتدا اگر بخواهیم رنگ کاشی بین کابینتی را در نظر بگیریم، باید نسبت به دکوراسیون کلی آشپزخانه خود انتخاب کنید. مثلاً توصیه‌هایی که می‌توانیم ارائه دهیم، اگر کابینت با رنگ روشن سفید یا کرم رنگ دارید می‌توانید از کاشی بین کابینتی طرح‌دار استفاده کنید با ترکیب رنگ مشکی، طوسی و سفید و یا در کابینت کرم از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای و طلایی به‌کار ببرید حتی می‌توانید از کاشی‌های بین کابینتی طرح سنگ یا طرح آجر هم استفاده کنید.

درصورتی که مایل به رنگ‌های تیره هستید در این مورد نیاز به دقت بیشتری هست. در این مورد می‌توانید از رنگ‌های مکمل استفاده کنید مثلاً رنگ آبی مخصوصاً در طیف رنگ فیروزه‌ای یا رنگ سبز با کابینت سفید رنگ حالت منحصر به‌فردی به آشپزخانه خواهد بخشید. حتی از رنگ‌های شاد مانند بنفش، نارنجی و… می‌توانید استفاده کنید که کاملاً سلیقه‌ای هستند ولی این مورد را نظر داشته باشید که این نوع رنگ‌ها با کابینت روشن رنگ دید زیبایی خواهند داشت.

و اگر در حالت برعکس از کابینت تیره رنگ استفاده کرده‌اید کاشی بین کابینتی روشن انتخاب کنید. مثلاً کابینت رنگ چوب (قهوه‌ای) با کاشی بین کابینتی کرم.

پس از بررسی رنگ‌ها نوبت به جنس کاشی بین کابینتی می‌رسد، در این مورد از سرامیک مات یا سرامیک براق می‌توانید انتخاب کنید، به دلیل اینکه آشپزخانه نیاز به بهداشت و نظافت بیشتری دارد و از آنجایی که در سرامیک براق تمیزی راحت‌تر است برای آشپزخانه بیشتر کاشی بین کابینتی براق توصیه می‌شود و از نظر دید جلوه‌ی جذاب‌تری هم دارد، البته که می‌توان از کاشی بین کابینتی مات هم استفاده کرد که کاملاً سلیقه‌ای می‌باشد و کاشی بین کابینتی طرح آجر این حالت را دارد.

هماهنگی کاشی بین کابینتی با سرامیک کف آشپزخانه

اگر در خاطرتان باشد در ابتدای مقاله هم به این مورد اشاره کردیم که باید هماهنگی بین کاشی بین کابینتی با سرامیک کف آشپزخانه باشد مثلا از رنگ‌های ضد هم برای کف و بین کابینت به هیچ عنوان استفاده نکنید و سعی کنید از رنگ‌های مکمل یا در یک طیف رنگی استفاده کنید.

درنتیجه اگر به زیبایی و شیک بودن دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت می‌دهید باید نکات ریز ولی چشمگیر را حتماً رعایت کنید. همچنین به دلیل اینکه برای کاشی بین کابینتی متراژ نسبتاً کمی نیاز هست، به همین دلیل بالا بودن قیمت کاشی چندان مهم نیست و بهتر است از کیفیت مرغوب استفاده کنید.

در فروشگاه اینترنتی فلورا استیل انواع کاشی بین کابینتی و سرامیک کف مخصوص آشپزخانه موجود می‌باشد که شعار این مجموعه خرید با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت می‌باشد. همچنین در صورت وجود هرگونه ابهامی با درخواستتان کارشناسان فلورا استیل پاسخگو سوالاتتان خواهند بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا