دنیای وب

راهنمای شروع سریع برای تبدیل شدن به یک شرکت فوق العاده وابسته

اگر علاقه مند به کسب درآمد آنلاین هستید ، شاید می دانید که بهترین راه برای کسب درآمد آنلاین ، بازاریابی وابسته است. بسیاری از بازاریابان اینترنتی می خواهند به یک شرکت فوق العاده وابسته تبدیل شوند ، شغل فعلی خود را ترک کنند و سپس وقت بیشتری را با خانواده خود سپری کنند. با این حال ، مورد ناراحت کننده این است که اکثر آنها هیچ ایده ای در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک پیرو عالی ندارند ، یا اینکه در حال حاضر مسیرهای اشتباه را طی می کنند.

تبدیل شدن به یک شرکت فوق العاده وابسته کار دشواری نیست. شما فقط باید پشتکار داشته باشید و تسلیم نشوید. اگر همه چیز را دنبال کنید ، دیر یا زود نتیجه را خواهید دید. توجه داشته باشید که هیچ میانبری وجود ندارد. زمان بردن. اینکه چقدر کار می کنید تعیین می کند که برای موفقیت باید چه مدت زمان نیاز داشته باشید.

برای شروع ، شما باید یک طاقچه سودآور را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که چندین کتاب پرفروش در این بازار دارید. قبل از تصمیم گیری می توانید یک تحقیق ساده انجام دهید.

بعد ، باید یک ایجاد کنید فشرده سازی صفحه.

اولین هدف شما ایجاد لیست خود با قرار دادن فرم انتخاب در صفحه فشار است. ساخت لیست به معنای ساده این است که مشترکانی را که به لیست پستی شما می پیوندند جمع می کنید. بعد از اینکه سرنخ های خود را جمع کردید ، می توانید ایمیل های پیگیری ارسال کرده و محصولات آنها را تبلیغ کنید. برای مدیریت لیست خود ، به ابزاری به نام دستگاه پاسخگویی نیاز دارید. من اوبر را توصیه می کنم. از استفاده رایگان از خدمات پاسخگویی خودکار خودداری کنید ، زیرا چشمگیر نیست زیرا هدف شما این است که به یک شرکت فوق العاده وابسته تبدیل شوید و خدمات رایگان همیشه دارای ویژگی های محدودی هستند.

برای اینکه افراد بتوانند در لیست شما مشترک شوند ، باید برای تبادل نام و ایمیل آنها چیزی رایگان ارائه دهید. این ساده ترین تکنیک برای ساختن یک لیست است. اگر وقت و توانایی ایجاد خود را ندارید ، می توانید یک صفحه هدیه را به خارج از کشور برسانید و صفحه را فشار دهید. در غیر این صورت ، می توانید از کتاب الکترونیکی PLR (حقوق خصوصی برچسب) همراه با صفحه فشار استفاده کنید.

تنها دو کار وجود دارد که باید پس از تنظیم صفحه فشار خود به طور مداوم انجام دهید: افزایش بازدید و برقراری ارتباط با مشترکان.

شما می توانید مقالات را به دایرکتوری های مقاله ارسال کنید ، در انجمن های تخصصی فعال باشید ، نظرات وبلاگ را انجام دهید و تبلیغات کنید تا بازدید بالایی داشته باشید. به یاد داشته باشید که اگر قصد تبلیغات دارید ، بودجه خود را کنترل کنید. ارسال مهمان در وبلاگ های پر بازدید دیگر در مکان های خاص شما یکی از بهترین راه هاست.

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که لیست خود را خنک نگه ندارید! این یک اشتباه مهلک است. برای ایجاد ارتباط نزدیکتر با آنها ، باید ایمیل های پیگیری را اغلب (حداقل دو بار در هفته) ارسال کنید. علاوه بر این ، به تبلیغ محصولات وابسته ادامه ندهید. مقداری محتوای رایگان نیز ارسال کنید. اگر از تبلیغات استفاده بیش از حد کنید ، مردم می دانند که شما فقط برای دریافت پول اینجا هستید و آنها به راحتی عضویت در لیست شما را لغو می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا