دنیای وب

راهنمای مبتدیان برای توسعه محصولات الکترونیکی

مقدمه

به اصطلاح اینترنت یک فیل است. پس چگونه یک فیل می خورید؟ می توان هر بار یک قطعه گفت. هر معلم اینترنت دیدگاه های خاص خود را در مورد چگونگی موفقیت در اینترنت یا آنلاین دارد ، اما مانند هر چیز دیگری در زندگی ، هیچ یک روش کامل یا یک اندازه متناسب با همه وجود ندارد. برخی می گویند محتوا پادشاه است. برخی می گویند با یک لیست شروع کنید. برخی می گویند با 100٪ اتوماسیون شروع کنید. محتوا ، لیست و اتوماسیون همه مهم است ، اما در مورد شخصی که تازه کار خود را شروع کرده و نمی داند چه کسی از سمت راست مانده است چه می کنید؟ من فکر می کنم یک مبتدی باید برای اثبات اعتبار خود از یک محصول شروع کند و از آنجا به سمت ساختن یک لیست حرکت کند و در همان زمان به تدریج به سمت اتوماسیون وب سایت خود برای کار در خلبان اتوماتیک کار کند.

هشدار در مورد شروع با یک محصول

با بیان اینکه بهترین کار برای شروع کار با یک محصول است ، فکر می کنم مناسب است که این صلاحیت را با بیان اینکه در بالاترین سطوح وجود دارد ، می توانید محصولی را که هنوز توسعه نداده اید به لیست یا دنبال کنندگان خود بفروشید ، اما به عنوان یک مبتدی ، ممکن است نتوانید از این استراتژی استفاده کنید. در ابتدایی ترین حالت ، شامل این است که به پیروان خود بگویید که محصولی برای عرضه در 90 روز یا 180 روز دارید و هر کسی که پیش خرید کند ، آن را با تخفیف 30 یا 20 درصدی دریافت می کند. برخی ممکن است تصمیم به خرید بگیرند و سپس می توانید از پول نقد برای تولید محصول استفاده کنید. این استراتژی برای نام های تجاری “معروف” مانند Peter Diamandis ، Brendon Burchard ، Tim Ferris و Tony Robbins است.

چگونه اولین محصول خود را توسعه دادید

این ارائه به چگونگی تولید اولین محصول خود می پردازد. حقیقت این است که ، در تجارت اینترنتی ، لازم نیست صبر کنید تا یک محصول عالی داشته باشید. فقط شروع کنید و در طول مسیر بهتر شوید. اگر اتومبیل یا هر محصولی از این دست را که در دهه های 1970 ، 1980 ، 1990 و 2000 تولید شده است مقایسه کنید ، متوجه می شوید که از نظر طراحی ، سبک و عملکرد دائماً در حال پیشرفت است ، به این سه جنبه اشاره می کند. باید هدف شما باشد. شروع کنید و روز به روز بهتر شوید.

در این ارائه ، تمرکز کاملا بر روی محصولات الکترونیکی (محصولات الکترونیکی) است ، نه فروش محصولات فیزیکی از طریق اینترنت که از آن به عنوان تجارت الکترونیکی یاد می شود. من فرض می کنم شما در حال حاضر یک متخصص هستید که به عنوان نویسنده ، مربی ، سخنران ، مربی ، مشاور و رهبر سمینار در شش بعد کار می کنید و اکنون بعد هفتم ، بازاریابی اطلاعات را دنبال می کنید. اگر خود را متخصص نمی دانید پس زیاد نگران نباشید ، ما به آن باز خواهیم گشت و ترازو از چشم شما می افتد. حتی اگر هنوز در هیچ یک از ابعاد کار نکرده اید ، فرض کنید شما فقط یک کارمند هستید ، نگران نباشید ، این ارائه چشم شما را به احتمالات آینده باز می کند. نویسنده درآمد فوری ، جانت سویتزر ، بیش از 52 محصول الکترونیکی را فهرست کرده است که می توان آنها را به برنامه ماوریک تبدیل کرد ، اما ما قصد داریم تنها به ساده ترین موارد محدود شویم زیرا این یک برنامه سطح ابتدایی است.

شناخت یا دانستن محصولات تولیدی ، تقاضای این محصولات و نحوه موقعیت یابی محصولات خود خارج از محدوده این ارائه است. بازاریابی ، فروش و راه اندازی محصول شما نیز از حوصله این ارائه خارج است. با استفاده از این بینش ها ، بیایید به سفر توسعه محصول خود بپردازیم.

محصولات مناسب برای کپی الکترونیکی

محصولات اصلی که می توانید به راحتی به قالب الکترونیکی تبدیل کنید:

• نوشت

• موسیقی

• دوره ها (سمینارها) – که معمولاً “چگونه محصولات” نامیده می شود.

• متن ترانه

• نتایج تحقیق

7 حوزه پردرآمد در زمینه “نحوه تولید” در کارشناس صنعت

به گفته براندون بورچارد ، در كتاب مسنجر خبره ، هفت حوزه پردرآمد برای چگونگی تولید محصولات عبارتند از:

1. مشاوره انگیزه

2. مشاوره رانندگی

3. مشاوره مالی

4. مشاوره تجاری

5. مشاوره بازاریابی

6. مشاوره روابط

7. توصیه های معنوی

قالب های الکترونیکی محصول

فرمت های اصلی عبارتند از:

• PDF

• میخانه الکترونیکی

موبی

• صوتی (MP3)

فیلم ها (MP4)

سایتهایی برای بارگذاری محصولات الکترونیکی شما

بعد از اینکه محصول خود را ساختید یا ساختید ، کار بعدی که باید انجام دهید راه اندازی است. می توانید محصولات خود را از طریق کانال های مختلف از جمله:

• وبسایت شما

• سایت های شخص ثالث

• یوتیوب

ویمئو

• چرخ خیاطی

• iTunes

• SoundCloud

• سی دی عزیزم

• به لیست خود از طریق یک سیستم بازاریابی الکترونیکی ، به عنوان مثال Mailchimp.

قالب های مختلف محصول با جزئیات

بیایید اکنون فرمت های محصول خود را با جزئیات بیشتر یکی یکی بررسی کنیم.

PDF (قالب سند قابل حمل)

یکی از ساده ترین راه های عضویت در یک تجارت آنلاین به عنوان یک متخصص ، شروع یک دوره ، کارگاه ، سمینار یا کتاب است. به ویژه اگر بتوانید کتاب پرفروش نیویورک تایمز را بنویسید ، کتاب شما می تواند درها و درهای باز را باز کند. برای مبتدیان ، این می تواند فاصله زیادی داشته باشد ، بنابراین بیایید با یک کتاب خوب یا یک دوره کاملاً تحقیق شده شروع کنیم. پس از اتمام کتاب یا دوره خود (این مورد در مورد سمینارها و کارگاه ها نیز صدق می کند) ، می توانید آن را در Word یا PowerPoint ذخیره کرده و به PDF تبدیل کنید. PDF (Portable Document Format) فرمت اختصاصی توسعه یافته توسط Adobe است که می تواند بصورت آنلاین خریداری شود یا بهتر است از طریق CD-ROM خریداری و روی لپ تاپ نصب شود. پس از تبدیل به PDF ، هیچ کس نمی تواند محصول شما را اصلاح یا دستکاری کند و شما می توانید آن را در وب سایت خود بارگذاری کرده و شروع به فروش کنید. خیلی ساده به نظر میاد؟ آره! فناوری کارها را ساده می کند. هر کسی که دارای لپ تاپ یا گوشی هوشمند باشد می تواند محصول شما را خریداری کند و بلافاصله از آن لذت ببرد. اکثر لپ تاپ ها و تلفن های هوشمند نسل جدید دارای PDF خوان از قبل نصب شده هستند یا می توانید به سادگی برنامه ای را بارگیری کنید که به شما امکان خواندن سند PDF را می دهد.

میخانه الکترونیکی

E-Pub (ePub) نام اختصاری نشر الکترونیکی است و یک فرمت فایل eBook است که اکثر دستگاه ها ، از جمله iPads ، تلفن های هوشمند اندرویدی ، رایانه های لوحی ، رایانه یا خوانندگان الکترونیکی می توانند آن را بخوانند. برای تبدیل کتاب به میخانه الکترونیکی به نرم افزار خاصی احتیاج دارید که یک مرکز تجاری منظم می تواند به شما در دستیابی به آن کمک کند. اگر نمی توانید یک مرکز تجاری نزدیک خود را برای تبدیل کتاب خود به epub بدست آورید ، می توانید این کار را از طریق شرکتی به نام Allzone بصورت آنلاین انجام دهید.

موبی

Mobi مخصوصاً برای Amazon Kindle خاص است زیرا این تنها قالبی است که Kindle از آن استفاده می کند. از سال 2011 ، برخی از تحلیلگران پیش بینی کرده اند که طی 5 سال بیش از 53 میلیون کیندل در سراسر جهان وجود دارد ، بنابراین اگر می خواهید یک کاربر کیندل کتاب شما را بخرد ، شما چاره ای ندارید که آن را در قالب Mobi داشته باشید. اما خبرهای خوب هم هست. آمازون حتی نیازی به انتقال کتاب خود به Mobi قبل از بارگذاری در آمازون ندارد. می توانید در قالب Word به Amazon بارگذاری کنید و Amazon KDP (انتشار مستقیم Kindle) آن را به صورت خودکار به Mobi تبدیل می کند.

MP4 و MP3

فقط چند سال پیش ما از آنچه در آن زمان CD (دیسک فشرده) شناخته می شد قبل از معرفی فرمت mp3 ، که یک قالب کدک صوتی برای صدای دیجیتال است ، استفاده می کردیم. فرمت mp3 (یا MP3) می تواند حجم عظیمی از صدا را ذخیره کند ، بنابراین شما مانند گذشته به صدها CD نیازی ندارید. کار نهایی شما به راحتی می تواند به mp3 تبدیل شود تا با استفاده از دستگاه های دیجیتال از جمله تلفن های هوشمند ، iPad ها و لپ تاپ ها به آنها گوش دهید. نگران نحوه انجام این کار نباشید زیرا ویرایشگر صوتی یا تصویری معمولی از جنبه های فنی استفاده کرده و به شما کمک می کند محصول خود را در Stitcher ، SoundCloud یا CD Baby بارگذاری کنید. ویرایش خیلی گران نیست و هر قسمت 5 دلار به ازای ویرایشگر 5 دلار هزینه دارد و هزینه آن همچنان کاهش می یابد زیرا هر روز افراد بیشتری بر روی هنر ویرایش فیلم تسلط دارند.

فیلم های

فیلم ها همان علامت گذاری در اینترنت هستند. تعامل ویدئو بیشتر از هر رسانه دیگری است ، بنابراین ضروری است که شما یاد بگیرید که چگونه فیلم کار می کند. خبر خوب این است که آنقدرها که تصور می کنید پیچیده نیست. شما حتی به هیچ مهارت فنی نیاز ندارید. فیلم مستقیم با دوربین ، ویدئویی است که با دوربین یا فیلمبرداری معمولی تهیه می کنید. توصیه می شود از دوربین در مقایسه با دوربین فیلمبرداری استفاده کنید نه تنها به دلیل اینکه دوربین ها عموماً کوچکتر و ارزان هستند ، بلکه در مقایسه با دوربین های فیلمبرداری گرمای کمتری تولید می کنند. در ابتدا ممکن است مجبور شوید دوربین را اجاره کنید اما با گذشت زمان ، تصمیم به خرید دوربین خود بگیرید. محبوب ترین نوع دوربین کانن است ، اما شما می توانید با تلفن هوشمند خود فیلم نیز بسازید ، اما یک اشکال جزئی وجود دارد زیرا ممکن است قادر به ویرایش یا خروجی صدا یا MP3 از تلفن هوشمند نباشید ، بنابراین داشتن دوربین مزایای خود را دارد.

نوع دیگر ویدیویی است که با نرم افزار تهیه می کنید. برای رایانه های ویندوزی می توانید از برنامه ای به نام Camtasia و برای رایانه های اپل از چیزی به نام Screenflow استفاده کنید. برای شروع باید camtasia (یا اگر از Mac استفاده می کنید Screenflow) را از قبل در رایانه خود نصب کنید. بیایید روی Windows PC تمرکز کنیم زیرا این دستگاهی است که من از آن استفاده می کنم. بعد از اینکه نرم افزار Camtasia را در رایانه خود نصب کردید ، مراحل دیگر مستقیماً پیش می روند. ابتدا باید پاورپوینت خود را ارائه دهید. وقتی اسلایدها آماده شدند ، می توانید گوشی را بگذارید ، آداپتور صوتی یا مبدل را به هم متصل کرده و camtasia را اجرا کنید. هنگامی که Camtasia روشن شد ، شما شروع به صحبت می کنید ، و پس از اتمام یک اسلاید ، به اسلای بعدی می روید تا پایان ارائه. پس از پایان ارائه ، می توانید آنچه را که برای ویرایش انجام داده اید ذخیره کنید و ویدیوی شما آماده است و می توانید آن را در وب سایت ، YouTube یا Vimeo خود بارگذاری کنید. ویرایش خیلی گران نیست و لازم نیست نگران باشید زیرا یک مرکز تجاری عادی می تواند آن را برای شما مدیریت کند.

هنوز روش سومی برای تولید فیلم ها وجود دارد. این با فیلم camtasia که در بالا توضیح دادیم متفاوت است. در این حالت ، در حال حاضر شرکت هایی وجود دارند که با ارائه الگوهای آماده به شما در ایجاد فیلم کمک می کنند. یکی از آنها ، که من استفاده می کنم ، شرکتی به نام Animoto است. کاری که شما انجام می دهید ورود به Animoto است و آنها به شما طراحی مهندسی می دهند تا یک فیلم کامل با موسیقی پس زمینه بسازید. شما می توانید به سادگی در شرکت ثبت نام کرده و پس از ورود به سیستم ، فقط دستورالعمل های مستقیم را برای ایجاد یک فیلم دنبال کنید.

Animoto دارای دو نسخه رایگان و پولی از این سرویس است. نسخه پولی آن از حدود 96 دلار در سال شروع می شود. برای ساخت فیلم نیازی به مهارت ندارید. این سایت کلیه عناوین مورد نیاز مانند شرح ویدئویی را که پر می کنید ، بارگذاری تصاویر ، ارائه توضیحاتی درباره ویدیو و ویولای شما ، ویدیوی شما آماده است. در نسخه های رایگان و پولی ، آرم شرکت ، Animoto ، روی ویدئوی شما نشان داده می شود ، اما در نسخه های برتر ، هیچ چیز ظاهر نمی شود تا اینکه کسی شما را از استفاده از Animoto مطلع کند. برای نسخه های فوق العاده پیشرفته ، می توانید آن را با قرار دادن نام یا نام شرکت و شعار خود بر روی ویدیو سفارشی کنید. برای نسخه رایگان ، حداکثر 6 نگهدارنده مکان فقط برای یک ویدیوی یک دقیقه ای در اختیار شما قرار می گیرد و نه بیشتر. اگر فیلم های طولانی تری می خواهید ، باید به سراغ نسخه های پولی بروید.

نتیجه

به قول معروف سفر هزار مایل با یک قدم آغاز می شود. به نظر می رسد یک تجارت اینترنتی یا تجارت اینترنتی چالش برانگیز است وقتی شما کسی را ندارید که شما را راهنمایی کند و راه را به شما نشان دهد. سریعترین راه برای کاهش منحنی یادگیری خود ، گرفتن یک مربی است و در کمترین زمان قادر خواهید بود کار کنید. در برنامه Expert Empire ما ، شما را در مورد چگونگی تولید محصولات الکترونیکی راهنمایی می کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا