دنیای وب

راهنمای مبتدی به هشتگ

چگونه برخی از کلمات می توانند تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهند

من مطمئن هستم که متوجه شده اید که هیچ کمبودی در فن آوری ها و نکات مربوط به رسانه های اجتماعی در آنجا وجود ندارد!

اما آیا شما هم توجه کرده اید که بیشتر این نکات بر روی اطلاعات عمومی متمرکز است ، از جمله نحوه کسب دنبال کننده یا لایک بیشتر ، یا چگونگی ارسال مطالب قانع کننده برای جذب کاربران خود؟

این منابع مهم هستند ، اما من متوجه می شوم که هشتگ ها گاه فراموش می شوند.

به ندرت در مقالات بازاریابی ذکر شده است ، اما این یک ابزار عالی برای ساخت برند شما ، افزایش آگاهی در مورد کمپین های بازاریابی و جذابیت و سرگرمی مخاطبان است.

هشتگ ها چگونه کار می کنند؟

اگر در رسانه های اجتماعی تازه کار هستید ، می دانم که این ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد.

شاید این کلمات را با # جلوی آنها در سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک ، لینکدین و پینترست مشاهده کرده باشید. (هشتگ قبلاً از سال 2007 شروع شد ، هنگامی که توییتر شروع به استفاده از آن برای فهرست بندی کلمات کلیدی برای جستجوی آنها کرد.)

اما این کلمات قرار است چه کاری انجام دهند؟ آیا باید از آن استفاده کرد؟ چرا تصادفی به نظر می رسد؟

من این راهنما را تدوین کرده ام تا به شما در درک چگونگی استفاده از هشتگ ها (و آنچه آنها هستند!) کمک کرده ام ، بنابراین می توانید تعامل و راهبری رسانه های اجتماعی خود را افزایش دهید.

به هشتگ به عنوان راهی برای ارزیابی محتوای خود فکر کنید.

در نهایت ، آنها به افراد کمک می کنند تا پستهایی درباره یک موضوع خاص پیدا کنند و ارسال کنند.

هنگام ایجاد پستی در رسانه های اجتماعی ، یک کلمه یا کلمه بگیرید و یک علامت پوند (#) را در مقابل آن قرار دهید. اگر از دو کلمه استفاده می کنید ، فاصله ای بین آنها قرار ندهید. اکنون این عبارت قابل کلیک و قابل جستجو در بستر رسانه اجتماعی است که کاربر از آن استفاده می کند.

هشتگ های صحیح را انتخاب کنید

با انجام درست این علائم ، این علائم به شما کمک می کنند تا در معرض مشاغل خود قرار بگیرید و تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش دهید. اما مانند هر استراتژی رسانه های اجتماعی ، قبل از ارسال باید تحقیق و تفکر کنید.

من این روند را برای شما آسانتر می کنم. در اینجا 7 روش برای شروع انتخاب هشتگ های مناسب آورده شده است:

1. آن را برای وقایع ایجاد کنید.

این یکی از بهترین راه ها برای افزایش هیجان و به اشتراک گذاری در حساب های رسانه های اجتماعی شما است. به عنوان مثال ، جشنواره شراب Whistler Cornucopia بسیاری از پست های خود را در حساب های توییتر و اینستاگرام خود با هشتگ # Cornucopia2019 به اشتراک گذاشت ، و همینطور پیروان و شرکت کنندگان آنها نیز همین کار را انجام دادند.

2. از افراد معروف یا مارک های بزرگ علامت گذاری کنید.

به آنچه در توییتر مشهور است نگاهی بیندازید و سعی کنید آن را در پست های خود گنجانید. اما فقط در صورت مرتبط بودن مردم می دانند که آیا شما سعی در اجبار آن دارید یا جعلی هستید.

برخی از نمونه ها رویدادهای مهم ورزشی است و انتشار موسیقی توسط نوازندگان ، تعطیلات و کتابهای محبوب. اگر کسی که در زمینه شما مشهور است ، اخبار را ایجاد می کند ، می توانید از این برچسب در یکی از پست های خود استفاده کنید.

3. تحقیق خود را انجام دهید.

این که آیا شما در حال تحقیق در مورد آخرین اخبار مربوط به انتخابات فدرال آینده کانادا یا مقدماتی هاکی هستید ، می توانید یک جستجوی هشتگ برای یافتن پست های بسیاری در این موضوع انجام دهید.

جستجوی برچسب در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی می تواند راهی ایده آل برای یافتن ایده های جدید و جاسوسی از رقابت شما باشد.

یک منبع عالی برای تحقیق در مورد هشتگ های مشترک https://hashtagify.me/hashtag/tbt

4- تشویق مشارکت.

هرچه تعداد افرادی که هشتگ شما را به اشتراک می گذارند و از آن برای پست های خود استفاده می کنند ، بیننده ، تعامل و ترافیک بیشتری خواهید داشت.

ممکن است کمپین #ShareACoke را بخاطر بسپارید. این شرکت لوگوی متمایز خود را در بطری های 20 اونسی جایگزین کرده است و آنها را با 250 عدد از معروف ترین نام های آمریکایی جایگزین کرده است.

این یکی از موفق ترین کمپین های آنها بود ، که منجر به افزایش 2 درصدی فروش نوشابه و تعامل زیاد با رسانه های اجتماعی شد زیرا پیروان قوطی و بطری هایی را با نام خود بر روی آنها به اشتراک می گذاشتند.

5. یک برچسب را به یک کمپین تبدیل کنید.

بسیاری از کاربران کلمات خاص را تماشا می کنند ، بنابراین تمرکز روی یک کلمه می تواند به شما در دریافت موارد زیر کمک کند.

به عنوان مثال ، می توانید با چندین پست در مورد یک محصول خاص که ارائه می دهید ، یا تبلیغ تعطیلاتی که انجام می دهید ، یک کمپین ایجاد کنید.

6. هفته گذشته چند تاپیک پیدا کنید.

این یک روش ساده برای ارتباط یک برچسب محبوب با تجارت شما است.

برخی از مباحث رایج شامل #throwbackthursday است ، جایی که افراد از عکسهای تعطیلات قبلی گرفته تا عکسهای فارغ التحصیلی دبیرستان پست می کنند. و #wisdomwednesday ، که در آن نکاتی درباره انواع موضوعات به اشتراک می گذارند.

من از #MotivationMonday و #TuesdayTip در کانالهای توییتر ، فیس بوک و اینستاگرام استفاده می کنم و اغلب برای داشتن بهترین نمای هشتگ های مشترک را اشتباه می گیرم.

7. از طنز استفاده کنید.

مردم دوست دارند چیزهای خنده دار را با دیگران به اشتراک بگذارند ، خواه یک یاداشت مشترک باشد یا یک داستان مرتبط. در اینجا نمایش گفتگوی اواخر شب ، جیمی فالون به مردم رسیده است: #MyWorstCostume.

با درک هشتگ هایی که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود ، می توانید از تمام دنیایی از مردم که دقیقاً آنچه را ارائه می دهید ، بهره مند شوید. بنابراین طوفان مغزی را شروع کنید و بدانید که چگونه می توانید برخی از نشانه های سرگرم کننده و کاربردی را به پست بعدی خود اضافه کنید!

آیا به هشتگ به کمک نیاز دارید؟ ما یک بخش کاملاً رسانه های اجتماعی را برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک ایجاد کرده ایم که اهمیت داشتن یک استراتژی رسانه های اجتماعی را درک می کنند اما به تنهایی وقت لازم برای انجام این کار را ندارند. بیایید ارتباط برقرار کنیم

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا