دنیای وب

راهنمای مختصر در بازاریابی سئو

استفاده از سئو یکی از بهترین راهها برای اطمینان از این است که وب سایت شما در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود زیرا اگر شخصی سایتی مانند شما را جستجو کند ، می خواهید مطمئن شوید که آن را پیدا کرده اید.

اما خوب نیست اگر در صفحه 100 یا بدتر از آن صفحه 500 قرار بگیرید در نتایج موتور جستجو ظاهر شوید زیرا هیچ کس به این صفحات نگاه نمی کند.

بیشتر افراد ، فقط به دو یا سه صفحه اول نگاه می کنند.

چگونه می توانید مطمئن باشید صفحات وب شما در چند صفحه اول نتایج ظاهر می شوند؟

خیال راحت خواهد بود که باید هر ماه محبوب ترین کلمات کلیدی را پیدا کنید.

خطا

انجام این کار موفقیت برای شما تقریبا غیرممکن خواهد بود زیرا در حال حاضر هزاران بازاریاب دیگر از آنها استفاده می کنند و از آنجا که صفحات وب آنها طولانی تر از صفحه شما بوده است ، در حال حاضر ایجاد ترافیک زیادی می کنند و به همین دلیل محبوبیت آنها واقعاً دوست دارد که به بالاترین نتایج برسد.

بنابراین اگر می خواهید صفحات وب خود را در اولین صفحات نتایج جستجو که در اینجا گرفته شده است نمایش دهید ، این همان کاری است که شما باید انجام دهید.

کلمات کلیدی دم بلند را پیدا کنید. اینها خاص ترین کلمات برای آنچه می فروشید هستند و معمولاً 3 یا 4 کلمه هستند. به عنوان مثال ، اگر سعی در فروش مبل دارید ، رقابت زیادی برای این کلمه وجود خواهد داشت. بنابراین در عوض می توانید از یک عبارت دقیق تر مانند “مبل آنتیک ملکه” استفاده کنید. اگرچه این عبارت دقیق به جستجوهای کمتری منجر می شود ، اما برای افرادی که احتمال بیشتری برای خرید دارند ، هدفمندتر و هدفمند تر خواهد شد.

هدف از رقابت متوسط ​​و کوچک است. علاوه بر استفاده از کلمات کلیدی دم بلند ، عباراتی را جستجو کنید که رقابت کمی هم نداشته باشند. این به اطمینان حاصل می کند که صفحه وب شما در قسمت بالای نتایج موتور جستجو یا در نزدیکی ظاهر می شود. به عنوان مثال ، اگر فقط 8 بازاریاب دیگر از عبارت دقیق شما استفاده کنند و موتورهای جستجو 10 نتیجه را در هر صفحه برگردانند ، صفحه شما باید در صفحه اول نتایج باشد.

ببینید رقبای شما از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. همیشه ایده خوبی است که بتوانید این رقابت را بررسی کنید تا دریابید که سایر کلمات کلیدی استفاده شده و محتویات مورد استفاده آنها برای جذب مشتری بیشتر چیست.

برای کمک به یافتن کلمات کلیدی ، می توانید از برنامه Keyword Planner رایگان Google استفاده کنید که می توانید با رفتن به صفحه اصلی Google و کلیک بر روی “Ad” ، آنها را پیدا کنید. با این کار شما می توانید یک حساب AdWords باز کنید تا بتوانید از برنامه کلمات کلیدی آنها استفاده کنید.

اگرچه بازدید کنندگان زیادی از سایت خود با کلمات کلیدی دم بلند نخواهید داشت ، اما بهتر نیست که به صفحه اول جلوی چند مشتری بالقوه هدفمند برسید ، اما در صدر صفحه صفحات وب مرورگرهای عمومی قرار می گیرید که پیوندی را نمی بینند. به هر حال وب سایت شما؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا