دنیای وب

راهنمای کارشناس سئو – بهینه سازی صفحه (بخش 5/10)

در بخش های 1-4، یاد گرفتید که چگونه یک پیشنهاد تجاری آنلاین ایجاد کنید، یک لیست کلمات کلیدی ایجاد کنید و رتبه وب سایت خود را بهبود بخشید. شما همچنین با داگ افسانه ای ما (که درهای عتیقه، دستگیره در، کوبش، زنگ در یا خدمات قابل جابجایی و جابجایی را می فروشد) در ویندزور در انگلستان آشنا شدید.

وقت آن است که روی بهبود هر صفحه تمرکز کنید. پیام بزرگ من این است که هر صفحه را کوتاه نگه دارید! شما باید یک محصول، خدمات یا اطلاعات اولیه را در هر صفحه پوشش دهید. اگر متوجه شدید که بیشتر می گویید، محتوا را به اشتراک بگذارید و صفحات بیشتری ایجاد کنید!

تراکم کلمات کلیدی یک عامل مهم در بهینه سازی صفحه است و به صورت “تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در یک صفحه وب تقسیم بر تعداد کل کلمات صفحه به درصد” تعریف می شود. کلمه کلیدی دیگر اهمیت کلمه کلیدی است که به عنوان “تکرار کلمات کلیدی مرتبط با هر یک در صفحه ظاهر می شود” تعریف شده است.

(الف) بهبود ابرداده

کارشناسان در مورد اهمیت ابرداده اختلاف نظر دارند. در زمان های قدیم، ابرداده ها توسط موتورهای جستجو برای رتبه بندی استفاده می شد. در حال حاضر، در نتیجه سوء استفاده توسط وب مسترها، موتورهای جستجوی اصلی ابرداده های وب سایت های رتبه بندی را نادیده می گیرند. با این حال، ابرداده هنوز توسط موتورهای جستجو برای جمع آوری توضیحات سایت از نتایج موتورهای جستجو استفاده می شود و (به همان دلیل) کمی زمان می برد!

تگ META-Description یکی از معدود تگ های متا است که می تواند مهم تلقی شود، زیرا برخی از موتورهای جستجو از آن برای توصیف وب سایت شما استفاده می کنند. باید آن را روی کمتر از 180 کاراکتر نگه دارید (به طوری که توسط موتور قطع نشود) و مطمئن شوید که (i) به خوبی خوانده می شود، (ii) حاوی کلمات کلیدی با چگالی متوسط ​​است، (iii) مرورگر را به سمت شلیک می کشد و (iv) ) ) صفحه هدف را به طور دقیق تعریف کنید (با استفاده از کلمات تکراری در عنوان صفحه، عنوان اول و پاراگراف اول در محتوای صفحه). داگ (برای صفحه خود) موارد زیر را انتخاب می کند:

درب ها و درهای قدیمی توسط داگ چالمرز از میدلسکس، انگلستان. ضربه زدن به درهای قدیمی، زنگ ها و سایر ابزارهای ساخته شده از مس و آهن که به سراسر جهان ارسال می شود.

هشتگ META-Keyword در حال حاضر تقریباً بی فایده است، بنابراین زمان زیادی را برای آن صرف نمی کنم. به سادگی لیستی از کلمات کلیدی برای هر صفحه را در بین تگ ها قرار دهید (به یاد داشته باشید که از هر ده کلمه باید چهار مورد برای هر صفحه وب سایت شما و شش مورد خاص برای صفحه مورد نظر آشنا باشد). برای جدا کردن کلمات کلیدی از فاصله استفاده کنید، نه کاما. داگ در صفحه اصلی خود انتخاب کرد:

“درب برنجی قدیمی دستگیره های آهنی تزئینی حکاکی شده قدیمی”

تقریباً هر برچسب دیگری در واقع بی فایده است. من می خواهم به طور کامل از ایجاد کنندگان، کپی رایت و علائم تجاری خودداری کنم (فقط با کد شما به هم می ریزم) و از برچسب های Content-Type، Content-Style-Type و Content-Language که به زبان انگلیسی نیستند برای وب سایت شما استفاده کنم.

تنها مارک‌های دیگری که من به آنها نگاه می‌کنم برچسب‌های مارک ICRA (که می‌توانند ترافیک را از موتورهای جستجوی جدید برای خانواده‌ها جذب کنند) و برچسب‌های موقعیت جغرافیایی (به عنوان مثال، برچسب‌های ICBM) هستند. هر دوی این هشتگ‌ها احتمالاً در آینده به طور گسترده‌تری مورد استفاده قرار خواهند گرفت، بنابراین حداقل ارزش بررسی دارند.

ب) بهینه سازی عنوان و موضوع

عنوان یک متا تگ نیست اما برای بهینه سازی موتور جستجو ضروری است. تگ عنوان (i) در بالای پنجره مرورگر نمایش داده می شود، (ii) اغلب توسط موتورهای جستجو برای ایجاد پیوندی که در صفحه شما در لیست نتایج ظاهر می شود استفاده می شود، و (iii)) به عنوان عنوان نشانک استفاده می شود. برای صفحه شما به همه این دلایل، خوب بودن آنها مهم است.

آنها باید توصیفی و کوتاه باشند (احتمالاً کمتر از 100 کاراکتر) و باید به خوبی از کلمات کلیدی استفاده کنند. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند توسط موتورهای جستجو یک سوء استفاده تلقی شود، اما اگر عنوان را به عنوان یک قرص نان بنویسید (که من به شما پیشنهاد می کنم) این اتفاق نمی افتد. برای مثال، صفحه knock-on-door داگ را در نظر بگیرید:

“antique-door-knockers.com> درب سخت افزاری> درب برنجی درب-دکمه ها و ضربات قدیمی حکاکی شده”

عنوان به خوبی صفحه را خلاصه می کند و آن را در ساختار کلی سایت قرار می دهد. به ندرت کسی از چنین رویکردی استفاده می کند – به همین دلیل است که باید آن را انجام دهید. این بهترین راه برای متمایز کردن خود و ارتقای رتبه آنهاست.

موتورهای جستجو به برچسب‌های عنوان نگاه می‌کنند، به همین دلیل است که من اغلب از اینکه مدیران وب‌سایت‌ها از آنها استفاده نمی‌کنند متعجب می‌شوم. برخی از بلندگوها اجتناب می‌کنند، زیرا یاد نگرفته‌اند که چیدمان را کنترل کنند، از تابلوهای نوشتن یا نرم‌افزار نوشتن در وب استفاده کنند – اما این یک اشتباه تنبل و پرهزینه است! داگ از عناوین زیر برای طراحی صفحه کوبش استفاده می کند:

عنوان 1

– مبحث 2

برای تزئین کوبیدن

– Lions Knocks یا Knobs

– کوبش و دستگیره آناناس

ضربه زدن ساده

– کوبیدن دایره

من به طور کلی به زیرعنوان های فرعی (مبحث 3) نمی پردازم زیرا موتورهای جستجو کمتر به هر سطح در لانه مرتبط هستند و ارزش سطح بالا را دست کم می گیرند. اگر متوجه شدید که به 3 عنوان نیاز دارید، پیشنهاد می کنم مطالب را در صفحات جداگانه به اشتراک بگذارید.

(ج) بهبود ساختار صفحه

قبلاً در راهنما در مورد اهمیت بالای سمت چپ صفحه شما صحبت کردیم. در صفحه اصلی شما، این منطقه باید نقشه کل سایت به بقیه سایت باشد. در صفحه پول شما، این قسمت باید شامل اولین عنوان و اولین پاراگراف شما باشد.

برخی از موتورهای جستجو سطح یک کلمه کلیدی و اهمیت آن را در چند خط اول به جای کل صفحه اندازه گیری می کنند. بنابراین، به نحوه شروع هر صفحه توجه ویژه ای داشته باشید. در اینجا یک نمونه از صفحه داگ داگ آورده شده است:

برای تزئین کوبیدن (یک موضوع)

شیرها به دستگیره ها می زنند

(دو موضوع)

که در antique-door-knockers.com، ما بهترین های ویکتوریایی و گرجی را داریم ابزار درب. NY ضربه زدن به درهای برنجی بسیار محبوب است؛ مخصوصاً دستگیره ها و دستگیره های قدیمی تزئین شده یا کنده کاری شده. علاوه بر آثار کلاسیک کمیاب و کلکسیونی، ما تولیدات خود را نیز در اختیار داریم کوبنده شیراز جمله قلاب درب شیر رگال و درب شیر گرجستان که هر دو از برنج یا فولاد ساخته شده اند.

در اینجا چند چیز پیدا خواهید کرد. اول، استفاده رایگان از لینک های داخلی (در صفحه اصلی، صفحه دسته بندی و رتبه صفحه محصول). دوم، استفاده از کلیدواژه های B-list (مانند ویکتوریا و ادواردین) و به خصوص کلمات کلیدی مرتبط (مانند قدیمی، رایج و کلکسیونی). سوم، جسور بودن کلمات کلیدی ترکیب شده، ضربه زدن به شیر است (در این قسمت زیاده روی نشده و به خوبی درک شده است).

بقیه صفحه باید به همین ترتیب ادامه یابد (اگرچه ممکن است آرامش بیشتری داشته باشید و روی جزئیات خسته کننده تر اما مهم تر انجام معامله تمرکز کنید، مانند اندازه، قیمت و غیره.) در صفحه پول، پایین صفحه صفحه باید جایی باشد که پیمایش رسمی خود را به بقیه قسمت های سایت قرار می دهید.

(د) بهبود متن صفحه

ممکن است قبلاً برخی از نکات کلیدی را جمع آوری کرده باشید. برای حذف کلمات کلیدی از مقدار کمی حروف برجسته یا کج استفاده کنید (اما فقط در صورتی که کلمات اطراف را حذف کنید). از زنجیره کلمات کلیدی دو و سه کلمه ای که در بخش 3 توضیح دادیم (تحلیل کلمات کلیدی) استفاده کنید. با این حال، مهمتر از همه، در مجموع بیش از 450-600 کلمه در هر صفحه را هدف قرار ندهید (و در حالت ایده آل، نزدیک به انتهای آن منطقه است).

نظرات در مورد بهترین چگالی کلمه کلیدی متفاوت است. این بستگی زیادی به رقابتی بودن کلمات کلیدی شما و تعداد اهداف جدی شما دارد. برای چهار کلمه کلیدی (و در سراسر سایت) هدف من شدت 20٪ برای هر کلمه در یک فیلد است (که یک فیلد را به عنوان عنوان + عنوان + متن پررنگ + متن چسبنده + متن جایگزین تعریف می کند).

چگالی کلی برای محتوای متن در یک صفحه معمولی (دو بخش) – باید 2-4٪ برای یک صفحه خاص (و مهم ترین)، 0.8٪ – 1.5٪ برای زنجیره دو / سه کلمه کلیدی و 0.2٪ – 0.5 باشد. % برای کلمات کلیدی مرتبط (اما زیاد).

مانند داگ، شما باید از آن استفاده کنید تحلیلگر چگالی کلمات کلیدی Spannerworks برای اندازه گیری ضخامت کپی و ادامه بهبود آن تا زمانی که نتیجه را درک کنید.

(ه) بهبود تصویر صفحه

من به پست alt در بخشی بالا اشاره کردم. من به طور کلی تصاویر را در سایت شما به حداقل می رسانم (و فقط برای اینکه سایت جذاب شود). با این حال، در جایی که از تصاویر استفاده می کنید، مطمئن می شوم که یک متن توصیفی جایگزین برای هر تصویر دارید که (i) به کاربران ناتوان کمک می کند تا تصویر را درک کنند و (ii) در کلمات کلیدی پررنگ است. به عنوان مثال، داگ از متن جایگزین زیر برای عکس یک کوبنده استفاده می کند:

تولید مثل قلاب درب سر شیر رگال (در برنج سکوریت، آهنی نیز موجود است)

توجه داشته باشید که لازم نیست در ابتدای توضیحات خود “تصویر” بگویید (در واقع، این ممکن است برای کاربران ناتوانی که از صفحه‌خوان‌ها استفاده می‌کنند آزاردهنده باشد، زیرا نرم‌افزار قبل از خواندن متن جایگزین به آنها می‌گوید که یک تصویر است. ).

در مرحله بعد، ما به تبلیغ وب سایت شما می پردازیم …

برو سراغ راهنما

قبلی:

راهنمای کارشناس سئو – بهینه سازی در سراسر وب سایت (بخش 4/10)

بعد:

راهنمای سئو – تبلیغ رایگان وب سایت (PR) (بخش 6/10)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا