دنیای وب

راهنمای کامل مبتدی برای برنامه نویسی Schema.org

درباره طرح برنامه نویسی:

نمودار واژگان پیشرفته ای از داده های ساختاری است که توسط مایکروسافت ، یاهو ، گوگل و یاندکس با هدف توسعه واژگان از داده های ساختاری ساخته شده است که موتورهای جستجو می توانند آنرا درک کنند. آنها واژگان ویژه ای برای داده های جزئی هستند که می توانند برای بهبود نمایش صفحه در SERP ها به HTML اضافه شوند.

داده های ساختاری اطلاعاتی هستند که به روش قابل تشخیص در سطح جهانی پردازش می شوند و موتورهای جستجو می توانند به راحتی صفحه وب ، محتویات و مؤلفه های آن را تشخیص دهند و به این وسیله امکان بازگشت نتایج حیاتی را به محققان می دهند. استفاده از داده های ساخت یافته درک موتور جستجو از محتوای سایت را افزایش می دهد و وضوح جستجو را از طریق قطعه های غنی ، نمودارهای شناختی و قطعه های برجسته افزایش می دهد. داده های ساخت یافته ایجاد سیگنال های موتور جستجو را قادر می سازد تا بر رتبه های جستجو تأثیر بگذارند.

بنابراین ، بدون داده های ساختاری ، صفحه وب فقط بخش هایی از اطلاعات را بدون زمینه مربوطه در بر می گیرد. نمونه کد های مختلف به یک صفحه وب ، مؤلفه های مختلفی مانند ساعت کار ، عکس ، تاریخ یا بررسی را اضافه می کند و زمینه معناداری را برای صفحه فراهم می کند.

نحوه انجام نشانه گذاری طرحواره:

نشانه گذاری طرح بندی به مؤلفه های صفحه وب ، مانند نام ها یا تصاویر ، با آیکون های خاص که اطلاعات مربوط به اجزای صفحه را به یک موتور جستجو ارائه می دهند ، اشاره دارد. بستگی به نوع داده ساختاری دارد که برای استفاده در صفحات وب انتخاب شده است. اگرچه جامع است اما هنوز اطلاعاتی را که صاحب وب سایت در جستجوی آن است ، ندارد. از این رو ، واژگان ممکن است شامل تمام اطلاعات نباشد ، اما مرتباً گسترش و به روز می شود. علامت گذاری یک صفحه وب با داده های ساخت یافته به موتور جستجو کمک می کند تا اطلاعات لازم را بخواند ، درک کند و اطلاعات لازم را ارائه دهد.

این یک جامعه ، فعالیت مشترک با مأموریت حفظ ، ایجاد و ترویج نقشه های داده های ساخت یافته در صفحات وب ، اینترنت و ایمیل است. از آن با رمزگذاری های مختلف ، از جمله داده های جزئی ، RDFa و JSON-LD استفاده می شود. این واژگان روابط بین روشها و اشخاص را احاطه کرده و از طریق مدل پسوند قابل گسترش است. بسیاری از وب سایت ها از Schema.org برای ایجاد ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. بسیاری از برنامه های مایکروسافت ، گوگل ، یاندکس و پینترست از واژگان برای یک تجربه غنی و قابل گسترش استفاده می کنند. این پشتیبانی توسط یاهو ، مایکروسافت ، گوگل ، یاندکس و یاهو انجام می شود.

مجموعه ای از طرح ها وجود دارد که می تواند برای وب سایت ها استفاده شود و تعیین اینکه کدام یک مناسب ترین آنها بسیار مشکل است.

انواع برچسب های نمودار که در همه سایت ها قابل استفاده هستند:

  • رمزگذاری برنامه ریز سازمانی: این نوع نقشه برداری به تولید منابع تجاری کمک می کند که معرفی دانش دانش و قطعه وب سایت موجود در SERP ها یا صفحات نتیجه موتور جستجو را تقویت کند. حتماً مشخصات اجتماعی ، آرم و اطلاعات تماس را برای شرکت انتخاب کنید.

  • برنامه نویسی طرح وب سایت: این نوع نشانگر شمای ویژگی جعبه مارک تجاری SERPs را ایجاد می کند که می تواند به تشخیص نام سایت در نتایج جستجو کمک کند.

  • خرده نان: طرح Bum Crumbs اجازه می دهد تا شکافهای پخت در یک سایت مشخص شود تا عصاره کرم های غلیظ صفحه ای را برای صفحات در SERP ایجاد کند.

بنابراین ، Schema.org را می توان یکی از این موارد در نظر گرفت بهترین نرم افزار بهینه سازی موتور جستجو این رتبه بندی وب سایت در موتور جستجو را بالا می برد و به بازرگان کمک می کند تا از رقبای خود بالاتر بمانند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا