دنیای وب

راهنمای 2019 شما در مورد نحوه استفاده از فیلم در بازاریابی ایمیل

این خبری نیست که این روزها ویدیو در حاشیه بازاریابی قرار دارد.

از ایجاد فیلم برای وب سایت خود گرفته تا میزبانی جلسات Facebook Live ، این ابزار بازاریابی اگر بخواهد با مخاطبان خود ارتباط مستقیمی برقرار کند و دنبال کننده های وفاداری را ایجاد کند که تمایل بیشتری برای خرید از شما داشته باشند ، از آن چیز خوبی برخوردار است.

بازاریابی مبتنی بر فیلم یک روش عالی برای تمایز از پیام های چند گانه ای است که مردم هر روز در صندوق ورودی خود دریافت می کنند ، به این نکته اشاره نمی کند که چقدر می تواند در رسانه های اجتماعی موثر باشد.

در این مقاله به استفاده از فیلم در بازاریابی ایمیل پرداخته شده است. بخش های فنی استفاده از فیلم در بازاریابی ایمیل و جنبه خلاقانه برخی از الهامات را بخوانید.

من در گذشته چندین بار در مورد استفاده از فیلم صحبت کرده ام ، اما در صورتی که هنوز قانع نشده اید یا به استفاده از فیلم در تلاش برای بازاریابی ایمیل فکر نکرده اید ، وقت آن است که توجه جدی داشته باشید. طبق مطالعه ای که توسط SuperOffice انجام شده است ، جاسازی ویدئو در ایمیل ها میزان بازشدن قفل را 6 درصد افزایش داده است (میانگین نرخ افتتاح بین صنعت در حدود 25 درصد است).

برخی از مزایای دیگر بازاریابی ویدیویی:

باعث صرفه جویی در وقت می شوده شما می توانید فیلم های کوتاه و جذاب بسیار سریعتر از آنچه لازم است برای نوشتن یک وبلاگ 800 کلمه ای ایجاد کنید. همچنین اطلاعاتی را به روشی آسان برای درک به بیننده ارائه می دهد.

SEO می تواند کمک کند. در صورت مشاهده و به اشتراک گذاری عکسهای فوری توسط افراد کافی ، رتبه بندی جستجوی Google شما می تواند بهبود یابد.

مقرون به صرفه است برای انجام کارهای جالب نیازی به افکت CGI یا انیمیشن ندارید. تولید ویدئو می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از ایجاد یک وبلاگ یا تبلیغ باشد.

جلب توجه می کند. به خصوص هنگامی که به خبرنامه شما اضافه می شود ، این فیلم توجه مخاطبان شما را به خود جلب می کند و آنها را مجبور می کند تماشا کنند.

اول ، بخش فنی بازاریابی ایمیل ویدیویی

قبل از شروع به استفاده از روش های طوفان مغزی برای استفاده از فیلم در ایمیل ، باید بدانید که چگونه آن را در برنامه های ایمیل مختلف بازی کنید.

بیش از 30 مشتری اصلی ایمیل از جمله Gmail ، Microsoft Outlook ، Apple Mail و Yahoo Mail وجود دارد که برخی از آنها الزامات استفاده از ایمیل با فیلم را پشتیبانی نمی کنند.

به طور سنتی ، بازاریابان از HTML5 (Hypertext Markup Language) برای رمزگذاری ویدئوی HTML به طور مستقیم در ایمیل استفاده می کنند ، اما گیرندگانی که مشتری خاص ایمیل دارند نمی توانند آن را اجرا کنند. بسیاری از ارائه دهندگان ایمیل محبوب فقط یک تصویر پشتیبان نمایش می دهند و پیام بازاریابی شما برای عموم گم می شود.

خوشبختانه ، برخی از سرویس های محبوب مانند MailChimp ، ثابت تماس با ما و AWeber سهولت در ارائه دهندگان در کلیه ارائه دهندگان را با استفاده از یک تصویر از ویدیوی شما آسان کرده و آن را به محتوای اصلی خود در وبلاگ خود ، YouTube ، Vimeo یا سایت های مشابه پیوند می دهند.

این ظاهری را ایجاد می کند که در حال حاضر یک ویدیو در ایمیل شما وجود دارد و از ارائه مشکلات ایمیل با ارائه دهنده ایمیل خود جلوگیری می کند.

به جای یادگیری HTML5 ، خدمات شخص ثالث نیز وجود دارند که می توانند یک قطعه ویدیویی ایجاد کنند تا مستقیماً در متن خبرنامه شما بگنجد. در واقع ، من آن را در خبرنامه اخیر ما انجام دادم!

پخش را برای گنجاندن یک فیلم کوتاه در خبرنامه بعدی خود بررسی کنید. اگر ارائه دهنده سرویس ایمیل از فناوری ویدیو پشتیبانی نمی کند ، می توان ویدیو را با تصویری از انتخاب شما جایگزین کرد.

درباره ویژگیهای ارائه دهندگان ایمیل دلخواه ما بیشتر بدانید.

مهم نیست از کدام ابزار ایمیل استفاده می کنید ، مهم است که قبل از ارسال ، کمپین خود را آزمایش کنید. برای اینکه ببینید کلیپ های شما در هر یک از آنها چگونه کار می کنند ، باید روی همه سیستم عامل های ایمیل مشترک حساب داشته باشید.

به نظر می رسد کار زیادی است؟ به یک شرکت بازاریابی حرفه ای اعتماد کنید که از سال 2003 به مشتریان کمک می کند تا کمپین های اخبار الکترونیکی موفق بسازند.

پس از آن ، مطمئن شوید که قابل حمل هستید

طبق Hubspot ، قفل های موبایل 46 درصد از کل ایمیل های باز شده را به خود اختصاص داده است. این بدان معناست که باید هنگام ارسال ایمیل با ویدیو ، اطمینان حاصل کنید که تلفن های هوشمند را در ذهن خود نگه دارید.

خوشبختانه ، ارائه دهندگان خبرنامه مانند MailChimp و ثابت تماس با شما این امکان را می دهند که آزمایش کنید و ببینید پیام شما قبل از ارسال چگونه به نظر می رسد.

هنوز هم مهم است که اندازه پرونده را تا حد ممکن کم نگه دارید تا ویدیو نیازی به بافر راه اندازی نداشته باشد. دستگاه های تلفن همراه سریعترین سرعت بارگیری را ندارند.

نکته خوب این است که یک قطعه ویدیوی 10 ثانیه ای برای استفاده در خبرنامه تهیه کنید. سپس این قطعه می تواند به ویژگی کامل وبلاگ شما پیوند یابد.

همیشه مطمئن شوید که خودکار را به خصوص در تلفن همراه خاموش نکنید. بیشتر افراد فقط هنگام نشستن در دفتر یا اتوبوس نمی توانند شروع به بازی کنند (عمدتا با صدای بلند). آنها ترجیح می دهند خودشان را کلیک کنند.

اکنون ، به بخش خلاق

با استفاده از موارد فنی غیرقابل استفاده ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه محتوایی ایجاد کنیم که بیننده را به خود جلب کند و بازدید کنندگان بیشتری را به وب سایت شما وارد کند

شما به یک برنامه با اهداف واضح نیاز دارید ، در غیر این صورت فقط محتوا را به جهان ارسال می کنید و امیدوارم که این مورد دیده شود و پسندیده شود.

چرا این کمپین را ایجاد می کنید؟ برای تولید سرب ، آگاهی از برند و پیروان …؟

پس از تعیین اهداف و اهداف خود ، می توانید در مورد ایمیل و محتوای واقعی مورد نظر برای تولید فکر کنید.

همانطور که گفته شد ، ویدیوی کامل را در یک پست وبلاگ ، صفحه فرود یا حتی در رسانه های اجتماعی میزبانی کنید و سپس برنامه ریزی کنید تا “اوج دزدکی حرکت کردن” این ویدیو را در کمپین بازاریابی ایمیل خود وارد کنید ، با نسخه کامل آن.

در اینجا شش نکته و الهام برای شروع کار آورده شده است:

1 از کلمه “ویدئو” استفاده کنید در خط موضوع برای برجسته کردن پیام خود استفاده کنید.

2 یک رویداد را تبلیغ کنید. بیایید به عنوان نمونه از یک شرکت حقوقی استفاده کنیم. ما یک ویدئوی کوتاه با استفاده از Wave.Video برای مشتریان ، دفتر حقوقی خانواده ایجاد کرده ایم تا یک سمینار آینده را که آنها میزبان آن بودند ، تبلیغ کند.

3 راهنمایی کنید وقتی نوبت به بازاریابی ایمیل با فیلم می رسد ، کاربران کلیپ های کوتاه قابل هضم می خواهند. “5 برتر” یا “4 راه برای بهبود” توجه شما بیشتر از ایجاد دو دقیقه برای تلاش برای توضیح یک محصول خواهد بود.

4 ایجاد یک زنجیره. این یک روش عالی برای ارتباط برقرار کردن افراد با تجربه شماست ، تا زمانی که آنچه برای شما ارزشمند است. از آخرین پیشنهادات خود از یک سریال پنج قسمتی دور بمانید. درعوض ، مشکلی را حل کنید.

با استفاده مجدد از وکالت بازاریابی به عنوان نمونه ، می توانید کمپینی را برای ایجاد لیست و ساخت یک سریال ویدیویی چهار قسمتی در مورد روشهای آماده سازی برای جدایی یا طلاق تنظیم کنید:

• قسمت 1: DIY یا یک وکیل؟

• بخش دوم: واریز اوراق لازم

قسمت سوم: بخش دارایی

• قسمت 4: از فرزندان خود حمایت کنید

5 ایجاد درس. محصول یا خدمات شما مشکلی را حل می کند ، بنابراین چگونه می توانید این مورد را به مشتریان خود ارائه دهید؟ با استفاده از مثالهای واقع گرایانه ، با توضیح کوتاه در مورد چگونگی بهبود محصول یا خدمات خود برای زندگی ، به بینندگان خود آموزش دهید.

6 به بیرون جعبه فکر کنید. اکنون ، همه ما بودجه خارجی پاتاگونیا را نداریم. با این حال ، ببینید که چگونه عکس فوری خیره کننده را در کمپین های ایمیل خود وارد کنید. این تمرکز بر تجهیزات گشت و گذار نیست ، بلکه مربوط به مشتریان آن است.

این که آیا شما یک مربی زندگی هستید که در طول تعطیلات خود چند عکس فوری می گیرید یا یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی که به بینندگان نگاهی اجمالی به روند آماده سازی شام شما ارائه می دهد ، خلاق باشید و از آن عکاسی کنید!

بازاریابی ایمیل با فیلم می تواند فوق العاده قدرتمند باشد ، که باعث افزایش چشمگیر ، تعامل ، هدایت و فروش می شود.

با این حال ، هر پیام ایمیل نباید حاوی یک مورد باشد. اگر هر بار که می خواهید یک نامه الکترونیکی برای مشترکین ارسال کنید ، از این روش بازاریابی استفاده می کنید ، علاقه آنها متوقف می شود. به عنوان راهی برای ایستادگی از جمع فکر کنید ، اما از تاکتیک های دیگر خود غافل نشوید.

تدوین یک کمپین خبرنامه ویدیویی (یا بدون آن) ، انتخاب ارائه دهنده ایمیل مناسب ، آزمایش و نظارت بر قیمتهای باز و مشارکت دشوار است. این کار باید به خوبی انجام شود یا در نهایت به استثناء و از دست دادن مشترکان خاتمه دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا