دنیای وب

راه آسان برای دستیابی به فروش بالا با بازاریابی وابسته

فروش محصولات برای کارمزد همیشه یک روش محبوب برای کسب درآمد آنلاین بوده است.

فروش محصولات دیگران از این طریق به عنوان بازاریابی وابسته شناخته می شود. این به این دلیل است که برای کسب درآمد ، باید به عنوان یک شرکت وابسته ثبت نام کنید و با بازاریابی محصولات آنها درآمد کسب کنید.

بازاریابی وابسته می تواند کاری باشد که شما فقط برای کسب مقداری پول اضافی از طریق وب سایت خود یا راهی برای کسب درآمد اینترنتی خود انجام می دهید.

بازاریاب های وابسته ای وجود دارند که بصورت آنلاین فعالیت می کنند و به عنوان شرکت های فوق العاده وابسته شناخته می شوند. از همه معروف تر ، روزالین گاردنر سالانه حدود 500K دلار به عنوان بازاریاب وابسته درآمد دارد.

نحوه بازاریابی محصولات وابسته

بهترین راه برای بازاریابی یک محصول ، مالکیت آن است. به این ترتیب وقتی در مورد آن می نویسید ، دقیقاً می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

اما مالکیت هر محصولی که تبلیغ می کنید همیشه امکان پذیر نیست. به عنوان مثال ، اگر سایت رژیم و تناسب اندام دارید و می خواهید تردمیل تبلیغ کنید که هزاران دلار قیمت دارد ، خرید آن ابتدا عملی نیست. با این حال ، این موارد فقط با یک فروش می توانند صدها دلار درآمد کسب کنند.

متناوباً ، می توانید بررسی های آنلاین ، صفحات فروش را بخوانید و از تالارهای گفتگو بازدید کنید ، جایی که آنها در مورد محصول واقعی صحبت می کنند. این به شما درک روشنی از محصول و آنچه می تواند انجام دهد ، اینکه چگونه می تواند به نفع مشتریان باشد و محدودیت های آن چیست.

بهتر است هنگام جستجوی کالایی ، یادداشت های فراوانی تهیه کنید و آنها را با توجه به اطلاعاتی که لازم دارید ، غلیظ کنید ، نه اینکه یادداشت کافی بگیرید و نتوانید به اندازه کافی در مورد محصول بنویسید.

هنگامی که شما در حال بازاریابی یک محصول هستید ، به جای توصیف آنچه محصول می تواند انجام دهد ، باید مزایای داشتن محصول را ارتقا دهید.

به عنوان مثال ، سالها پیش ، هنگامی که پخش کننده های MP3 برای اولین بار محبوب شدند ، هر شرکتی به جای مزایای داشتن آنها ، “ویژگی” پخش کننده های خود را تبلیغ می کرد. آنها در مورد کیفیت صدا و تعداد مگابایت برای ذخیره در دستگاه خود صحبت کردند. اما هیچ یک از اینها برای مشتریانشان معنای زیادی ندارد.

سپس اپل با اولین پخش کننده MP3 خود آشنا شد و آن را با توصیف سود مالکیت آن با گفتن ساده “هزار آهنگ در جیب شما” به بازار عرضه کرد.

بام

فروش iPod آنها عملکرد بهتری نسبت به سایر دستگاه های پخش کننده MP3 داشت.

تونی رابینز ، متخصص خودیاری می گوید که گاهی اوقات بیشتر از فرار از لذت ، تمایل به فرار از درد داریم.

بنابراین هنگام بازاریابی یک محصول ، می توانید با توصیف “دردی” که ممکن است خواننده احساس کند ، شروع کند ، زیرا آنها قبل از اقدام به مالکیت محصول نیستند و در مورد چگونگی کاهش / حل مشکلات (درد خود) پس از مالکیت محصول صحبت می کنند.

اما همه چیز با درک آنچه مشتری شما می خواهد شروع می شود.

اگر کسی به فکر خرید تردمیل باشد چه چیزی را می خواهد؟

  • آیا در هوای بد مجبور نیستید بیرون قدم بزنید؟

  • راحت تر از راه رفتن روی زمین ناهموار در خارج؟

  • نیازی به رانندگی به ورزشگاه نیست؟

کاملاً طبیعی است که هرکسی تردمیل بخرد ، تمایل به فرم پیدا کند. اما اگر تنها چیزی که آنها می خواهند باشد ، آنها به راحتی کفش مخصوص دویدن می پوشند و از در خارج می شوند و یا به بدنسازی می رسند.

اما چیزی آنها را مجبور به خرید تردمیل خود می کند و باید چیزی فراتر از تمایل به دویدن باشد ، زیرا دویدن رایگان است ، اما هزینه تردمیل هزاران است.

درک اینکه مشتریان شما می خواهند از طریق بازاریابی وابسته به کسب درآمد بپردازند درک مهم و اساسی دارد.

بنابراین با جستجوی محصولات / شرکت هایی که یک برنامه وابسته ارائه می دهند شروع کنید. یا به یک شبکه وابسته بپیوندید که صدها و هزاران محصولی را ارائه می دهد که می توانید برای صدها شرکت مختلف تبلیغ کنید ، همه با یک حساب.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا