دنیای وب

راه اندازی محصول خود را با موفقیت انجام دهید

اما احتمالاً ناامیدی بزرگی هم هست! چند مورد آزار دهنده تر از عرضه یک محصول و کشف اینکه هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد وجود دارد. بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مورد پسند شما قرار خواهد گرفت؟

از مخاطب بپرسید!

اگر از قبل یک لیست پستی یا کانال رسانه های اجتماعی موفق دارید ، چرا از مخاطبان خود نمی پرسید که دوست دارند چه چیزی ببینند؟ این می تواند در موفقیت نهایی شما تفاوت چشمگیری ایجاد کند زیرا مطمئن باشید محصولی را می سازید که مورد تقاضا باشد!

تست بتا را اجرا کنید

اجازه دادن به چند نفر برای تولید محصول شما راهی عالی برای اطمینان از دریافت بازخورد محصول است. علاوه بر این ، هیجان و هیجان زیادی ایجاد می کند و مردم را به بحث در مورد این محصول سوق می دهد ، که هدف شما به طور خاص است.

انتشار بیانیه مطبوعاتی

اطلاعیه مطبوعاتی ابزاری عالی است که می توانید از آن برای تهیه پوشش رسانه ای در زمینه راه اندازی خود استفاده کنید. رونمایی جالب تر از یک محصول معمولی است ، بنابراین شما یک فرصت خوب برای داشتن یک داستان خواهید داشت ، به خصوص اگر بتوانید یک روایت جالب در مورد ایجاد یا محتوای محصول خود پیدا کنید.

مقدار زیادی مواد اضافی اضافه کنید

هرچه مواد اضافی بیشتری بتوانید به عنوان هدیه رایگان در نظر بگیرید ، محصول شما جذاب تر خواهد بود. این باید شامل فیلم ها ، گزارش ها و نقشه های ذهنی باشد – هر آنچه به ذهن شما خطور می کند!

محصول خود را متفاوت کنید

اگر می خواهید محصول شما برجسته باشد ، نمی تواند کف همان کف قدیمی هر محصول موجود در جای شما را بپوشاند. چیز متفاوتی را بپوشانید و مطمئن شوید که حرفی برای گفتن دارید!

درگیر کردن بازاریابان وابسته

یکی از بهترین کارهایی که می توانید هنگام راه اندازی هر محصولی انجام دهید ، داشتن ارتش وابسته برای کمک به تبلیغ آن است. برای اطمینان از اینکه می خواهند ثبت نام کنند ، آنها را با مقدار زیادی پورسانت ، مواد بازاریابی رایگان که می توانند استفاده کنند و مسابقات با جوایز نقدی برای بهترین تبلیغ کنندگان تشویق کنید.

از تایمر شمارش معکوس استفاده کنید

اطمینان از اینکه مردم واقعاً می بینند ساعت شما پایین می آید ، راهی عالی برای ایجاد احساسات بیشتر در هیجان شماست!

لیست پستی برای راه اندازی یک محصول مناسب است

راه اندازی یک محصول یک روش عالی برای افزایش هیجان و هیجان هر چیزی است که می خواهید بفروشید ، قبل از اینکه آن را واقعاً بیرون بیاورید. این می تواند جریان فروش عظیمی ایجاد کند و در واقع به شما کمک می کند حرکت خود را افزایش دهید که در طول روند فروش به جلو ادامه خواهد داشت.

بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که مردم از آزادی شما هیجان زده اند؟ بهترین راه برای افزایش سر و صدا چیست؟ کجا باید راه اندازی بعدی خود را تبلیغ کنید؟

یکی از بهترین گزینه ها ایجاد لیست پستی و استفاده از آن برای تبلیغ کالای خود است. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا این گزینه عالی است …

صفحه فشار شما

برای ایجاد لیست پستی خود ، یک صفحه فشرده سازی ایجاد می کنید. صفحه فشرده سازی به سادگی صفحه ای در وب سایت شماست که مردم را برای ثبت نام در ایمیل های بعدی متقاعد می کنید. این تنها هدف این صفحه است ، بنابراین شما همه تلاش خود را انجام می دهید تا مردم را متقاعد کنید که ایده خوبی برای ثبت نام است.

این اغلب به معنای استفاده از “محرک” است.

این مشوق به طور کلی یک کتاب الکترونیکی رایگان خواهد بود یا ممکن است برای محصولات آینده هزینه دریافت کنید. در هر صورت ، این چیزی است که شما در ازای دریافت اطلاعات تماس با افرادی که در آن ثبت نام کرده اند ، رایگان می دهید.

این می تواند در جذب افراد بیشتر بسیار م effectiveثر باشد ، اما خطری که در صفحه فشار وجود دارد این است که در نهایت می تواند بدین معنی باشد که افراد فقط مشترک محصول رایگان هستند و در واقع به ایمیل های بعدی اهمیتی نمی دهند. اگر خود را با نرخ باز خیلی کم پیدا کنید ، می دانید که این اتفاق افتاده است.

چگونه عرضه محصول همه چیز را تغییر می دهد

اما اگر کالای رایگان را به عنوان مشوق ارائه نمی دهید ، چه می کنید؟ اگر خود ایمیل انگیزه باشد چه می شود؟

سناریویی را تصور کنید که می توانید محصول خود را سرگرم کننده و منحصر به فرد جلوه دهید اما در مورد جزئیات تا حدودی مبهم است. مخاطبان شما می دانند که یک محصول می تواند به آنها کمک کند اما آنها کاملا مطمئن نیستند که این محصول چیست یا چه چیزی در آن خوب است. از این رو ، آنها می خواهند بیشتر بدانند.

سپس آنها برای لیست پستی شما ثبت نام می کنند تا اولین کسی باشد که با اطلاعات بیشتر در مورد محصول به روز می شود! و این فقط با راه اندازی یک محصول کارساز است زیرا هیچ کس برای ثبت اطلاعات در مورد کالایی که در واقع در فروش است ثبت نام نمی کند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا