دنیای وب

راه اندازی مشاغل عکاسی با این 30 نکته رایگان آسان تر خواهد بود

وقتی عکاس مشتاق هستید و تمایل دارید زندگی کاری خود را صرف انجام کاری کنید که مانند عکاسی از آن لذت می برید ، شرم آور است اگر بیشتر به دنبال آن نباشید ، درست است؟ برای شروع کار نیز نیازی نیست که به یک بنیاد بپیوندید یا هزاران دلار بپردازید. شما برای یادگیری و ادامه کار به سادگی به شور و اشتیاق احتیاج دارید. بسیاری از عکاسان بزرگی که برای ادامه حیات خود به تجارت خود وابسته اند حتی نمی دانند که این ویژگی ها را دارند زیرا آنها کاری را که انجام می دهند دوست دارند و به راحتی نمی توانند جلوی آن را بگیرند.

درست است که ثروتی در عکاسی وجود دارد و من آن را نادیده نخواهم گرفت یا عکس آن را انجام خواهم داد زیرا در هر صورت این امر به عهده خود شخص است. معنی – بستگی به این دارد که کدام روش عکاسی را انتخاب کنند ، چه مدت زمانی را صرف کار می کنند ، آیا گرایش تجاری دارند ، آیا هنرمندانه تر از حد معمول هستند و غیره تمام این نکات وقتی مطرح می شوند که موفقیت در یک حرفه عکاسی یا استودیویی زیر سوال برود.

من نمی خواهم با آن پاراگراف آخر امیدهای دروغین ایجاد کنم زیرا موفقیت به سخت کوشی ، گذشت و صبر نیاز دارد. 30 نکته زیر باید در این راه به شما کمک کنند. جزئیات بیشتر در مورد این موضوع در پیوند پایین این صفحه موجود است.

از کجا می توانم اطلاعاتی درباره ایجاد مشاغل عکاسی پیدا کنم؟

1. همیشه قبل از شروع کار عکاسی خود تحقیقات گسترده انجام دهید تا مزایا و معایب آن را درک کنید. اشتراک برخی از ایده ها شامل مجله خوب مربوط به صنعت عکاسی مانند عکاس حرفه ای ، Camera Arts و Photo District News است. علاوه بر این ، اینترنت بزرگترین منبع اطلاعاتی است و می تواند فرصت های شغلی یا حتی اطلاعات بیشتری درباره راه اندازی مشاغل عکاسی در اختیار شما قرار دهد.

دوست دارید از کجا تجارت عکاسی خود را شروع کنید؟

2. این دشوارترین س questionالی است که فرد علاقه مند به شروع کار با آن روبرو شده است. تعیین نوع شغل عکاسی مورد نظر شما بسیار مهم است تا نیازهای مربوطه و (گاهی) بودجه آن تقویت شود.

چه زمانی بهترین زمان برای شروع یک کار عکاسی تمام عیار است؟

3- پس از تصمیم گیری در مورد نیاز و تجهیزات اضافی مورد نیاز برای تنظیم زیرساخت های اساسی ، باید در مورد ابزار اصلی خود – دوربین ، اعم از دیجیتال یا فیلم – به دقت فکر کنید. شما همچنین باید به دقت در مورد یک رایانه قابل اعتماد و با کیفیت بالا و یک نرم افزار مناسب مرتبط برای مدیریت عکس با جلوه های ویژه فکر کنید. اگر کار در مقیاس بزرگ انجام شود ، ممکن است لازم باشد آزمایشگاه توسعه برنامه ریزی و ایجاد شود.

o چه نوع مکان هایی برای کسب و کار شما درآمد واقعی ایجاد می کنند؟

4- یک تجارت جدید در عکاسی ، مانند روزنامه نگاری ، به مکانی یا سرعت ناپایدار نیاز دارد (به صورت محلی کار کنید). به عنوان مثال ، عکاسی عروسی ، عکاسی ورزشی یا عکاسی تکوینی. پس از تاسیس ، تجارت می تواند در بسیاری از زمینه ها نیز متنوع شود.

o ساخت نمونه کارهای عکاسی

5. همیشه مهم است که نمونه کارهای خوبی در مورد عکاسی تهیه کنید. نمونه کارها باید شامل مجموعه ای از آثار عکاسی مرتبط باشد که به نظر شما چشمگیر است. اطمینان حاصل کنید که عکس ها از طبیعت غیر معمول و از زمینه های مختلف هستند. نمونه کارهای شما باید بتواند مشتری را در اولین جلسه متقاعد کند.

6. تمام تصاویر را در اختیار خود قرار ندهید. فقط بهترین کار خود را در پوشه نگه دارید تا خود را خجالت نکشید و یا مجبور نشوید تصاویر غیر مرتبط را توضیح دهید.

7. عکس های اتوماتیک را که فکر می کنید کیفیت خوبی دارند نشان دهید. شما متعجب خواهید شد که وقتی عکس های شما خوب است ، چند نفر به عبارات افراد پاسخ مثبت می دهند.

دستگاه ضروری مورد نیاز است

8. کاغذ دیواری پارچه ای حداقل 7-9 فوت و رنگ زمینه باید حداقل به عنوان حداقل نیاز برای شروع کار باشد. سیستم چراغ های استودیویی با مارک خوب مانند Norman & Speedtron؛ نرم افزار پردازش تصویر پشتیبانی شده مانند Photoshop ، Corel Paint Shop و غیره

آیا به عنوان بخشی از آتلیه عکس شما نیاز به ایجاد آتلیه آرایش وجود دارد؟

9. آرایش و عکاسی غالباً دست به دست هم می دهند. هر کجا آرایش باشد ، اغلب از آن به عنوان عکاسی فریبنده یاد می شود زیرا آرایش قادر است شخصیت فرد را کاملاً تغییر دهد و گاهی اوقات در مورد عکاسی تبلیغاتی با یک محصول ارتباط دارد.

چه نوع نرم افزار ویرایش عکس در بازار موجود است؟

10. یک برنامه ویرایش تصویر که با آن می توان جلوه های ویژه ای را بدست آورد و تغییرات کاملی را در تصویر ایجاد کرد و همچنین اغلب می تواند نیاز به عکاسی مجدد را ذخیره کند.

11. برخی از ویرایشگرهای معروف عکس شامل Photoshop CS هستند. فتوشاپ Light Room، iPhoto، i View Multimedia، MediaPro، ACDSee، Corel and Picasa.

آیا ذخیره و پردازش عکاسی در یک تجارت عکاسی از ساختمان حیاتی است؟

12- هرگز هنگام کار یا بایگانی کردن عکسها به شل بودن اعتماد نکنید. بعدا پشیمان خواهیم شد. فضای ذخیره سازی و دسترسی کارآمد فضای کسب و کار شما را بهبود می بخشد یا ناامید می کند. عکس های قدیمی اغلب با گذشت زمان ارزش بیشتری پیدا می کنند.

چگونه می توان تصاویر را جدا از روش سنتی به راحتی ذخیره کرد؟

13. دوربین های امروزی بسیار متنوع هستند و امکان بارگیری و تبدیل از دستگاه های کاملاً شگفت انگیز از جمله تلفن همراه شما را فراهم می کنند اما تصاویر همچنین می توانند روی CD ، USB و DVD نیز ذخیره شوند.

O دوربین را انتخاب کنید

14. به یک علامت تجاری معروف پایبند باشید. باید به سطح مگاپیکسل ارائه شده و کیفیت امکانات بزرگنمایی دقت شود. من موارد دلخواه خود را دارم اما تعداد زیادی از آنها به همان خوبی من وجود دارد.

15. بیشتر دوربین ها با رایانه ها و چاپگرها سازگار هستند ، بعلاوه ، از آنجایی که ما اکنون از کارت های حافظه استفاده می کنیم ، واقعاً آزاد هستیم که بدون مانع کار کنیم.

o شخص به چه نوع وب سایتی نیاز دارد؟

16. مجموعه عکس های شما باید به درستی در دسته های مختلف طبقه بندی شود. ظاهر بصری وب سایت شما شگفتی هایی برای تجارت شما ایجاد می کند ، بنابراین در نظر داشته باشید یکی را با یک سیستم نیمه اتوماتیک تنظیم کنید که در آن تعمیر و نگهداری و کار سخت مانند photostockplus برای شما انجام شود.

17. به یاد داشته باشید که وب سایت خود را مرتباً ارتقا داده و نگهداری کنید تا هر بار که مردم هربار وب سایت شما را پیدا می کنند ، چیز جدید و جالب پیدا کنند.

o حق چاپ عکس های شما

18- کپی رایت حقی است که از شخصی که مالک یا عکس می گیرد محافظت می کند. اگر می خواهید از برخی فروشگاه ها برای اهداف تجاری استفاده کنید ، یک تمرین عاقلانه است.

س: چرا کارت ویزیت مفید است؟

19. در هر مشاغل کارت ویزیت مفید است. برای مردم بسیار مفید است که بعد از اولین جلسه شما با شما تماس بگیرند. این باید شامل تمام جزئیات تماس شما باشد. اگر عکاس هستید ، بهتر است از یک طرح یا عکس خیره کننده هوشمند از خود در کنار دستگاه های خود استفاده کنید. شماره تماس یا ایمیل شما باید آسان خوانده شود. من کارتهایی با نام ، تصاویر بزرگ و شماره تلفنهایی دیده ام که برای خواندن خیلی کوچک هستند. احمقانه! شماره تلفن خود را بزرگترین چیز در کارت قرار دهید – این چیزی است که اکثر مردم از آن استفاده می کنند.

o هنگام برنامه ریزی یک پروژه عکاسی عروسی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

20. عکاسی از عروسی به خودی خود تقریباً هنر دیگری است. برای عکاسی از یک عروسی واقعا موفق ، چیزهای زیادی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. من مقاله دیگری آماده کردم تا با جزئیات بیشتری به این موضوع بپردازم و همه چیز در مورد آن است – عکاسی عروسی. –

o ویژگی عکاسی

21. عکاسی ماموریت شاخه ای از عکاسی است که در آن فرد مشغول یا اعزام می شود تا از چیزی تأثیرگذار و غیرمعمول عکس بگیرد ، مانند عکس های تبلیغاتی یا پرتره. این می تواند پس از یادگیری طناب ها ، درآمد مداومی به شما بدهد.

o ویژگی عکاسی سهام

22. گالری عکس آن شاخه از عکاسی است که در آن انبوهی از عکس وجود دارد که می تواند به خریداران ، طراحان ، آژانس های تبلیغاتی و غیره بفروشد. این می تواند کند باشد اما اگر عکس های شما خوب فکر شده باشند ، می توانند منبع درآمد مداوم باشند. – istockphotos مورد علاقه من -.

O مکان های دیگر کجا می توانید مجموعه عکس های خود را بفروشید؟

23. ارائه های فنی بستر ایده آلی است که از طریق آن از خلاقیت و کار شما قدردانی می شود زیرا در چنین مکان هایی مشتری های حرفه ای خواهید دید که از استعداد واقعی بینشی دارند. شناخته شده است که چنین مکانهایی باعث شهرت فوری می شوند.

24. نمایش هنری Winter Park در اورلاندو ، جشنواره هنرهای شهر اوکلاهما ، نمایش هنری Old Town. شیکاگو ، گالری هنری میلز بوستون ؛ نمایش های هنری مشابه در شبه جزیره ، اوهایو ، در مناطق مختلف جهان برگزار می شود و یافتن آنها به صورت آنلاین آسان است. به سادگی پس از افزودن علامت مثبت به این ترتیب ، در “نمایش عکس” و نام کشوری که در آن هستید جستجو کنید. “نمایشگاه هنر عکاسی” + سوئد

o قیمت ها از مشتری جمع می شود

25. در مراحل اولیه تجارت خود ، سعی نکنید مبالغ گزافی را شارژ کنید در غیر این صورت تصور اشتباهی ایجاد می کند و احتمالاً در طولانی مدت مشتری با ارزشی را از دست می دهید. آهسته آهسته بروید با عکاسان دیگر ارتباط برقرار کنید و جستجو کنید. پنج تماس تلفنی باید این کار را انجام دهد.

بازاریابی کسب و کار عکاسی خود را

26. شما باید سعی کنید تجارت خود را در مکان های مربوطه به بازار عرضه کنید. تصاویر را می توان به صورت آنلاین نیز ارسال کرد. ارسال آنلاین درخواست مشتری را افزایش می دهد. فراموش نکنید که در مورد بازارهای محلی مناسب تحقیق کنید ، عکس ها را در یک مجله یا روزنامه محلی چاپ کنید و همیشه شماره تماس خود را به طور برجسته نشان دهید – همیشه!

27. ایجاد و محبوبیت کسب و کار کار دشواری است ، اما اگر استراتژی بازاریابی مناسبی را در پیش بگیرید. امروزه تبلیغات یکی از محبوب ترین رسانه های تبلیغاتی است. تبلیغات را می توان در وب سایت ها ، دایرکتوری های تلفن آنلاین ، روزنامه ها و مجلات و غیره قرار داد. قبل از پرتاب کردن ، رسانه مناسب را پیدا کنید. بعضی اوقات معاملات خوب مانع کشف یک رسانه تبلیغاتی مناسب می شوند.

28. شما می توانید وب سایت خود را توسعه دهید تا به طور موثر تجارت عکاسی خود را ارتقا دهید ، اما یک نکته را باید به خاطر بسپارید که یک بخش توصیفات و اندازه گیری پاسخ افرادی که از سایت بازدید می کنند را اندازه گیری کنید. بگذارید نظر بدهند.

چشم اندازهای حرفه ای در عکاسی خبری

29. افراد علاقه مند به ایجاد مشاغل عکاسی می توانند کار خود را با روزنامه نگار شدن شروع کنند. تصاویر جذاب و غیرمعمولی را می توان برای روزنامه ها ، مجلات و وب سایت ها تهیه کرد و تجارت عکاسی آنقدر رونق دارد که حتی سازمان های رسانه ای بین المللی پول خوبی برای عکس های کمیاب و با کیفیت بالا به شما پیشنهاد می دهند.

30- عکاسان اصلی در تلویزیون ، بسته ها ، خدمات کپی ، روزنامه ها و مجلات و عکاسی گرافیکی کار می کنند. مشاغل مرتبط با عکاسی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد و به دلیل تنوع و انعطاف پذیری عکاسی دیجیتال ، احترام بیشتری به این حرفه داده می شود. برخی از روش های عکاسی غیر از تجارت ، روزنامه نگاری ، هنرهای گرافیکی ، تبلیغات ، مشاغل DTP ، انتشارات و ایجاد فیلم های سینمایی است.

برو خودت را یک نوشیدنی گرم درست کن و خیلی فکر کن از کجا شروع کنی ، یعنی اگر قبلاً کار را شروع نکرده ای.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا