دنیای وب

راه سریع برای بازاریابی آنلاین

برای من ، من اغلب بازاریابی اینترنتی را به عنوان بزرگراه با فروشگاه های بسیاری فکر می کنم که از ماشین من نمایش دهند. ماشین من کامپیوتر است که می توانم آن را پیدا کنم. داشتن رایانه مک مانند رانندگی با فراری است تا زمانی که هفتگی آن را نگه دارم. وقتی از بزرگراه عبور می کنم ، می توانم بسیاری از فروشگاه های اتومبیل خود را ببینم ، اما به راهنمایی نیاز دارم. بنابراین من در این مکان عظیم به نام گوگل متوقف می شوم ، مقصدی را که جستجو می کنم بنویسید و اطلاعات و اطلاعات مربوط به بالای سفارش خود را دریافت می کنم. قبل از فهمیدن من در آنجا هستم روی فراری و من دوباره کلیک کنید.

وای ، عالی است ، با خودم فکر می کنم ، در بزرگراه گوگل هستم ، بنابراین من و فراری من می توانیم سفری داشته باشیم و در صورت انتخاب به میلیون ها مقصد برویم. کنجکاوی من با من بهتر می شود و تصمیم می گیرم بیشتر کشف کنم. من خودم دوباره به این فکر می کنم که چگونه می توانم در بزرگراه گوگل صاحب شغل شوم و آنچه در بخش اصلی انجام می شود – (صفحه اول). درک کنید که اگر مشاغل شما در بزرگراه بازاریابی اینترنتی قرار داشته باشد ، باید در نزدیکی آن باشد.

بزرگراه بازاریابی آنلاین مملو از میلیون ها نفر (مردم) در اتومبیل در جستجوی محصول یا خدمات است ، و من نمی خواهم شغلی 200 مایل از بزرگراه داشته باشم ، این بدان معناست که از میدان خارج می شوید یا عمدتا در ده قسمت اول گوگل نیست. آرایش برای لحظه ای تصور کنید که اینترنت وجود ندارد و ماشین شما تنها وسیله حمل و نقل شماست. مقصد امروز شما پیدا کردن شغل برای زندگی مناسب است. خوب ، فکر می کنم شما به آنجا بروید که تجارت در آن قرار دارد ، بنابراین به صفحات زرد نگاه کنید و یک منطقه تجاری پر از فرصت را پیدا کنید.

بنابراین ، از بزرگراه پایین بروید و در قسمت خروجی منطقه تجاری پایین بروید و در بزرگراه کوچکتر به نام بزرگراه در منطقه تجاری پیدا کنید. شما فوراً در میزان مشاغل انتخاب شده غوطه ور می شوید و اولین علامت خود را می بینید که می گوید درآمد کل مشاغل برای زندگی است. به نظر من خوب است و آن را بررسی می کنم. ارائه آنها بسیار عالی است و کارکنان فروش بسیار خوب هستند بنابراین تصمیم گرفتم این تجارت را امتحان کنم. اکثر افرادی که در اینترنت جستجو می کنند دقیقاً همان کاری را که من نشان داده ام انجام می دهند.

اهداف اول ما جایی است که ما همچنین به فرصتهای زیادی نگاه می کنیم و سپس تصمیم می گیریم. نام تجاری Great درآمد for Business Business دقیقاً مانند شماره 1 در موتورهای جستجوگر Google است. وب سایت شما تجارت شماست ، و خط زندگی شما موفقیت و خوشبختی است ، بنابراین اجازه ندهید که تجارت خود را با بازاریابی سریع آنلاین از بین ببرید. هیچ کس نخواهد دانست که شما حتی اگر بزرگترین فرصت را در جهان داشته باشید وجود دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا