دنیای وب

راه های ایجاد درآمد منفعل از وب سایت آمازون: راهنمای مبتدیان

Amazon.com یکی از بهترین وب سایت های وابسته برای مدیران وب است. در عین حال ، این بازار غول پیکر آنلاین یک بستر عالی برای افراد و شرکت هایی است که به دنبال فروش محصولات خود هستند. اگر می دانید چگونه کارها را به نتیجه برسانید ، یک وب سایت می تواند یک منبع قدرتمند درآمد منفعل باشد. حتی یک مبتدی نیز می تواند سایت آمازون خود را راه اندازی کند و از این طریق درآمد منفعلانه مناسبی کسب کند. بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید وب سایت خود را راه اندازی کنید و از طریق یک وب سایت وابسته که محصولات آمازون را تبلیغ می کند سریع درآمد کسب کنید.

راه های ایجاد درآمد منفعل از وب سایت آمازون: توضیح ساده مراحل

در اینجا ، شما تمام مراحل اساسی را خواهید یافت که برای شروع استفاده از Amazon.com به عنوان یک شریک (همچنین به عنوان یک شرکت وابسته شناخته می شود) باید دقیقاً آنها را دنبال کنید. این مراحل به شما امکان می دهد بستری با پتانسیل درآمدزایی ایجاد کنید.

شماره 1 وب سایت خود را ایجاد کنید:

قبل از هر کاری به مکانی برای تبلیغ محصولات نیاز دارید. شما می توانید به راحتی یک وبلاگ وردپرس ایجاد کنید و با یک نام دامنه و مارک خوب شروع کنید. در ابتدا نیازی به ایجاد یک وب سایت اختصاصی ندارید. یک الگوی تبدیل زیبا به خوبی کار خواهد کرد. کمی وقت بگذارید ، در مورد گزینه های خود تحقیق کنید. یک نام دامنه خوب دریافت کنید ، هزینه میزبانی را پرداخت کنید و وب سایت خود را تنظیم کنید – ساده!

شماره 2 محصول مناسب را برای تبلیغ پیدا کنید

Amazon.com بدون شک یکی از بزرگترین خرده فروشان در اینترنت است. آنها طیف گسترده ای از محصولات از صنایع مختلف را دارند. به عنوان یک مبتدی گم شدن در هزاران محصول بسیار آسان است. این موضوع را هنگام تحقیق در مورد تو رفتگی در دیوار پیدا کنید. در این مرحله ، شما باید مارک و منبع مناسب را انتخاب کنید تا نرخ تبدیل بهتر را بدست آورید.

شماره 3 موتورهای جستجوی خود را بهینه کنید و چند استراتژی پیام رسانی فوری را در پیش بگیرید

اکنون زمان جذب بازدیدکنندگان به وب سایت شما و تبدیل آنها به فروش است. شما باید با SEO اصلی در صفحه شروع کنید و اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو آن را خزنده می کنند. هنگامی که وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود ، می توانید میزان بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید و شروع خوبی برای پروژه بازاریابی شرکت وابسته خود داشته باشید.

شماره 4 وب سایت خود را به روز نگه دارید

بیشتر بازاریاب های وابسته این قسمت را نادیده می گیرند. آنها این پروژه را به عنوان یک سیستم کاملاً خودکار در نظر می گیرند. اما این به عنوان یک استراتژی بلند مدت جواب نمی دهد. شما باید وب سایت خود را به روز کنید و ورود و بررسی جدید مشتریان را اضافه کنید تا وب سایت خود را مفید و تازه نگه دارید. این همچنین به شما کمک می کند از موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo! پاسخ بهتری دریافت کنید.

در ابتدا ممکن است نتوان از طریق وب سایتی که پیوندی به آمازون دارد درآمد زیادی بدست آورد. با این وجود ، هنوز هم می توانید برای تأمین هزینه های خود و نگهداری سایت ، مقداری پول نقد مناسب بدست آورید. شما می توانید به چندین سایت تخصصی فکر کنید و پول نقد مناسب برای مدارس ابتدایی تولید کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا