دنیای وب

راه های رایگان برای کسب درآمد آنلاین

اینترنت پر از امکانات است. برای برقراری ارتباط با دوستان ، یادگیری چیزهای جدید و حتی کسب درآمد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک لپ تاپ ، تلفن ، اتصال به اینترنت و دانش لازم برای شروع درآمد است.

دو روش متمایز برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد. اولین کار با یک تجارت فعال است ، جایی که شما برای انجام یا فروش کارها دستمزد دریافت می کنید و دیگری منفی است ، زیرا یک سرویس درآمدزا یک بار ایجاد می کنید بدون اینکه مجبور به انجام کار دیگری باشید.

اقدامات منفی اکنون همه عصبانیت است ، اما هر دو روش جوانب مثبت و منفی متفاوتی دارند.

ترکیبی از هر دو نوع بهترین خواهد بود.

اول از همه ، شما باید مخاطب را جذب کنید. مردم باید ببینند که شما چیزی را می فروشید قبل از اینکه بتوانند آن را خریداری کنند.

ساده ترین راه برای جذب مخاطب ، رفتن به جایی است که واقعاً در آنجا هستند. سریعترین راه برای شروع آنلاین درآمد ، فروش یک سرویس است.

UpWork و Fiverr به شما امکان می دهند تا خدماتی مانند ایجاد یک آرم بفروشید و در واقع مخاطبی را برای خود جذب کنید.

شروع کار در Fiverr بهترین است. اما باید در یک بازار شلوغ توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

مشخصات خود را به روشی حرفه ای و دوستانه آماده کنید. مردم وقتی می توانند چهره ای را که با یک پروفایل مشاهده می شود بیشتر ببینند.

توضیحات خود را به آنچه می توانید برای افراد انجام دهید متمرکز کنید و چرا باید در این کار به شما اعتماد کنند کارهای قبلی را که به عنوان بخشی از نمونه کارها انجام داده اید اضافه کنید.

برای جلب توجه بیشتر ، یک ویدیو اضافه کنید.

راه اندازی می تواند یک روند طولانی باشد اما در پایان ارزش آن را دارد. همه چیز در مورد ایجاد یک تصور خوب خوب است.

تقریباً در مورد Fiverr می توانید از نوشتن مقاله ، ایجاد بک لینک ، ایجاد آرم یا حتی بیان کار استفاده کنید. هنگامی که با Fiverr راحت هستید ، با قراردادهای کوچک ، می توانید قراردادهای بزرگتری را در UpWork دریافت کنید.

با استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی می توان یک منبع درآمد منفعل ایجاد کرد.

در ابتدا کارهای سخت زیادی انجام می شود ، اما ارزشش را دارد.

موضوعی را انتخاب کنید که حساب رسانه شما در آن پوشانده شود ، تصاویر و مطالب زیبایی را برای آن با Canva ایجاد کنید ، حتما از هشتگ های مناسب با Hastagify استفاده کنید ، هر روز دو تا سه بار پست کنید و با مخاطبان خود در تعامل باشید.

هنگامی که مخاطب دارید ، از لینک های وابسته برای تبلیغ محصولات و کسب کمیسیون استفاده کنید.

راه دیگر برای کسب درآمد بازاریابی ویدیویی است. با دوربین تلفن یا لپ تاپ خود ، می توانید درست مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی ، محتوا را در یک موضوع خاص ایجاد کنید. ویدیوهای خود را به طور مداوم در YouTube ، حدود 2 یا 3 بار در هفته بارگذاری کنید و این کار را ادامه دهید. مخاطبان شما رشد خواهند کرد و می توانید از لینک های وابسته برای کسب درآمد استفاده کنید.

من وبلاگ نویسی را اینجا ذکر نکرده ام زیرا رایگان نیست. اما برای حفظ کلیه مطالب خود به یک وبلاگ نیاز دارید. حساب های رایگان می توانند بسته شوند و تمام تلاش سخت شما از بین می رود.

با استفاده از این راهکارها ، هم اکنون می توانید شروع به درآمدزایی آنلاین کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا