دنیای وب

راه های موثر برای تجارت آنلاین!

ممکن است این سeringال برای شما پیش آمده باشد که با شکست این همه شکست dot com ، آیا هنوز هم می توان به فکر یک پروژه آنلاین بود؟ حقیقت این است: در حالی که فراز و نشیب های گیج کننده بسیاری از شرکت های اینترنتی بیش از حد اعلام شده است ، فروش آنلاین همچنان هر ساله 20-25٪ افزایش می یابد. حتی رکود اقتصادی در سالهای اخیر نیز نتوانسته مانع این رشد شود.

این را در نظر بگیرید:

طبق مطالعه سالانه روند اینترنت توسط شرکت تحقیقاتی بازاریابی Ipsos ، نزدیک به دو سوم کاربران اینترنت در ایالات متحده اکنون یک محصول یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کرده اند. این فقط از 36 درصد پاسخ دهندگان در سال 2000 افزایش قابل توجهی دارد. مطالعات نشان می دهد بیش از 35.5 میلیون کاربر اینترنت در ایالات متحده در هفته منتهی به 3 نوامبر 2002 به فروشگاه های وب سفرهای خریدی داشته اند که تقریباً 14 میلیون نفر بیشتر از مدت مشابه است. زمانی تقریباً در سال 2001.

در حالی که هیاهوی تبلیغات درباره اقتصاد جدید به پایان رسیده است ، یک چیز مطمئناً این است که اینترنت انقلابی در نحوه تجارت ما ایجاد کرده و خود را به عنوان یکی از بزرگترین و منحصر به فردترین کانالهای فروش قرار داده است. سرانجام ، بسیاری از شرکت ها شروع به درک این نکته می کنند که اگر آنها در ادغام اینترنت در مدل کسب و کار خود کند عمل کنند ، موجودیت آنها در معرض خطر است.

اما این س stillال هنوز باقی است – آیا راهی م effectiveثر برای تجارت آنلاین وجود دارد؟

در زیر برخی از اجزای مهم هر پروژه آنلاین را شرح داده ام. اگرچه ممکن است اینها تنها م vitalلفه های حیاتی یک کسب و کار تحت وب نباشند ، اما درک صحیح آنها شانس شما را برای انجام کار بصورت آنلاین بصورت م greatlyثر بهبود می بخشد.

برنامه عملیاتی

برنامه های تجاری مانند نقشه راه ها. تصور کنید ، در آخر در یک شهر ناآشنا قرار می گیرید و باید آدرس بدون نقشه را پیدا کنید! چه احساسی خواهید داشت؟ مطمئناً بهتر است از نقشه منطقه استفاده کنید! طرح تجاری نیز همین است. اگرچه ممکن است بسیاری از پروژه های موفق بدون بهره مندی از یک برنامه تجاری رسمی آغاز شده باشند ، اما یک طرح تجاری خوب شانس موفقیت شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند از بسیاری از اشتباهات جلوگیری کنید.

مطالعه اخیر AT&T در مورد کارآفرینان موفق نشان داده است که شرکت ها در صورت داشتن برنامه تجاری مکتوب ، موفقیت بیشتری نسبت به برنامه ای که ندارند ، دارند. با یک برنامه تجاری مکتوب ، شما تصویر بهتری از پروژه برنامه ریزی شده خود می گیرید. بنابراین ، قبل از اینکه پروژه خود را بصورت آنلاین شروع کنید ، کمی وقت بگذارید و آنچه را قصد دارید انجام دهید بنویسید.

محصول یا خدمات

اگر شما یک شرکت تولید آجر و ملات هستید که فقط سعی در افزایش فروش محصولات یا خدمات خود در اینترنت دارید ، کار شما راحت تر است! لازم نیست حداقل به آنچه می فروشید فکر کنید. اما ، یک کارآفرین که تصمیم به شروع یک کار جدید گرفت چه چیزی باید آن را در اینترنت بفروشد؟

در واقع ، شما تقریباً می توانید هر محصول یا خدماتی را به صورت آنلاین بفروشید. می توانید بگویید: “یک لحظه صبر کنید ، نمی توانید اجناس بسیار گران قیمت را از طریق شبکه بفروشید ، درست است؟” خطا انتظار می رود که تا سال 2004 صنعت خودرو و قطعات تنها 274 میلیارد دلار درآمد از تجارت اینترنتی داشته باشد. حوادثی وجود دارد که مصرف کنندگان هواپیماهای شرکتی را از طریق اینترنت خریداری می کنند!

اگر در راه اندازی مشاغل آنلاین جدی هستید ، یافتن محصول یا خدماتی که برای شما مفید باشد بسیار دشوار نخواهد بود.

محصولات دانش بنیان مانند کتاب های الکترونیکی ، گزارش های مربوط به نحوه اطلاع رسانی ، یافتن اطلاعات دشوار و داده ها در اینترنت فروش خوبی دارند.

مواردی که از طریق اینترنت تحویل داده می شوند ، به وفور در اینترنت وجود دارد.

با تشکر از دسترسی جهانی تولید کننده جستجوی اینترنت ، هر کالایی که قصد دارید به کشور خود وارد کنید یا از کشور خود صادر کنید بسیار راحت تر است.

اگر تجربه دارید ، خدمات آنلاین مشابه طراحی وب ، ترتیب سفر و غیره نیز فروش خوبی دارند.

کاربران اینترنت به راحتی انواع مختلف محتوا را بصورت آنلاین پرداخت می کنند. بازار جهانی محتوای آنلاین در سال 2003 به 50 میلیارد دلار می رسد. شما می توانید به آن فکر کنید!

وب سایت / فروشگاه آنلاین

از آنجا که مشتریان تصمیم خود را اتخاذ می کنند ، اینکه آیا تجارت با شما انجام نمی شود یا نه براساس آنچه آنها در سایت شما می بینند ، داشتن یک وب سایت حرفه ای با محتوای مناسب بسیار مهم است.

شما می توانید از طریق طیف وسیعی از گزینه ها وب سایت خود را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. با شروع یک وب سایت کاملا رایگان ، می توانید هزاران دلار برای یک سایت تجارت الکترونیک مناسب خریداری کنید. این انتخاب تو است!

چندین درگاه با کیفیت وجود دارد که به شما امکان می دهد محصولات و خدمات را در یک صفحه وب به صورت رایگان ارائه دهید. بسیاری از درگاه های تجاری به درگاه های تجاری این نوع خدمات را ارائه می دهند. با این حال ، برای انجام معاملات در زمان واقعی ، همچنان به فروشگاه های اینترنتی تجارت الکترونیک نیاز خواهید داشت.

اگر در طراحی مهارت ندارید یا نمی خواهید برای فروشگاه آنلاین خود هزینه زیادی بکنید ، باید فروشگاه های تجارت الکترونیک را از طریق وب سایت هایی مانند یاهو ، بیگستپ و غیره تهیه کنید.

با پرداخت هزینه ماهانه اندک ، می توانید امکانات لازم برای راه اندازی یک ویترین فروشگاه آنلاین کامل و ساخت آن را خود از قالب های آسان برای استفاده بدست آورید.

اگر این نوع خدمات را انتخاب کردید ، مقایسه کنید و ببینید چه کسی با کمترین قیمت بیشترین ویژگی را دارد. برخی از درگاه های تجارت به کسب و کار به همراه فروشگاه وب تجارت الکترونیکی ویژگی های لازم را برای انجام بسیاری از قسمتهای مهم فرآیند خرید و فروش آنلاین در اختیار شما قرار می دهند.

چرخ دستی های خرید

به بخش یکپارچه سایت های تجارت الکترونیکی ، که به شما امکان می دهد سفارشات محصولات چندین محصول یا خدمات را بپذیرید ، سبد خرید گفته می شود.

اصطلاح “سبد خرید” از اصطلاحات خرید در دنیای واقعی گرفته شده است تا به کاربران در درک اقدامات موجود کمک کند. دقیقاً مانند سوپرمارکت ، کاربر می تواند قبل از پرداخت و پرداخت ، کالاهایی را به سبد خرید اضافه کند ، کالاهایی را از سبد خرید خارج کند یا مقدار کالا را طبق نیاز خود تنظیم کند.

هنگام جستجوی سبدهای خرید برای فروشگاه تجارت الکترونیکی خود ، باید جنبه های زیر را در مورد یک سبد خرید قدرتمند و کاربردی در نظر بگیرید:

دسترسی به سبد خرید باید کاملاً مشخص باشد. باید چندین نقطه ورود به داخل خودرو وجود داشته باشد.

افزودن ، حذف و تنظیم مقدار ویژگی های محصول باید در صفحه سبد خرید برجسته باشد.

نام مورد باید حاوی پیوندی به توضیحات محصول باشد.

باید راهی برای ذخیره اقلام برای خریدهای بعدی وجود داشته باشد.

هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه ها باید قبل از شروع روند خروج کالا به وضوح بیان شود.

فرم های درخواست باید ساده و واضح باشد.

تمام گزینه های پرداخت باید به وضوح توضیح داده شوند.

مراحل سفارش باید از طریق یک سرور امن انجام شود. وقتی URL مرورگر شما می گوید “https:” شما می دانید که در یک سرور امن هستید. s در انتهای http “امن” است.

حساب تجارت

90 درصد از کل خرده فروشی های آنلاین از طریق معاملات کارت اعتباری انجام می شود. طبق آمار صنعت ، میانگین فروش کارت اعتباری 40 دلار در مقابل فقط 9 دلار برای فروش نقدی متوسط ​​است. برای ارائه گزینه پرداخت کارت اعتباری به مشتریان خود به صورت آنلاین ، باید یک حساب تجاری ایجاد کنید – یک حساب بانکی مجاز که توسط شرکت شما برای دریافت درآمد خریدهای کارت اعتباری راه اندازی شده است.

حتی اگر قبلاً کارتهای اعتباری را برای معاملات آفلاین خود قبول می کنید ، ممکن است کافی نباشد. اگرچه می توانید اقدامات احتیاطی زیادی برای کاهش تقلب در کارتهای اعتباری آنلاین انجام دهید ، اما شرکتهای کارت اعتباری هنوز معاملات اینترنتی را بیشتر از معاملات آفلاین ریسک می دانند. به همین دلیل یافتن ارائه دهنده حساب تجاری مناسب ممکن است کمی پیچیده تر از آنچه فکر می کنید باشد. اگر تجارت شما در خارج از ایالات متحده واقع شود ، مسائل پیچیده تر می شوند.

بسیاری از ارائه دهندگان حساب های بازرگان واسطه ای در اینترنت وجود دارند. قبل از ثبت نام در هرکدام از آنها خریدهای مقایسه ای انجام دهید زیرا شرایط ارائه شده بسیار متفاوت است.

اگرچه داشتن یک حساب بازرگان قطعاً خوب است اما به این معنی نیست که شما نمی توانید محصولات یا خدمات را بدون داشتن حساب بفروشید! بسیاری از گزینه های پرداخت دیگر در اینترنت موجود است. مشهورترین آنها پی پال ، طلای الکترونیکی ، شمش الکترونیکی و غیره است.

اگر می خواهید تجارت آنلاین موثری انجام دهید ، به یاد داشته باشید که ارزش های باستانی هنوز اهمیت دارند. برنامه ریزی مناسب ، خدمات بدون سازش به مشتری ، صداقت ، سخت کوشی و پشتکار در نهایت باعث موفقیت در کسب و کار شما خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا