دنیای وب

راه های کسب درآمد آنلاین با استفاده از uTest

آزمایش برنامه ها و وب سایت ها یک فرآیند مهم در فرایند توسعه است. بدون ارزیابی و ارزیابی صحیح ، می توان بسیاری از خطاهای پنهان را از نقطه نظر روشن به وجود آورد. برای رد این احتمال ، بسیاری از توسعه دهندگان از سایت های تست قابلیت استفاده آنلاین استفاده می کنند. این سایتها برای بروز هرگونه مشکل ، خطا ، تأخیر و اطلاع رسانی به برنامه نویسان ، برنامه ها و وب سایت ها را اسکن می کنند و به آنها امکان می دهند بر روی این نظرات بنا کنند. یکی از نام های برجسته در بین این سایت ها uTest است که خدمات تست را برای برنامه های تلفن همراه ، سایت های تلفن همراه و وب سایت ها ارائه می دهد. آیا می دانید که می توانید از این وب سایت ها به عنوان یک پلت فرم آنلاین برای درآمدزایی نیز استفاده کنید؟ بله ، روشهای آسان بسیاری برای کسب درآمد در اینترنت و ثبت نام به عنوان آزمایشگاهی وجود دارد که شاید ساده تر باشد. در اینجا نیمی از آنچه uTest در اختیار شما قرار می دهد نحوه استفاده از این سایت به عنوان راهی برای کسب درآمد آنلاین را توضیح می دهد.

uTest چیست؟

این سایت وب سایت و خدمات تست برنامه را به توسعه دهندگان ارائه می دهد تا در اسرع وقت بتوانند هر مشکلی را کشف و برطرف کنند. آنها عمدتا تسترهایی را استخدام می کنند که برنامه و وب سایت شما را طی کنند و بازخورد خود را به شما ارائه دهند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که سایت خود را برای بررسی یا آزمایش خطاها متناسب با نیاز خود ارسال کنید. آزمایش کنندگان در این سایت سپس هرگونه خطا و مشکلی را جستجو کرده و بازخورد خود را بر این اساس ارسال می کنند. علاوه بر این ، سایت دارای یک وبلاگ و فروم جداگانه است که می توانید اطلاعات ارزشمندی در مورد ایجاد و مدیریت وب سایت جستجو کنید. این چیزی است که uTest در مورد آن است؛ کیفیت کار در یک لحظه.

چگونه می توان از uTest درآمد کسب کرد؟

تست قابلیت استفاده یکی از راههای آسان برای درآمدزایی در اینترنت است. در uTest از شما خواسته می شود تا ثبت نام کنید ، از شما خواسته می شود یک پروفایل گسترش یافته ایجاد کنید. پس از اتمام این کار ، شما باید در یک آزمون شروع به نام تست Sandbox که به شما دعوت می شود شرکت کنید. این به عنوان یک نمونه نمونه عمل می کند که به شما امکان می دهد برای قضاوت در مورد مهارت های uTest و uTest خود قضاوت کنید این آزمون نمونه پرداخت نمی شود و برای پروژه های آینده ضروری است. اگر تست رنگ پرواز را پشت سر بگذارید ، به احتمال زیاد شما با یک پروفایل قوی به پایان می رسید و پروژه های بسیاری را به خود جلب خواهید کرد. از طرف دیگر ، می توانید به هیئت مدیره پروژه مراجعه کنید تا صلاحیت خود را برای هر پروژه بررسی کنید.

راه دیگر برای برجسته شدن و احتمالاً دریافت اعلامیه های آزمون بیشتر ، تکمیل آزمون uTest 101 است .این آزمون 110 سؤال درباره نظرات و فن آوری های مختلف که همه در راهنمای Paid Fundamentals نوشته شده است ، می پرسد. نمره 100 یا بالاتر شما را به تیم uTest ترجیح می دهد ، این بدان معناست که احتمالاً بیشتر از حد متوسط ​​پروژه دریافت خواهید کرد. در اصل ، آزمایش کنندگان با توجه به کیفیت کار ارائه شده و میزان فعالیت آنها در سایت رتبه بندی می شوند. بر این اساس ، به هر نشان آزمایشی داده می شود. با توجه به سطح مهارت خود می توانید نشان های دارای امتیاز و نصب در برنز ، نقره و طلا را کسب کنید. موارد آزمون معمولاً شامل مجموعه مراحل است که می توانید برای تکمیل برنامه دنبال کنید. هر تست یک مقدار از پیش نقل قول شده دارد که قبلاً نقل قول شده است ، در صورت موافقت می توانید بر روی تست کلیک کرده و ادامه دهید. برخی از آزمایشات مستلزم حذف خطا هستند. این می تواند مشکل باشد ، زیرا شما فقط می توانید آن دسته از اشتباهاتی را که دیگران انتخاب نکرده اید انتخاب کنید و این موضوع را به یک رقابت تبدیل کنید. پس از انجام این کار ، می توانید بازخورد خود را ارسال کرده و تجربه ارزشمند خود را به توسعه دهندگان ارائه دهید. شما برای بررسی خود مبلغی را دریافت خواهید کرد ، این چیزی است که uTest در مورد آن است.

درآمد متوسط ​​ماهانه

این سایت یکی از راه های آسان برای کسب درآمد در اینترنت است اما هنوز هم به تلاش و زمان زیادی نیاز دارد. معمولاً اگر با فداکاری کار می کنید و مهارت های بالایی در آزمون دارید ، می توانید درآمد خود را به حدود 200 دلار تا 500 دلار افزایش دهید. با این وجود ، همه اینها به تعداد پروژه های شما ، مهارت ها و شانس شما بستگی دارد. بسیاری از افراد این کار را به اندازه کافی فوق العاده انجام می دهند تا ماهانه 1000 دلار درآمد کسب کنند. پرداخت هر 15 روز انجام می شود و سایت پول را به حساب PayPal شما منتقل می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا