دنیای وب

رایان دس و سیستم حمل و نقل عمده فروشی پس از راه اندازی

سیستم ترافیک انبوه رایان دس در ابتدا مقادیر مفیدی را در عین ساختن حرکت در کل پیش نمایش ارائه می داد. رایان این کمپین را با روشی مشابه سایر پرتاب های موفقیت آمیز مانند محصولات راه اندازی فرمول 2 توسط جف واکر و کنترل گروهی توسط فرانک کرن برگزار کرد.

اول ، یک فیلم اطلاعاتی وجود داشت ، و بعد از آن یک فرم اشتراک. دوم ، فرم اشتراک مشترکان بلافاصله به یک پست وبلاگ رفت و در آنجا بارگیری اولین گزارش PDF را که شامل اطلاعات با ارزش تر است ، بارگیری کرد.

بعداً در آن شب ، بسیاری از مشترکان نظر خود را در مورد پست وبلاگ که در آن PDF یافت شد ، اعلام کردند و خاطرنشان کردند که اطلاعات موجود در این گزارش رایگان بسیار مفید است. در این زمان ، مردم هیچ تصوری برای رسیدن به آینده نداشتند. این “گفتگو” بین مشترکان و رایان یک حرکت تدریجی برای سری های بعدی ایمیل ایجاد کرد.

پس از اولین گزارش PDF ، مشترکان نتوانستند منتظر اطلاعات بیشتر از رایان باشند. رایان سپس با گزارش PDF دیگری که حاوی اطلاعات خوبی است ، در صورت عدم بهتر از گزارش اول ، به مشترکان رساند. چند روز بعد ، سوم شد.

به جای ارسال گزارش و پایان دادن به مبارزات انتخاباتی ، رایان هوشمندانه به تسهیل استفاده از دینامیک های متعدد برای ایجاد حرکت بیشتر ادامه داد.

قبل از پرتاب ، فیلم … (ویروسی) وجود داشت

کمپین ایمیل (تأثیر بلند مدت)

وبلاگ (گفتگوی مداوم)

PDF (مدت انقضا دیسک سخت تر)

بعد از اینکه مشترکان این شرکت دوباره با این محتوا رایگان و مفید “ضربه خوردند” ، آنها شروع به فکر كردند “اگر” چیزهای رایگان “آن خوب باشد ، چگونه” محصول پرداخت شده “می تواند بهترین نتیجه را کسب كند؟

در این زمان ، رایان آماده بود تا سیستم ترافیک فله را از بین ببرد ، و بله او با موفقیت بسیار خوبی به آن دست یافت. دوره مشق شب “2000 دلار پاپ” ، اما همچنان مانند کاغذ توالت در بحران نفت 1973 فروخته می شود.

پیش از رونمایی ، اعلام شد که این محصول فقط به بسیاری از افراد عرضه می شود و “پاداش انتقال سریع” نیز وجود خواهد داشت. این تاکتیک ها به محض وقوع این رویداد ، کمبود را نیز به وجود می آورد.

عرضه این محصول مانند مورد با سیستم ترافیک فله ریان دی منجر به فروش هزاران دلار شد ، اما به خاطر داشته باشید که سود باید بین شرکای سرمایه گذاری مشترک تقسیم شود که به نمایندگی از رایان در لیست خود قرار گرفته اند.

سود واقعی که ریان از این نوع راه اندازی به دست می آورد تعداد اضافی مشترکان و خریداران است. از میان این مشترکین جدید ، وی همچنان سود خود را پس می دهد.

علاوه بر این ، اگر رایان با آموزش مشترکان در مورد مزایایی که به بازار می دهد ، به ارزش افزوده خود ادامه دهد ، آنها خواهند فهمید که رایان دیس به عنوان یک بازاریاب موفق اینترنتی چه کاری انجام می دهد ، و این دلیل را برای تمایز هویت خود از همه دیگران که ترویج محصولاتی مانند سیستم ترافیک عمده فروشی انجام می دهند ، می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا