دنیای وب

رسانه های خبری در برابر رسانه های اینترنتی

روزنامه های ملی و محلی در سراسر جهان با شدیدترین بازسازی در تاریخ روبرو هستند. با مهاجرت تبلیغات به سمت تبلیغات آنلاین ، نتایج در حال سقوط است. بر اساس این صدها روزنامه نگار دفاتر خود را خالی کردند. کاهش تیراژ و هزینه های بالاتر تولید باعث بدتر شدن اوضاع می شود در حالی که تعداد بیشتری از خوانندگان با خواندن آنلاین روزنامه های مورد علاقه خود در وقت و هزینه صرفه جویی می کنند.

امروزه مطالب خبری بسیار کمی توسط خبرنگاران جمع آوری می شود. بیشتر آنچه می خوانیم بارگیری رایگان گزارش دادگاه و مقامات محلی است. بسیاری از تبلیغات سرمقاله و بررسی محصولات. چرا وقتی می توانید یک تبلیغ دهنده را مسئول بدانید ، به یک روزنامه نگار پرداخت می کنید؟ روزنامه نگاران شهروند تهدید دیگری برای روزنامه نگاری سنتی است. فریلنسرهایی که خدمات خود را در ازای فرصت جمع آوری سرنخ ارائه می دهند.

تعداد کمی در برتری روزنامه ها در اینترنت در مقایسه با نسخه های چاپی شک می کنند. نسخه الکترونیکی روزنامه متوسط ​​روزانه حاوی اطلاعات و تبلیغات زیادی است. اگر می خواهید چاپ کنید ، یک کارگر ساختمانی نمی تواند امیدوار باشد که آن را با یک چرخ دستی حمل کند. این اینترنت نیست که زندگی حرفه ای روزنامه نگاران را تهدید می کند. این ماهیت تغییر است. آنها همچنین سازگاری را یاد می گیرند.

انقلاب اخبار اینترنتی

سازمان های خبری هنوز سودآور هستند ، اما صاحبان آنها نوشته های روی دیوار را دیده اند. همانطور که خرده فروشان خیابان High Street به سمت خرید آنلاین می روند ، صنعت روزنامه می داند که فروشندگان خیابانی و فروشندگان روزنامه های توزیع کننده ، با حمایت سود آنلاین ، ماشین های تحریر را به طرز مرموزی دنبال می کنند. معضل پیش روی صنعت با شارژ مرورگرهایی که به نسخه های آنلاین آنها دسترسی دارند ، بهترین راه سودآوری است.

هزینه های چاپ و توزیع اخبار را مختل می کند. هزینه های کپی آنلاین نسبتاً کم است. در فضای روزنامه مشکلی به صورت آنلاین وجود ندارد ، مهلت های قانونی مشکلی ندارند. این خبر تقریباً آنی است و 24/7 منتشر می شود. با این وجود ، در یک بازار رقابتی و مبتنی بر کلیک ، رسانه های خبری آنلاین به طور فزاینده ای به روزنامه نگاران ، روزنامه نگاران ، ستون نویس ها و تحلیل گران رویدادها اعتماد می کنند.

روپرت مرداک

اگر هزینه ای دریافت شود ، این ترفند برای جلوگیری از مهاجرت خوانندگان هر روزنامه به نسخه های آنلاین رایگان است. بحث در زیر رادار در حال حاضر در جریان است. در راس این دستورالعمل تلاش برای کشف عملی ترین روش برای جلب خوانندگان برای پرداخت هزینه محتوای صفحه رایانه خود بدون از دست دادن آنها است. روپرت مرداک ، مغول اخبار ، قبلاً برای دسترسی به پایین ترین سطح روزنامه وال استریت ژورنال هزینه اشتراک را پرداخت کرده است. وی می گوید: “مردم اخبار را به صورت رایگان در وب می خوانند.” این باید تغییر کند. “

به تازگی اعلام شده است که میلیاردر موفق به کسب حق امتیاز از گوگل برای محدود کردن دسترسی به گزارش های خبری رایگان شده است. قبل از نصب اسب بستن درب استابل گفته می شود. تام کرلی ، رئیس آسوشیتدپرس موافقت می کند که “خوانندگان و بینندگان مجبور به پرداخت هزینه بیشتری هستند.” دیگران استدلال می کنند که بینندگان به سادگی هزینه ای پرداخت نخواهند کرد. واقعیت این است ، هیچ کس نمی داند که کسی قبلاً آنجا نبوده است.

روزنامه نگار اسپانیایی راه را نشان می دهد

یکی از رسانه های آنلاین که به آن امیدوار هستید ، آرکادی اسپادا ، روزنامه نگار کاتالان است. وی مطمئن است که روزنامه نگاری چاپی آینده ای ندارد. با اشتراک سالانه 50 یورو به واقعیت دسترسی آنلاین می یابد. اسپادا با صراحت قابل توجهی می گوید: “کار یک روزنامه نگار رایگان نیست ؛ هیچ چیز در زندگی آزاد نیست. ما باید کار را دوباره اختراع کنیم.”

طبق یک نظرسنجی ، 60 درصد صاحبان روزنامه ها در حال بررسی روش هایی هستند که برای دسترسی به اینترنت هزینه ای پرداخت کنند. یک چهارم آنها آماده پیشگویی هستند. کسانی که اخبار و اطلاعات روزانه خود را از روزنامه ها در اینترنت جمع می کنند ، اکنون 30 درصد هستند.

مطبوعات را داغ کنید

در میان بیش از 20 میلیون کاربر UK Times و Sunday Times ، 500000 کاربر اکنون به نسخه خود در اینترنت اعتماد می کنند و شکاف بیشتر کاهش می یابد. در حال حاضر برنامه هایی برای پرداخت هزینه برای امتیاز مطالعه آنلاین نسخه های Times در نظر گرفته شده است. روزنامه نگار مستقل سندی کالینز مشکلی نمی بیند یا از شغل خود می ترسد. “برخی از بهترین داستان های من توسط روزنامه های چاپی آبی بوده است ، زیرا با فضای محدود تبلیغ کننده سلطان است. انتشار آنلاین هیچ مشکلی نیست. همه برنده هستند.”

وی اضافه می کند ، “هزینه های صاحبان روزنامه کاهش می یابد و خوانندگان آنها به مخاطبان بالقوه جهانی می رسند. من به عنوان یک روزنامه نگار ، مطالب خود را به صورت آنلاین برای سردبیران می فرستم ، می دانم که اگر منتشر نمی شد ، این مسئله در فضا مسئله ای نخواهد بود. این باید کیفیت اخبار را بهبود بخشد و همچنین فرصت های نویسندگان را بهبود بخشد. “

کالینز می گوید صاحب روزنامه آنلاین او اشتهای سیری ناپذیری برای سرعت ، کیفیت و اصالت دارد. “او می خواهد اخبار فوری را دریافت كند ، نه هفته آینده یا ماه آینده. آنچه را كه صبح ها مخاطبان می خوانند بعد از ساعت ها تولید می كند. شما نمی توانید خیلی جدیدتر دریافت كنید. گزارش اخیر من 7000 خواننده داشت در عرض چند ساعت از بلاتكلیف آن.” نسخه کاغذی راه ماشین تحریر را پیش گرفت. ماشین تحریر! ماشین تحریر چیست؟ ©

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا