[ad_1]
Outback Steakhouse یکی از موفق ترین مفاهیم تاکنون است. چه کسی تصور می کرد که کریس سالیوان و رابرت باشام و بنیانگذار ارشد تیم رئیس جمهور Outback فلسفه بدون قانون درست باشد تا این حد کار کند؟ وقتی در سال 1988 افتتاح شد گوشت گاو غذای مورد علاقه همه نبود. اکنون بیش از 880 منطقه دورافتاده وجود دارد. کریس سالیوان می گوید رستوران های ما تازه ترین غذای ممکن را با استفاده از پنیر پارمسان وارداتی روزانه تازه رنده شده و روغن زیتون بسیار بکر وارد می کنند. گوشت گاو تازه تغذیه شده از غرب میانه بهترین گزینه گوشت گاو موجود است و ما فقط مرغ و ماهی تازه و غیر یخ زده ارائه می دهیم. تقریباً همه چیز روزانه تازه تهیه می شود.
ما دوست داریم منوی خود را به عنوان عطر و طعم کامل توصیف کنیم. در سال 1993 مفهوم Outback به خوبی رشد می کرد به طوری که آنها تصمیم گرفتند به غذاهای ایتالیایی تنوع دهند و 50 درصد سهام Carraba Italian Grill را خریداری کنند. در سال 1995 Outback تنها حق ساخت مفهوم Carraba را خریداری كرد كه شامل شام های گاه به گاه در یك فضای گرم و جشن همراه با انواع غذاهای تازه ساخته شده ایتالیایی است كه به سفارش چین در آشپزخانه نمایش پخته شده است. رشد مداوم همه مفاهیم تا حد زیادی از بیانیه ماموریت Outback ناشی می شود: ما معتقدیم که اگر از مردم خود مراقبت کنیم بنیاد Outback از خود مراقبت خواهد کرد.
ما معتقدیم مردم هدایت می شوند تا بخشی از چیزی باشند كه می توانند به آن افتخار كنند یعنی لذت ارزش دادن به آنها و می توانند خود را بنامند. ما به تقدس فرد و ارزش تنوع و برخورد با مردم با مهربانی احترام و درک ایمان داریم. ما اعتقاد داریم که مراقبت از افراد به صورت جداگانه منجر به درگیری عاطفی آنها در مکان های دور می شود. ما به کار گروهی اعتقاد داریم: داشتن اهداف مشترک و یک هدف مشترک خدمت به یکدیگر و حمایت از آوارگان. ما معتقدیم که مهمترین کار بنیاد این است که شرکا و مدیران بتوانند رستوران های خود را به طور موثر مدیریت کنند و از آوارگان حمایت کنند. هدف ما آماده سازی افراد آواره برای اجرای حكمرانی خوب و زندگی با اصول و عقایدمان است.
این تنظیم منجر به ایجاد یک شرکت رستوران داری می شود که زنده می ماند رشد می کند و ارزش سهامداران را افزایش می دهد. در مناطق دور افتاده پنج اصل برای موفقیت وجود دارد: مهمان نوازی اشتراک کیفیت سرگرمی و شجاعت. مهمان نوازی به معنای دادن به خاطر دادن است نه برای کسب درآمد. با توجه به این ترکیبات جای تعجب نیست که Outback به رشد خود ادامه می دهد و مفاهیم دیگری به دست می آورد. در سال 1999 فلمینگ Prime Steakhouse را خریداری کرد یک مفهوم مدرن استیک مدرن که به عنوان یک جشن مداوم از بهترین غذا و شراب و همراهی دوستان و خانواده طراحی شده است. علاوه بر بهترین گوشت گاو و استیک بیش از 100 شراب را با لیوان به فروش می رساند. در سال 2000 Outback اولین رستوران لی روی سلمان را افتتاح کرد که دارای غذاهای آرام جنوب بود.
سال بعد این شرکت Bonefish Grill را بدست آورد مفهومی بسیار محبوب برای غذاهای دریایی تازه با دکوراسیون شیک و فضای عالی. مثل همیشه Outback با الهام از آهنگ جیمی بافت چندین رستوران Cheeseburger را در Paradise افتتاح کرد. بعدی چیست تو پرسیدی. آشپزخانه چینی پل لی چطور؟ Outback مجموعه ای چشمگیر از مفاهیم عالی رستوران را گردآوری کرده است و همه چیز با رویکرد G’day buddies آغاز شد و یک روز Bonzer برگزار کرد! ” در محل کار.
[ad_2]