دنیای وب

رستوران استیک جای دور افتاده

Outback Steakhouse یکی از موفق ترین مفاهیم تاکنون است. چه کسی تصور می کرد که کریس سالیوان و رابرت باشام و بنیانگذار ارشد تیم رئیس جمهور Outback ، فلسفه “بدون قانون ، درست باشد” تا این حد کار کند؟ وقتی در سال 1988 افتتاح شد ، گوشت گاو غذای مورد علاقه همه نبود. اکنون بیش از 880 منطقه دورافتاده وجود دارد. کریس سالیوان می گوید ، “رستوران های ما تازه ترین غذای ممکن را با استفاده از پنیر پارمسان وارداتی ، روزانه تازه رنده شده و روغن زیتون بسیار بکر وارد می کنند. گوشت گاو تازه تغذیه شده از غرب میانه بهترین گزینه گوشت گاو موجود است و ما فقط مرغ و ماهی تازه و غیر یخ زده ارائه می دهیم. تقریباً همه چیز روزانه تازه تهیه می شود.

ما دوست داریم منوی خود را به عنوان “عطر و طعم کامل” توصیف کنیم. در سال 1993 ، مفهوم Outback به خوبی رشد می کرد به طوری که آنها تصمیم گرفتند به غذاهای ایتالیایی تنوع دهند و 50 درصد سهام Carraba Italian Grill را خریداری کنند. در سال 1995 ، Outback تنها حق ساخت مفهوم Carraba را خریداری كرد كه شامل شام های گاه به گاه در یك فضای گرم و جشن همراه با انواع غذاهای تازه ساخته شده ایتالیایی است كه به سفارش چین در آشپزخانه نمایش پخته شده است. رشد مداوم همه مفاهیم ، تا حد زیادی از بیانیه ماموریت Outback ناشی می شود: ما معتقدیم که اگر از مردم خود مراقبت کنیم ، بنیاد Outback از خود مراقبت خواهد کرد.

ما معتقدیم مردم هدایت می شوند تا بخشی از چیزی باشند كه می توانند به آن افتخار كنند ، یعنی لذت ، ارزش دادن به آنها و می توانند خود را بنامند. ما به تقدس فرد و ارزش تنوع و برخورد با مردم با مهربانی ، احترام و درک ایمان داریم. ما اعتقاد داریم که مراقبت از افراد به صورت جداگانه منجر به درگیری عاطفی آنها در مکان های دور می شود. ما به کار گروهی اعتقاد داریم: داشتن اهداف مشترک و یک هدف مشترک ، خدمت به یکدیگر و حمایت از آوارگان. ما معتقدیم که مهمترین کار بنیاد این است که شرکا و مدیران بتوانند رستوران های خود را به طور موثر مدیریت کنند و از آوارگان حمایت کنند. هدف ما آماده سازی “افراد آواره” برای اجرای حكمرانی خوب و زندگی با اصول و عقایدمان است.

این تنظیم منجر به ایجاد یک شرکت رستوران داری می شود که زنده می ماند ، رشد می کند و ارزش سهامداران را افزایش می دهد. در مناطق دور افتاده پنج اصل برای موفقیت وجود دارد: مهمان نوازی ، اشتراک ، کیفیت ، سرگرمی و شجاعت. مهمان نوازی به معنای دادن به خاطر دادن است ، نه برای کسب درآمد. با توجه به این ترکیبات ، جای تعجب نیست که Outback به رشد خود ادامه می دهد و مفاهیم دیگری به دست می آورد. در سال 1999 ، فلمینگ Prime Steakhouse را خریداری کرد ، یک مفهوم مدرن استیک مدرن که به عنوان یک جشن مداوم از بهترین غذا و شراب و همراهی دوستان و خانواده طراحی شده است. علاوه بر بهترین گوشت گاو و استیک ، بیش از 100 شراب را با لیوان به فروش می رساند. در سال 2000 ، Outback اولین رستوران لی روی سلمان را افتتاح کرد که دارای غذاهای آرام جنوب بود.

سال بعد این شرکت Bonefish Grill را بدست آورد ، مفهومی بسیار محبوب برای غذاهای دریایی تازه با دکوراسیون شیک و فضای عالی. مثل همیشه ، Outback با الهام از آهنگ جیمی بافت ، چندین رستوران Cheeseburger را در Paradise افتتاح کرد. بعدی چیست تو پرسیدی. آشپزخانه چینی پل لی چطور؟ Outback مجموعه ای چشمگیر از مفاهیم عالی رستوران را گردآوری کرده است و همه چیز با رویکرد “G’day buddies” آغاز شد و یک روز Bonzer برگزار کرد! ” در محل کار.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا