دنیای وب

رستوران های عالی ناهار خوری

ناهار خوری خوب به غذا و خدمات ارائه شده در رستوران هایی گفته می شود که غذا ، نوشیدنی و خدمات گران و معمولاً آرام هستند. میزان گردش هر جدول ممکن است کمتر از یک عصر باشد. بسیاری از مشتری ها در یک موقعیت خاص مانند عروسی یا تولد هستند. بسیاری از مشتری ها میهمانان شغلی خود را می آورند و هزینه وعده های غذایی را به عنوان هزینه های شغلی می نویسند. غالباً از مهمانان دعوت می شود زیرا می توانند بر روی تجارت و سایر تصمیمات مطلوب میزبان تأثیر بگذارند. ناهار خوری خوب معمولاً در جیب ثروت و جایی است که تجارت در شهرهایی مانند نیویورک ، سانفرانسیسکو و پالم بیچ انجام می شود.

لاس وگاس دارای بسیاری از رستوران های سطح بالا است که پذیرای گردشگران و قماربازان پر خطر است. رستوران ها کوچک هستند ، کمتر از 100 صندلی دارند و متعلق به یک صاحب شریک هستند. اقتصاد صرف غذای خوب با یک رستوران معمولی متفاوت است. قیمت وعده های غذایی ، به ویژه شراب ، بالا است. میانگین چک 60 دلار یا بیشتر است. اجاره می تواند بسیار زیاد باشد. بودجه های کلان روابط عمومی مشترک است. به دلیل تجربه و زمان لازم برای بسیاری از غذاها و به دلیل اینکه سرآشپزهای بسیار آموزش دیده از حقوق خوبی برخوردار هستند ، هزینه های کارگر می تواند زیاد باشد. بخش عمده ای از سود حاصل از فروش شراب است. سلیقه و صنعتگری بخشی از تجربه غذاخوری است.

میزها ، ظروف شیشه ای ، ظروف نقره ای و پوشک ها معمولاً گران هستند ، قرار ملاقات ها می تواند گران باشد و اغلب شامل نقاشی ها و ویژگی های معماری جالب توجه است. منوها معمولاً شامل کالاهای وارداتی گران قیمت مانند فوی گراس ، خاویار و ترافل است. فقط لطیف ترین سبزیجات سرو می شود. تزئینات رنگارنگ بخشی از ارائه است. طعم های جذاب و خوشمزه در غذا گنجانده شده است ، و کل مراسم ناهار خوری مهم است تا تجربه بصری ، شنیداری و روانی مهمانان را تداعی کند. شراب گران قیمت همیشه در یک لیست شراب گسترده است. سبک های غذایی در حال تغییر هستند و اپراتورهای رستوران رده بالا باید همگام با تغییرات باشند.

سس های سنگین جای خود را به سس های سبک و قسمت های بزرگ تا کوچک می دهند. این رستوران باید بدون توجه به آن در معرض دید عموم قرار گیرد. در صورت انتخاب ، متصدی رستوران فقط کسانی را انتخاب می کند که احتمالاً مورد استقبال سایر مهمانان قرار بگیرند. انجام این کار به ایجاد فضای انحصاری کمک می کند – یکی از راه های این کار این است که گران ترین ماشین ها را در نزدیکی ورودی پارک کنید تا همه ببینند (رولز-رویس کار خوبی انجام می دهد). همچنین به افراد مشهور در مکان های مهم غذا خوردن کمک می کند. رستوران های گران قیمت بسیاری از میهمانان ثروتمند را خاموش کرده و دیگران را ناراحت می کنند در صورتی که احساس ناکافی بودن یا متنفر بودن از تعارف ضمنی مهمانان یا کارمندان را دارند.

هتل های مجلل مانند زنجیره های Four Season و ریتز کارلتون را می توان با داشتن یک آشپز پردرآمد که غذاهای فرانسوی ، آسیایی و آمریکایی را می فهمد ، که احتمالاً در یک مدرسه آشپزی آمریکایی تحصیل کرده یا در یک رستوران معتبر آموزش دیده است و به غذاهای فرانسه تسلط دارند ، حساب کرد. اپراتورهای احتمالی رستوران برای دیدن معنای امروزی ظرافت در دکوراسیون ، سفره آرایی ، سرویس و غذا ، باید در تعدادی از این رستوران ها غذا بخورند ، گرچه بسیار گران قیمت هستند.

(برای جلوگیری از پرداخت بالاترین قیمت ، ناهار بروید و شراب سفارش ندهید.) بهتر از این ، هرکسی که قصد دارد در یک رستوران حرفه ای شود ، باید حداقل برای مدتی در یک رستوران شیک موقعیت خود را بدست آورد تا عطر و طعم تصفیه شده ای بدست آورد.

سرویس غذا – حتی اگر تمایلی به تقلید از آنچه می بینید ندارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا