دنیای وب

رستوران ونیز – Bacaro Jazz

چند رستوران در ونیز وجود دارد؟ شمارش دشوار است اما با توجه به اینکه بیش از 3 میلیون و 500 هزار گردشگر سالانه از ونیز بازدید می کنند ، به راحتی می توانید تصور کنید که تجارت رستوران در ونیز یک تجارت بسیار سودآور است و از این رو بازار بزرگ است. رستوران های ونیز در ابتدا فقط در غذاهای دریایی تخصص داشتند اما اکنون خود را از لحاظ ارائه طیف گسترده ای از محصولات متمایز کرده اند. ونیز از رستوران های چینی تا هندی ، غذاهای مدرن مدرن ، تا غذاهای عربی و ژاپنی ، سعی می کند مانند یک کلان شهر بزرگ باشد که در آن انواع مواد غذایی یافت می شود.

از بین همه رستوران های ونیز ، Bacaro Jazz شاید خلاق ترین و ابتکاری ترین باشد. همراه با یکی از جدیدترین و بهترین آشپزخانه های روباز ونیز ، رضایت عالی هر مشتری را تضمین می کند. رستوران و آلفردو و نیکول از دسامبر سال 1997 دایر بوده اند و باعث شده است که Bacaro Jazz به یکی از رستوران های ونیز که باید حتماً از آن بازدید کنید ، باشد. طی سالهای گذشته ، رستوران به طور مداوم آشپزخانه و دکوراسیون رستوران را تجدید کرده است. پس از باز شدن ، مانند یک “تراتوریا” معمولی ونیزی به نظر می رسید ، جایی که مردم محلی می نوشیدند ombre (لیوان شراب خانگی) و “sichity” (تاپاس ونیزی) می خورند. صاحب آلفردو ایده دیگری در مورد مکان داشت و از طریق بهبودهای مداوم و تغییر شکل در منو و دکوراسیون ، او امروزه دارای یکی از بهترین غذاهای ونیزی و بین المللی در ونیز است که توسط لوکس ترین رستوران ها و راهنماهای سفر توصیه می شود.

رستوران و نوار کوکتل از ساعت 4 عصر تا 3 صبح باز است و جدیدترین آشپزخانه روباز ونیز را به رخ می کشد. منوی Bacaro Jazz مخلوط های خوشمزه ای از غذاهای محلی را ارائه می دهد. برخی از نکات قابل توجه Saor ، cod ، نمک ، ماکارونی و لوبیا به سبک ونیزی با سالامی جوشانده و ماهی مرکب در سس جوهر سیاه همراه با پولنتا است. این غذا همچنین غذاهای بین المللی سرو می کند که بارزترین آنها کارپاکوی گوشت گاو خام با سرکه بالزامیک و پنیر پارمزان ، طعم تاگلیاتل با سس اردک ، گیاهان معطر و برش های گوشت سفید دریایی است که با گوشت خوک خام در سس گوجه فرنگی با پیاز خورشتی پیچیده شده است. فراموش نکنید که وعده غذایی خود را با یک بطری شراب مطابقت دهید. اگر شراب سفید را انتخاب کنید می توانید از Brunello di Montalcino تا Valpolicella خوشمزه برای Malvasia قرمز یا تازه انتخاب کنید.

ساعت خوشی از ساعت 4 بعدازظهر شروع می شود و مشتریان می توانند از بین گزینه های زیادی از نوشیدنی ها و کوکتل های طولانی با قیمت یک عدد ، دو نمونه را انتخاب کنند! در Bacaro Jazz می توانید از نوشیدنی فوق العاده Frabellini ، Bellini سنتی با افزودن شیرین Fragolino لذت ببرید. وقتی سایه ها شروع به پوشاندن شهر می کنند میله اسلحه مشتریان شروع به پر كردن صندلی های بلند می كنند و مشتریان كوكتل موجیتو ، مارتینی قهوه ، خانه ساخته شده با “Sex & Sax” و انواع مختلف شراب های طولانی و نوشیدنی ها را سفارش می دهند. برای زوج هایی كه می خواهند حریم خصوصی داشته باشند ، آنها نشسته خواهند شد زیرا رستوران درهای خود را بعد از 11 شب در بار باز می كند.

جاز پر از هوا نمی تواند برای این رستوران اواخر شب در ونیز مناسب باشد. چراغ های نرم ، شمع های روی میز و برچسب های دیواری از بزرگترین استادان موسیقی جاز فضای منحصر به فرد و به یاد ماندنی به Bacaro Jazz می بخشد. این دکور واقعاً بی نظیر است ، دیوارها با نقاشی ها و توصیفات مشتری تزئین شده اند. اما اگر به سقف نگاه کنید چیزی در حدود 500 سوتین آویزان خواهید دید! افسانه های زیادی در مورد چگونگی شروع “ترک سوتین” وجود دارد ، اگر خوش شانس باشید ، آلفردو راز را با شما به اشتراک می گذارد. اکنون ، هر بار که مشتری سوتین را ترک می کند ، یک پیراهن بسیار زیبا به آنها داده می شود که می گوید “من سوتین خود را در Bacaro Jazz گذاشتم و تمام آنچه که من گرفتم این پیراهن بود”!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا