دنیای وب

رفع عطش فیس بوک – نحوه استفاده از صفحات فیس بوک در استراتژی جدید خبر خود


مرور فیس بوک واقعاً سرگرم کننده است زیرا این دومین وب سایت مورد اعتماد در جهان است ، همان چیزی است که آنها را مجبور می کند با شرکت ارتباط برقرار کنند. اما عدم کنترل داخلی ، اینکه چرا مردم از فیس بوک و تعاملات کاربر آن استفاده نمی کنند ترسناک است. ایجاد و استفاده از یک صفحه فیس بوک را برای ایجاد یک استراتژی “صفحه” بیاموزید که بهترین بازار را در یک بازی متوسط ​​به شما می دهد. هر کجا که شرکت های دارای Facebook Fanpages را دوست دارید: منتظر نمانید ؛ صفحه فیس بوک این شرکت از شما می خواهد طرفدار فیس بوک باشید: نه ، منظور من طرفداران فیس بوک است (برای این کار به زبان انگلیسی جدیدی نیاز داریم!) برای کسانی که نمی دانند چگونه یک نمایش موسیقی را در صفحه فیس بوک نشان دهند ، فیس بوک گزینه دیگری است. فیس بوک مانند یک دکمه به یک دکمه طرفدار تبدیل شده است و این همان مشکل است: فیس بوک مالک این سیستم عامل است و آن را کنترل می کند و توانایی شما در مدیریت یا حذف محتوا را به شدت محدود می کند. آنها تضمین نمی کنند که چگونه شما سپس از سیستم عامل و فضای داخلی استفاده خواهید کرد. با این کار ، من مقاله ای را از وال استریت ژورنال منتشر کردم که در مورد نتایج صحبت می کرد: وقتی رضایت مشتری رسید ، فیس بوک در آستانه IRS بود. اوه 5 نکته در رابطه با بشارت فیس بوک فراموش کردم به شما بگویم حتی اگر فیس بوک در رتبه دوم جهان قرار دارد ، تنها 1/6 از کاربران فیس بوک علاقه مند به استفاده از آن برای دنبال کردن یک شرکت یا مارک هستند. من در پست توییتر خود برای این موضوع به طور عمیق بحث می کنم. برای افزایش تماس ، آنها را از دکمه Fan به Like لایک کنید. باید منتظر بمانیم تا اثرات Like را تغییر دهیم ، اما من معتقدم که بار صفحه را گسترش می دهد.
حفظ یک صفحه کسب و کار یک تعهد بزرگ برای یک تجارت کوچک است. همه مدل های تجاری به ROI مناسب نیاز ندارند مگر اینکه بتوانند از فیس بوک به روشی کاملاً منحصر به فرد استفاده کنند. من به شما توصیه می کنم حداقل یک حساب صفحه فیس بوک ایجاد کنید و نام خود را ذخیره کنید تا گزینه های خود را باز نگه دارید.
آیا شما استراتژی استفاده از صفحه فیس بوک برای وب سایت خود یا استراتژی وبلاگ نویسی دارید؟ اگر فقط به توییت ها ، پست های وبلاگ یا ویدیوهایی فکر کنید که در جای دیگری در دسترس هستند ، صفحه فن آوری شما برای دیگران یا شرکت شما هیچ ارزشی نخواهد داشت. شما برای کار با Fanpage خود واقعاً به یک استراتژی منحصر به فرد نیاز دارید. پل کولیگان از صفحه فیس بوک خود برای میزبانی پادکست خود استفاده می کند. از آنجا که این تنها مکانی است که می توانید در خارج از iTunes ثبت نام کنید ، این یک استراتژی عالی است و Fanpage دائماً به روز می شود و ارزش بی نظیری می دهد. شرکت من یک Fanpage برای یکی از مشتریان ما ایجاد کرده است که “Moon Star” را نمایش می دهد. از آنجا که آنها یک شرکت نمایشگاه هنر هستند ، این یک استفاده قدرتمند از صفحه فن است. و فقط افرادی که صفحه خود را “دوست” دارند می توانند در این ویژگی ماهانه مشاهده شوند ، بنابراین این سرویس ارزش ویژه ای برای دسترسی به صفحه آنها دارد.
فیس بوک تمام جنبه های محتوایی را که در وب سایت خود قرار می دهید کنترل می کند.ممکن است شنیده باشید که چگونه Blogger ، Squidoo و سایر سیستم عامل های وبلاگ نویسی می توانند کل سایت ها را حذف یا حذف کنند (بدون اطلاع قبلی) زیرا این امر عمداً شرایط خدمات آنها را نقض می کند. اگر تجارت شما به شدت به این سیستم عامل های وبلاگ نویسی یا صفحات فیس بوک متکی باشد ، شما در معرض خطر هستید. با این حال ، میزبانی پادکست به تنهایی خیلی خطرناک نیست زیرا RSS feed شما می تواند در Amazon S3 میزبانی شود ، در iTunes رشد می کند و درصورتی که چیزی به صفحه فیس بوک شما نرود ، خواننده پادکست همچنان شامل پادکست و یک صفحه اشتراک است تا به راحتی به سایت های دیگر منتقل شوید
متوجه نشوید که اگر صفحه فیس بوک شما با مدل کسب و کار شما متناسب نیست ، باید از آن استفاده کنید. با این حال ، من Twitter را بسیار توصیه می کنم زیرا یادگیری ، استفاده ، درک و درک آن آسان است و 51٪ از کاربران شرکت ها و مارک ها را دنبال می کنند ، در حالی که 16٪ سایت های شبکه های اجتماعی هستند. توییتر به طور کامل وبلاگ ها را پر می کند. شما می توانید 140 عنوان و خلاصه پیام جدید خود را برای دنبال کنندگان توییتر ایجاد کنید (توییت های کوچک). افسانه ها و حقایق وقتی بتی وایت در آخرین تبلیغ خود گفت: “من در فیس بوک هستم” ، درک عمیق تری از عشق به فیس بوک به شما می دهد. همه ، از جمله مشاغل ، در فیس بوک می پرند و اطلاعات ارزشمندی را در صفحه ارائه می دهند. اما تعداد کمی می دانند که چگونه از تجارت خود سود کسب کنند. صفحات فیس بوک می توانند با برخی از شرکت ها به خوبی کار کنند. پپسی با موفقیت قدرت صفحه فیس بوک خود را در “پروژه تازه سازی” نشان داده است. با این حال ، آنها موفق شدند زیرا آنها بر روی یک پروژه منحصر به فرد متمرکز شدند که به طرفداران خود (که اکنون آنها را دوست دارند) اجازه می دهد آنچه را که پپسی با پروژه Refresh خود واقعاً انجام می دهد ، انجام دهند. اقناع با شبکه های اجتماعی جامعه را تازه می کند. خبرهای جدیدی در راه است. این عبارت کمبود دانش در صنعت را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه قلب می تواند به ذهن آسیب برساند. در حالی که به وضوح یک صفحه تجاری فیس بوک گزینه ای برای ارتباط شما با دوستانتان است ، من می توانم با اطمینان کامل به شما بگویم که یک صفحه تجاری فیس بوک مرکز دنیای رسانه های جدید نخواهد بود. تا زمانی که فیس بوک به طور کامل نحوه استفاده شرکت ها از محتوا را کنترل کند ، فیس بوک هرگز در مرکز استراتژی آنلاین آنها نخواهد بود. این فقط یک مجموعه نیست ، بلکه ظاهر کاربران متناوب و رفتار بی تفاوت کاربرانشان باعث شده است که آنها جذابیت کمتری نسبت به یک استراتژی عمده بازاریابی داشته باشند. چگونه می توان به بهترین شکل از صفحه مشاغل فیس بوک خود استفاده کرد اگر واقعاً می خواهید فیس بوک از این کتاب به نفع خود استفاده کنید ، باید برای تمرکز بر جنبه های مهم اجتماعی کسب و کار خود از آن استفاده کنید و یک استراتژی برای آن ایجاد کنید. احساسات باید سرگرم کننده و جالب باشد.خواه پادکست باشد یا نگرش مشتری ، باید اجتماعی باشد و به مشتریان و «طرفداران» امکان تعامل و مشارکت را بدهد. به یاد داشته باشید که چگونه مردم از بستر فیس بوک استفاده می کنند: آنها برای ارتباط با دوستان خود به فیس بوک می روند. اگر یک استراتژی فیس بوک متناسب با نیازهای خود ایجاد کنید ، در فیس بوک موفق خواهید شد و یک وب سایت “دوستانه” وفادار ایجاد خواهید کرد. تجربه شما با صفحه فیس بوک چه بود؟ آیا تجربه کاربری آنها را دوست دارید ، آیا آنها در ایجاد و استفاده از آن مهارت دارند و از این صفحه چه چیزی را دوست دارید یا دوست ندارید؟
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا