دنیای وب

رهبران تجاری Primerica را در سه مرحله آسان دریافت کنید

چه چیزی در مورد فرصت شغلی Primerica عالی است؟

فرصت های شغلی Primerica در اقتصاد امروز با 2.5 درصد افزایش محبوبیت در ماه گذشته گزینه خوبی است و ثابت شده است که از زمان راه اندازی اولیه آن در سال 1977 یک تجارت حقوقی پایدار است. همیشه کمک به بدهی خانواده ها و استقلال مالی آنها مفید است.

اما از کجا می توانید تبلیغات تجاری Primerica خود را پیدا کنید؟ با داشتن شبکه ای از IR برای ارتقا insurance بیمه ، خدمات حقوقی و سرمایه گذاری ، منطقی است که مشتریان Primerica خود را به صورت آنلاین پیدا کنید. اما چگونه؟

به دلیل کمبود رانندگی در تجارت Primerica ، نیازی به تسلیم شکست در کار خود نیست …

در واقع ، آنها نباید بگویند “شکست خورده”. من فقط از این اصطلاح متنفرم! زیرا وقتی به آن فکر می کنید چیزی به نام شکست وجود ندارد. شما به سادگی نتیجه ای می گیرید که نزدیک تر یا فراتر از نتیجه مورد نظر شما باشد. کاری که تکرارهای چند سطحی واقعاً انجام می دهند ترک سیگار است.

این آمار نشان می دهد که حتی اگر 95٪ از تکرارهای چند سطح سال اول بازاریابی خود را ترک کرده اند ، از 5٪ که هنوز وجود دارد ، این افراد 98٪ شانس کسب درآمد شش رقمی در طی ده سال دارند!

اما امروزه در بازار آفلاین مخالفت های زیادی وجود دارد ، زیرا یک فرد عادی به راحتی به سراغ رایانه در خانه می رود و عبارتی را که می خواهید با او صحبت کنید ، در Google جستجو می کند! اما اگر شما بتوانید آن شخصی در کامپیوتر باشید که پیش قدم می شوید ، چه می کنید؟

در اینجا فرمول 3 مرحله ای شما برای آنلاین کردن مشتریان تجاری Primerica آورده شده است

1) یک وبلاگ راه اندازی کنید.

اگر مدتی در تجارت بازاریابی شبکه ای بوده اید ، آنها کاملاً درک می کنند که مردم با پیوستن به سایر افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند ، خرید می کنند و از آنها الهام می گیرند. شما می دانید که آنها چه می گویند ، “مردم به فرصت های تجاری نمی پیوندند ؛ مردم به مردم می پیوندند.” و این عبارت در صنعت MLM دلیل وجود هیچ طرح کلی برای هدایت شما در جهت بازاریابی اینترنتی نیست.

اما این چیزی است که شما باید به خاطر بسپارید: وبلاگ شما “اینترنت شما” است.

هنگامی که افراد برای دریافت پست های وبلاگ شما شروع به دنبال کردن شما و مشترک شدن در “RSS” می کنند ، آنها شما را می شناسند. و اگر می توانید فیلم ها را در وبلاگ خود قرار دهید ، حتی بهتر! زمانی که مردم در واقع با شما تماس می گیرند تا از طریق تلفن صحبت کنند ، احساس می کنند شما را می شناسند و شما یک دوست فوری هستید!

2) وبلاگ خود را تبلیغ کنید.

این کار را می توانید از طریق به اشتراک گذاری اجتماعی و بک لینک انجام دهید. مهم است که وبلاگ نویسی را با هدف جذب بازار هدف خود به خاطر بسپارید. هدف این است که صفحاتی را که در وبلاگ خود قرار می دهید رتبه بندی کنید. بنابراین شما می خواهید عبارات کلیدی را که افراد در جستجوی آن هستند انتخاب کنید و صفحه وبلاگ خود را حول آن عبارت کلیدی ایجاد کنید. با مراجعه به ابزار رایگان Google ، “adwords.google.com” به راحتی می توانید ببینید که چند نفر در جستجوی یک اصطلاح خاص هستند.

من پیشنهاد می کنم اطلاعاتی را در پست خود ارائه دهید که افراد برای خواندن آنها جالب باشد. ایده این است که آنها را به اندازه کافی شیفته نگه دارید تا بخواهید اطلاعات بیشتری از شما بشنوند تا بتوانید از آنها به عنوان “دوست اینترنتی” علاقه مند درمورد آنچه می توانید ارائه دهید ، استفاده کنید.

به عنوان مثال ، مقاله ای مبتنی بر عبارت “بلند مدت در مقابل کوتاه مدت” ماهانه 8100 جستجو انجام می دهد ، موضوعی که می توانید درباره آن یادداشت کنید و به افراد اطلاعات ارزشمندی می دهد.

3) با مشتریان بالقوه کسب و کار Primerica خود در ارتباط باشید.

به طور متوسط ​​، افراد باید هفت بار قبل از اینکه به فرصت بیایند یا خرید کنند ، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. هفت بار؟ خداحافظ چه کسی در ذهن درست او چنین کاری می کند؟

جای تعجب نیست که بسیاری از افراد MLM را ترک می کنند! من اکیداً توصیه می کنم از این سیستم پاسخگوی خودکار ایمیل استفاده کنید که پس از عضویت در وبلاگ شما ، بلافاصله اعلان های ایمیل را برای افراد ارسال می کند. اکثر ما زندگی تمام وقت داریم و وقت نداریم تمام روز کنار کامپیوتر بنشینیم و لامپ ها را کنترل کنیم.

اما وقتی گرم است باید آن را تهیه کنید … چگونه این کار را انجام می دهید؟ با پاسخ خودکار پاسخگوی خودکار ایمیل! همچنین می توانید پست های ایمیل شخصی را به صورت روزانه به لیست خود ارسال کنید تا با اطلاعات بیشتر آن را به روز نگه دارید ، که توسط جامعه بازاریابی اینترنتی بسیار توصیه می شود.

این شغل شما در Primerica است … ارزش تلاش ندارد؟

به خاطر داشته باشید که یادگیری نحوه بازاریابی آنلاین به زمان نیاز دارد ، اما تجربه یادگیری ارزش تلاش را دارد. دانش قدرت است. آیا تمام آن “دانشی” را که باید در دبیرستان آموختید به خاطر می آورید؟ آیا ترجیح نمی دهید شروع به کسب دانش واقعی کنید که می تواند به شما کمک کند پول واقعی برای تجارت Primerica خود بدست آورید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا