دنیای وب

رهبران MLM – 15 رهبر برتر در بازاریابی شبکه ای

این صدای موسیقی در گوش من است. چرا؟ او تقریباً 8 سال برای MLM Leads کار کرده و موفقیت های زیادی را در این زمینه کسب کرده است. به همین دلیل است که من درک خوبی از آنچه که واقعا منجر به رهبری MLM می شود و آنچه که باعث نمی شود ، دارم.

در تلاش برای یافتن 15 رهبر برتر در بازاریابی شبکه ای ، موارد و ملاحظاتی وجود داشت که در این ترکیب گنجانده شده است. MLM های پیشرو تنها بخشی از فرمول موفقیت آمیز MLM هستند. 5 چیزهایی بود که وقتی به پرچمداران حق رای دادن فکر می کردیم ، به آنها نگاه کردیم.

آنها چه هستند؟

1) امتیازات با کیفیت سرب.

کیفیت گلوله همه چیز است. برخی از وب سایت های عالی وجود دارند که بسیار جالب به نظر می رسند ، اما وقتی با آنها تماس گرفتیم ، متوجه شدیم که کیفیت هدایا کمتر از حد انتظار شما در MLM است.

سایت زیبا ، لوگوی عالی ، لیدهای شنیع.

به همین دلیل ما قبلاً افرادی را درخواست کرده بودیم که با ما تماس بگیرند و با آنها تماس گرفتیم. ما همچنین بیش از یک گروه از مشتریان بالقوه تماس گرفتیم. حداقل این به ما حس قوام یا فقدان آن را می دهد. شرکت های پیشرو MLM که ما انتخاب کردیم از نظر کیفیت سرب و افرادی که واقعاً به دنبال کسب و کار بودند بسیار سازگار بودند. 7 ماه طول کشید تا ما به جستجوی سرنخ های MLM بپردازیم.

2) آموزش شغلی منجر به حق رای دادن می شود.

بسیاری از مکانهای زیبا هیچ نوع آموزش مداوم را ارائه نمی دادند ، و این چیزی بود که واقعاً لازم بود بخشی از برنامه های خوب رهبری MLM باشد. برخی از آنها آموزش آنلاین ، و همچنین سی دی های آموزشی و مجموعه های شما می توانید خریداری کنید. این خوب بود ، اما آموزش مداوم حضوری بهترین ایده بود و ما چندین شرکت پیشرو حق رای دادن را پیدا کردیم که دقیقاً این کار را انجام داده اند.

این آموزش همچنین شامل برنامه نویسی ، رسیدگی به اعتراض ، ارائه ، پیگیری ، اختتامیه و سایر موضوعات از عناوین امتیازات است. برخی از سایت های رانندگی MLM در آنجا وجود دارد که قبلاً این نوع آموزش رانندگی MLM را ارائه داده اند.

3) پشتیبانی از سرنخ ها.

عامل حمایتی مهم بود. هنگامی که من آگهی های MLM را خریداری کردم ، آیا در صورت نیاز پشتیبانی می شد؟ اکثر آنها از پشتیبانی ایمیل برخوردار بودند ، برخی از آنها پشتیبانی تلفنی زنده داشتند و برخی دیگر از پشتیبانی پیام های فوری زنده برخوردار بودند. سایت هایی وجود داشته اند که هیچ پشتیبانی نمی کنند ، و اگر شما با سرنخ های MLM خود به چالش کشیده اید ، موفق باشید.

این پشتیبانی باید به طریقی موارد ظاهر شده را حل کند ، از جمله رشته های ممتاز بد ، شماره ها یا ایمیل های اشتباه و مسائل کلی. MLM Leads ما بهترین ها را پیدا کردیم ، دارای یک سیستم پشتیبانی هستند. نوعی وثیقه نیز باید بخشی از برنامه اصلی بازاریابی شبکه باشد.

4) ضمانت و ضمانت سرب

چندین شرکت انواع مختلفی از هدایای هدف را دراختیار داشتند ، از جمله لیدهای تلویزیونی زنده شرکت ، آگهی های محلی ، جنسیت خاص ، محصول خاص ، کد منطقه خاص و سایر موارد. سرنخ های هدفمند مورد علاقه شبکه هایی هستند که با آنها صحبت کرده ام ، زیرا به آنها رهبری متمرکزتر و تأثیر هدفمندتری می دهد.

5) قیمت سرب MLM.

این عامل عظیمی در تعیین تصمیم بسیاری از مردم برای خرید بود. اما صادقانه بگویم ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. بسیاری از رهبران در بازاریابی شبکه مشاغل خانگی ارزان با بازده ارزان قیمت وجود دارند ، اما در اینجا یک نکته مهم وجود دارد:

زیرک باشید شما چیزی رو گرفتید که قیمت ش رو پرداخت کردید.

بپرسید آیا می توانید 15-20 رشته را امتحان کنید تا ببینید آیا ارزش پول را دارند. بسیاری از شرکت ها ارائه بازاریابی شبکه ای رایگان منجر به یک تلاش.

من می فهمم که سود زیاد در وثیقه ها و رهن ها ممکن است چندین دلار برای شما هزینه داشته باشد و او حق دارد.

راز INFERNO:

خرید سرب MLM خرید نیست ، بلکه سرمایه گذاری در تجارت شماست. یک پیشنهاد خوب MLM می تواند ده ها هزار دلار از نظر حجم و درآمد ایجاد کند. اگر این را می فهمید ، قیمت گذاری نباید به اندازه کیفیت و آموزش یک شرکت پیشرو در بازاریابی شبکه ای مهم باشد.

و البته ، شهرت با انتخاب نیز ارتباط زیادی داشته است. برخی از شرکت هایی که واقعا خوب ظاهر شدند ، پس از بررسی ، اعتبار و خدمات مشتری بالقوه خوبی در MLM ندارند.

Soooo:

15 شرکت برتر MLM پیشرو کدامند؟ (این یک ترتیب خاص نیست ، زیرا همه آنها تا آنجا که تحقیقات ما نشان می دهد واقعاً خوب هستند).

راز INFERNO:

قبل از خرید تلاش خود را انجام دهید ، اما این موارد چنان قدرتمندی یافتند که همه در زمینه های مورد نیاز بالا امتیاز خوبی کسب کردند.

1) رسانه پیشرفته

http://www.cuttingedgemedia.com

2) Leads2yoursuccess.com

http://www.leads2yoursuccess.com

3) Networkleads.com

http://www.networkleads.com

4) ProStep MLM منجر می شود

http://www.prostepinc.com

5) LeadsLab منجر به MLM می شود

http://www.leadslab.com

6) رهبران باشگاه امتیازات را هدایت می کند

http://www.leadersclub.com

7) ترافیک واحه (برای این شخص به منبع ارجاع احتیاج دارید)

http://www.trafficoasis.com

8) حق امتیاز سریع

http://www.fastmlmleads.com

9) Pro MLM پیشرو است

http://www.promlmleads.com

10) NPros (مشتریان حق رای دادن شرکت)

http://www.npros.com

11) جنگل را هدایت کنید

[http://www.jungleleads.com]

12) مشتریان بالقوه پیشرفته

http://www.optimizedleads.com

13) پیوندهای لیزری

http://www.laserleads.com

14) لیست های سرب

http://www.leadslists.com

15) Lead.com MLMs

http://www.mlmleads.com

شرکت های برجسته دیگری نیز وجود دارند که بسته به خواسته های شما در ودیعه و وام مسکن تبحر دارند. اما مواردی که از نظر تحقیق یافتیم ، بهترین و برخی فوق العاده بودند.

نخ های MLM منبع خوبی از خون تازه برای تجارت شما هستند. شما می توانید طلا را پس از استخراج معدن طلا ، در یک وب سایت بازاریابی خوب و یک پیشگام بزرگ در MLM پیدا کنید.

برکت … Doug (c) 2005 / کلیه حقوق محفوظ است

بین المللی PassionFire

http://www.passionfire.com

http://www.passionfire.com/pf_heat_7.html

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا