دنیای وب

روحیه من با روح ارسال شده توسط شعبه شاه

همه ما آن را دوست داریم وقتی که یک کارد و چنگال درونی می گیریم ، درست است؟ مثل درست از دهان اسب! زیرا فقط در این صورت ما تمایل به اعتقاد داریم و به درستی ، بنابراین داستانی که به ما می رسد ، داستان رسمی است ، داستان صحیح است و جزئی از تصورات یک توهم نیست.

بنابراین ، هنگامی که شیبا شاه ، همسر برادرزاده پسر پادشاه قاتل Birendra از نپال ، در مورد پرشورترین زمان های تاریخ نپال می نویسد ، همه ما متوقف می شویم که او چه می گوید.

شبا شاه در کتاب “روبرو شدن با ارواح” ، بینشی از دهه 1930 به ما می دهد ، شاید لحظه ای از تاریخ که چهره متغیر نپال را تعریف کرده است. داستان جادویی را بافته می کند که تحول تاریخی را در پس زمینه حفظ می کند و واقعیت ها را به خوبی از طریق سرنخ های تخیل می چرخاند و به خواننده اجازه می دهد تا تفسیر خود را از اسرار بی پایان زندگی انجام دهد.

روشی که تحولات مترقی اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی نپال در توازن قدرت نپال ثبت شده است بسیار جذاب است. مهاجرت کامل یک کشور-ملت با تاریخ غنی در یک لحظه سمفونی جهانی ، ارزش قیمت کتاب را به تنهایی دارد. بهترین بخش در مورد چنین کتابهایی این است که آنها به خواننده اجازه می دهند معضل تغییر ساختار واقعیت را از طریق چشم داستانی به وجود آورند. و هنگامی که به زیبایی گفت همانطور که شیبا شاه خودش گفت ، این کتاب را برای خواندن جالب تر می کند.

یکی از بهترین خوانش ها در مدت زمان طولانی ، او روبرو با روبرو شدن با فانتوم من به عنوان یک کتاب با داستانی روایت می شود. مدتی است که من توانسته ام بدون داشتن نگاه طعنه آمیز یا بدون اجازه نژادپرستی ، این راجع به کتاب بگویم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا