دنیای وب

روشهای مؤثر برای بدست آوردن بیشتر دنبال کنندگان اینستاگرام

اینستاگرام در طی چند سال گذشته محبوبیت بی نظیری کسب کرده است. این بیماری در افراد مختلف از نظر جمعیتی و در همه جنبه های زندگی شایع است. در مورد اینستاگرام ، تعداد دنبال کننده هایی که به دست می آورید مهمترین است.

تعداد دنبال کنندگان برابر است با موفقیت اینستاگرام

مهم است که در اینجا آگاه باشید که اینستاگرام بسیار بیشتر از تعداد دنبال کننده هایی است که می توانید بدست آورید. با این حال ، تعداد دنبال کنندگان شما یک معیار مهم (یا اندازه گیری) برای ابزار رسانه های اجتماعی است. اگر تعداد زیادی دنبال کننده داشته باشید ، افراد دیگر این درک را دارند که شما (و شغل خود) موفق هستید. این خود باعث اعتبار و اعتماد به نفس حرفه ای شما می شود.

تعداد زیادی از پیروان به شما اطمینان می دهند که پیام شما توسط افراد دیگر از طریق اینترنت دریافت می شود و به شما امکان می دهد دسترسی خود را به تعداد زیادی از اتصالات با کیفیت بالا افزایش دهید. همچنین برای تقویت ارتباط شما با مخاطب هدف ، مسیری طولانی پیش می رود که برای موفقیت شما ضروری است.

  • استفاده مناسب از هشتگ: وقتی صحبت از قرار گرفتن در معرض بیشتر و دید بیشتر می شود ، هشتگ راه بسیار خوبی برای این کار است. با این حال ، بسیار مهم است که هنگام استفاده از هشتگ ها ، گریزی نشوید. دلیل اینکه نمی خواهید بیش از حد از آن با هشتگ استفاده نکنید ، این است که مخاطب هدف شما از آن قدردانی نمی کند و ممکن است در نتیجه به شما نچسبد. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن از اعضای مخاطب هدف ، چند راهنمایی وجود دارد که شما باید هنگام استفاده از هشتگ استفاده کنید.
    • از هشتگ های بسیار خاص استفاده کنید
    • هشتگ را به کانال خاص رسانه اجتماعی که استفاده می کنید اختصاص دهید
    • اطمینان حاصل کنید که هشتگ شما قوی است اما تبلیغی نیست
    • هشتگ های خود را واضح و موجز کنید
    • از هشتگ زیاد استفاده نکنید
  • ایجاد یک رویداد: گردهمایی رویدادی که در آن تأثیرگذار ، سفیران برند ، پیروان وفادار و غیره ، روشی عالی برای افزایش پیروان اینستاگرام شما باشد. نتیجه این رویداد می تواند چند وجهی باشد ، مانند به دست آوردن تعداد فزاینده دنبال کننده ، افزایش آگاهی از برند و افزایش تعامل با اعضای مخاطب هدف.
  • در حال اجرا و رقابت مناسب: مردم عاشق مسابقات هستند ، به ویژه اگر جایزه ای کسب کنند که احساس می کنند ارزش تلاش آنها برای شرکت در این مسابقات است. این رقابت می تواند سر و صدای زیادی در مورد شغل شما ایجاد کند ، باعث شود افراد از شرکت در آن هیجان زده شده و روابط قوی و پایدار برقرار کنند. ارائه انگیزه های ارزشمند برای شما مهم است. برخی از راه هایی که می توانید افراد را در این رقابت شرکت کنید ، این است که از آنها بخواهید که “مسابقه” را دوست دارند ، وادار کنید تا آنها راجع به مسابقه اظهار نظر کنند (افرادی مانند ابراز عقیده خود و احساس عقایدشان برای شما مهم هستند) و سایر روشهای خلاقانه برای جذب افراد.
  • پیروان وفادار را درگیر کنید: یکی دیگر از راههای واقعاً خوب برای جلب پیروان اینستاگرام ، درگیر کردن پیروان وفادار است. بگذارید آنها به شما در مدیریت رویداد یا رقابت کمک کنند. به آنها صدای دهید و به آنها احساس کنید که واقعاً از مشارکت آنها قدردانی می کنید. برای انجام این کار فواید زیادی وجود دارد ، از جمله اینکه به شما نشان دادن احساسات عاطفی / انسانی ، گسترش دامنه خود ، افزایش شهرت ، افزایش ترافیک و همچنین آموزش بیشتر افراد در مورد برند شما را می دهد.
  • با یک انجمن اجتماعی آنلاین ارتباط برقرار کنید: احساس بخشی از جامعه برای موفقیت روزافزون شما به عنوان یک تاجر مهم است. نه تنها بخشی از یک جامعه اجتماعی مهم است بلکه تعامل با اعضای آن جامعه (یا جوامع) نیز ضروری است. شما نیاز به تعامل با روش های زیر دارید:
    • داستان خود را به اشتراک بگذارید: هر کس یک داستان دارد (شاید بیش از یک). به اشتراک بگذارید زیرا با سایر اعضای جامعه اجتماعی شما طنین انداز خواهد شد. اگر مردم بتوانند با آنچه شما به اشتراک می گذارید ارتباط برقرار کنند ، در برقراری روابط با آنها موفق خواهید شد. این برای موفقیت شما بسیار مهم است.
    • اطمینان حاصل کنید که دیگران می خواهند محتوای شما را به اشتراک بگذارند: نوشتن مطالب با کیفیت بالا یک چیز است ، اما کاملاً دیگر این است که مردم بخواهند مطالبی را که با آنها به اشتراک گذاشته اید به اشتراک بگذارند. اگر محتوای شما به اشتراک گذاشته شود ، می توانید افراد بیشتری را درگیر کنید و بدین ترتیب پیروان اینستاگرام خود را افزایش دهید.
    • دلایل جامعه اجتماعی خود را بشناسید: این بسیار مهم است که شما درک روشنی از اینکه چرا باید جامعه اجتماعی خود را ایجاد کنید ، دارید. دلایل زیادی وجود دارد اما هرکدام مهم هستند و همه باید همیشه در ذهن شما باشند.
  • محتوا را به صورت منطقی پخش کنید: از ابتدا استراتژی منطقی برای بازاریابی برای تجارت خود داشتید. این بخشی از برنامه کاری شما است و برای دستیابی به نقاط عطفی که برای رسیدن به آن تعیین کرده اید ، باید این نقشه راه را دنبال کنید. آنچه در ابتدا مهم بود ، هنوز هم برای تجارت شما مهم است.
  • با افراد دیگر در اینستاگرام به اشتراک بگذارید: برای ایجاد اکانت اینستاگرام کافی نیست. شما باید با مردم تعامل داشته باشید. این بدان معناست که شما باید عکسهایی را که افراد دیگر ارسال می کنند “دوست داشته باشید” و نظر دهید. در بحث شرکت کنید. این برای موفقیت شما بسیار مهم است.
  • سوال بپرس: درست مثل سایر کانال های رسانه های اجتماعی ، باید در اینستاگرام سؤال کنید. سوالاتی را تحریک کنید که باعث می شود افراد بخواهند پرش کنند و تعامل را شروع کنند. اینگونه روابط شکل می گیرد.

نتیجه

اینستاگرام یکی از ابزارهای بسیار مؤثر در رسانه های اجتماعی است که باید استفاده از آن را برای تجارت خود در نظر بگیرید. با اینستاگرام ، همه چیز در مورد تعداد دنبال کننده های مختلف است. حقیقت این است که بدون تعداد زیادی از پیروان ، شما و تجارتتان اسرارآمیز خواهید شد. برای موفقیت در کسب و کار شما باید از ابزار استفاده کنید و محبوب شوید. این مهم است که بدانید برای اینکه شغل خود را به سطح بعدی برسانید چه کاری انجام دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا