دنیای وب

روش های مختلفی برای ایجاد ترافیک ، سرنخ و فروش برای پیشنهادات شما یا شرکت های وابسته شما

وقتی نوبت به راه اندازی مشاغل آنلاین یا آنلاین می رسد ، مهمترین چیزهایی که مالکان به آن نیاز دارند – علاوه بر مجوز و تجهیزات لازم – ترافیک ، هدایت و فروش است. با این وجود ، علی رغم دانستن این مسئله ، سوال اساسی در ذهن آنها این است که چگونه با هزینه کم یا بهتر ، به طور رایگان ، درآمد بیشتری کسب کنیم؟

با گفتن این ، این همان چیزی است که امروز قصد دارم در مقاله خود به آن بپردازم.

در حال حاضر صرف نظر از اینکه آنها نامیده می شوند ، آنها هنوز در یک عامل مشترک که مردم است خلاصه می شوند. زیرا بدون اینکه آنها اقدامی مطابق میل شما انجام دهند – خواه دیدن پیشنهاد شما ، گوش دادن به مطالب ارائه شده و خواندن آن و استفاده از پیشنهاد رایگان و پولی شما باشد ، تجارت شما ادامه نخواهد یافت. این واقعیت خشن در بازاریابی سنتی و اینترنتی نیز هست.

بنابراین سوال این است که چگونه می توانم ترافیک بگیرم؟

راستش ، هیچ پاسخی درست یا غلط وجود ندارد. اما روش های رایگان و پولی هم وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

اما قبل از انجام این کار ، تعیین اینکه آیا بازار پیشنهادی شما وجود دارد یا خیر ، مهم است و با افراد درون آن تماس بگیرید. این برای ایجاد مخاطب و همچنین در گروه هایی از افراد که شما را می شناسند ، دوست دارند و به شما اعتماد دارند کاملاً ضروری است. مخصوصاً وقتی روی تکنیک های رایگان تمرکز کردم که بعداً به آنها دست می زنم.

این همان روشی است که شما با دوستان ، دوست پسر ، دوست دختر یا همسرتان آشنا می شوید ، و اینکه چگونه سیاستمداران افراد بیشتری را به رای دادن به آنها و تشکیل دولت فشار می دهند. این مورد را همچنین می توانید در رویدادها و سمینارهای شبکه مشاهده کنید.

در اینجا استراتژی های رایگان و پولی است که من می شناسم و از بازاریابان باتجربه تر آموخته ام.

رایگان

1. بازاریابی مقاله

این قدیمی ترین روش است ، اما هنوز هم قابل استفاده است. آنچه شما انجام می دهید نوشتن و ارسال مقاله دقیقاً مانند آنچه اکنون در سایت های مرتبط مانند Ezine Article مشاهده می کنید.

2. وبلاگ نویسی

این چیزی فراتر از یک استراتژی بلند مدت سئو و ایجاد ثروت است.

شما می توانید هر آنچه را که می خواهید در وبلاگ خود بنویسید – ترجیحاً وردپرس در دامنه خود و میزبانی وب سپس از طریق نظرات وبلاگ یا ارسال مهمان با وبلاگ نویسان دیگر در مکان خود تماس بگیرید.

3. تبلیغات طبقه بندی شده

شاید باورتان نشود اما اینگونه است که من اولین دلار خود را در سال 2008 شروع کردم.

این یک گزینه عالی و آزمایش شده برای تبلیغات پولی است.

آنچه شما باید انجام دهید این است که با یک عنوان جالب توجه و تبلیغ 2-3 خطی همراه با لینک های قبل از ارسال به سایت های مرتبط مانند Craiglist و Gumtree مواجه شوید.

4. شواهد را ارائه دهید

در گذشته این بسیار خوب کار می کرد.

اما در پی به روزرسانی های مداوم گوگل ، سایت های زیادی دور از Dmoz ظاهر و ناپدید شده اند و امروزه دیگر متغیر نیستند.

5. بازاریابی از طریق ایمیل

این تا زمانی کار می کند که لیستی از مشترکین مشتاق مشتاق خواندن ، اعتماد و خرید از شما در ایمیل داشته باشیم.

اما برای اینکه این کار به طور موثر کار کند ، شما نیاز به یک صفحه فرود بسیار تبدیل کننده و یک پاسخگوی خودکار برای ارسال ایمیل های نامحدود دارید.

6. ارسال انجمن

انجمن ها سایت های بحث و گفتگو آنلاین هستند که مردم در آن گرد هم می آیند و درباره مسائل و نگرانی های مشترک بحث می کنند.

برای شروع ، قوانین مهمی وجود دارد که برای اینکه منع نشوید باید آنها را رعایت کنید.

مانند ارسال نکردن هرزنامه ، اما ارائه اطلاعات مفید در پاسخگویی به آنچه آنها نیاز دارند و می خواهند از طریق وبلاگ شما و پیوندهای صفحه فرود در Signautre خود بدانند – که متن پایین صفحه در هر پست شما است.

7. سئو Google

اگر محتوای با کیفیت بالا را به صورت مقاله و حتی فیلم با لینک به کانال های رسانه های اجتماعی در وبلاگ خود ارائه دهید – بعداً در مورد آن صحبت خواهم کرد ، موتور جستجوی اصلی با داشتن رتبه بالاتر در صفحه اول برای حداکثر دیده شدن و حتی منجر شدن و فروش از جستجوگران به شما پاداش می دهد.

اگر در زیر پست های خود نظر و سالی دارید ، این نیز کمک می کند.

8. ارسال PDF

همچنین می توانید قبل از انتشار در سایتهایی مانند Calameo ، Scribd و Slideshare ، 5-10 مقاله در MS Word یا Open Office در یک گزارش جلد جذاب یا کتاب الکترونیکی جمع کنید.

9. اطلاعیه های مطبوعاتی

آنها در اصل نسخه های آنلاین گزارش روزنامه هستند که می توانید آنها را به سایت های مرتبط ارسال کنید.

خدمات رایگان و پولی وجود دارد که می توانید از طریق آنها ارسال کنید.

10. رسانه ها و شبکه های اجتماعی

همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک اشتراک گذاری کنید که می توانید در جدول زمانی خود پست بگذارید ، صفحات فن ، رویدادها و فیلم های زنده ایجاد کنید ، به گروه ها بپیوندید و درست مانند آنچه در انجمن ها انجام می دهید اشتراک بگذارید.

سایت های دیگر شامل LinkedIn ، Google+ ، Pinterest و Tumblr هستند.

11. بازاریابی ویدئویی

اینجا جایی است که فیلم های شخصی خود را از رایانه ، دوربین iPhone ، اسلایدهای PowerPoint یا هر دو با برخی از موسیقی پس زمینه و متن معرفی یا متن برجسته ایجاد می کنید.

اگر فقط می خواهید چهره خود را نشان دهید ، می توانید از دوربین استفاده کنید.

اما اگر می خواهید صفحه رایانه شخصی خود را به اشتراک بگذارید ، من Jing و Camtasia Studio را توصیه می کنم – دومی قبل از پرداخت یکبار هزینه 197 دلار ، به شما 30 روز دوره آزمایشی رایگان می دهد.

12. ویژگی های وب 2.0.

همچنین می توانید محتوای خود را به سایر سیستم های وبلاگ نویسی مانند Blogger ، Hubpages ، Webs ، Weebly و Wix ارسال کنید.

در گذشته ، مانند فرم Wonder Wheel مانند یک جذابیت جذاب کار می کرد.

اما اکنون فقط می توانید آنچه را که ندارید در مقالات و پست های وبلاگ خود ارسال کنید.

این کار هنگامی که محصولات الکترونیکی و تجارت الکترونیکی خود را انجام می دهید بهترین نتیجه را خواهد داشت.

13. وبینارها

آنها نسخه های آنلاین سمینارهایی هستند که در آنها می توانید مشترکین و مشتریان را قبل از ارسال پیشنهاد خود دعوت کنید تا در آن شرکت کنند.

برای این کار Go-To-Webinar و Zoom را توصیه می کنم.

ب پرداخت شده

در مورد استراتژی های پرداخت شده ، من 3 الگو در Bing ، Facebook و Google Ads پیشنهاد می کنم. هنگام نوشتن مقاله ، برنامه های تلفن همراه و تبلیغات YouTube نیز برجسته هستند.

با این اوصاف ، اینها هر دو روش رایگان و پولی است که من می دانم برای به دست آوردن بازدید ، تبلیغات و فروش سایت های شما.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا