دنیای وب

روش های مختلفی برای تبلیغ خود به عنوان الگو

مدلی که اشتیاق واقعی به دنبال مدل سازی به عنوان یک حرفه طولانی مدت دارد ، باید برای ارتقا himself خود و مرتبط بودن با صنعت گام بردارد.

مواضع خود را درست بگیرید

نکات و اسرار را بیاموزید تا بتوانید به سرعت به انواع مختلف ژست های متناسب با پروژه خود دست یابید. نکات اساسی ایستادن مانند پایین نگه داشتن چانه ، چرخاندن بدن به اندازه دو سوم دور از دوربین ، بلند کردن گوش ها به جلو ، قرار دادن چشمان خود را با بینی قرار دهید ، صاف بایستید اما حداقل یک پا را نداشته باشید و دهان خود را کمی باز کنید تا ژست اغواگری ظریف فراهم کند. اینها برخی از نکات اساسی است که به راحتی به هر تصویری زیبایی می بخشد.

نکته حرفه ای دیگر یادگیری لبخند زدن با چشم است. آیا شما در مورد سیمیز شنیده اید؟ Tyra Banks را در حالی که چشمانش می چرخد ​​تماشا کنید. چشمان شما معمولاً کانون عکس ها هستند و همان چیزی است که بینندگان برای استنباط احساسات در عکس می بینند. چشمان شما مانند یک نقاشی هزار کلمه صحبت می کند ، بنابراین یاد بگیرید که چگونه از آنها به خوبی استفاده کنید.

رسانه های اجتماعی و مدلسازی

از قدرت رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. کاوشگران از هر آژانس ، مدل و مشتری ، دائما به دنبال مدل های با کیفیت بالا در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستند. یک حساب غیر رسمی ایجاد کنید که در آن عکس های شخصی و زندگی عادی اجتماعی خود را ارسال کنید و بهترین کارهای خود را به روز کنید تا پیروان خود را در مورد زندگی خود به عنوان مدل بیشتر نشان دهید. یک حساب مدلینگ حرفه ای و پر از عکسهای حرفه ای و با کیفیت استودیو ایجاد نکنید ، مشتریان بیشتر علاقه دارند آنچه را که شما پست می کنید ، وقتی انتظار انتظار دیدن آنها را ندارند ، ببینند. علاوه بر این ، این یک بستر برای نشان دادن شخصیت شما است. با زیرنویس های خود در این زمینه سرزنده و دوستانه باشید. از هشتگ های مناسب و محبوب مانند #outfitoftheday ، #Singaporemodel و غیره استفاده کنید. این به افزایش دسترسی عکس های شما کمک می کند.

یک وب سایت ایجاد کنید

اگر واقعاً در طراحی فرم ها و جذب مشتری جدی هستید ، راه اندازی صفحه وب یکی از بهترین راه ها برای این کار است. با چندین سیستم عامل میزبانی وب رایگان مانند Wix و WordPress ، به راحتی می توانید وب سایتی ایجاد کنید که به بازار کمک کند تا برند شما را برای مدل سازی بازاریابی کند. اما اگر چنین کردید ، اطمینان حاصل کنید که چندین تجربه قابل توجه دارید که می توانید در وب سایت با آنها افتخار کنید.

بیشتر مخاطبین برنده هستند

مدل سازی صنعتی است که در آن مهارت های نرم بیشترین ارزش را دارند. اگر قادر به معاشرت و تعامل با مشتریان عمده و رزرواسیون باشید ، فرصت های بیشتری را در راه خود خواهید دید. در مورد آخرین نمایش های مد ، مهمانی ها و رویدادهای شرکتی در شهر اطلاعات کسب کنید و سعی کنید بلیط خود را تهیه کنید. بهترین لباس خود را بپوشید و آن را تحسین کنید.

با ظاهری شگفت انگیز و شخصیتی منشعب ، قطعاً فرصتهای مورد نظر خود را بدست خواهید آورد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا